娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 11:22 PM

金庸四大特色奸角

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

AL力克 發表於 2007-9-13 11:35 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 11:22 PM:
$]@A jF 金輪法王--最豪氣奸角,小說寫他有龍象... [/quote]g.x.[9g xsw8R/Y7e5U8i
@jN ~ X%D#?_t
我真係唔覺得蕭遠山係奸角....:haha::haha::haha:x)]%l Q*f6g6I&Y
李莫愁我都唔覺得太算......
s!q#Fn!f!oaC
F(u/ziG!?;V"c$iJ7l 仲有果兩個我都同意.....另外果兩個我自己就加番歐陽峰同岳不群.......

chak852 發表於 2007-9-14 12:34 AM

漏左霍都,仲有楊康呢?

lastwing 發表於 2007-9-14 01:15 AM

其實樓主講既都唔係大奸大惡既人.....
X:YmB0b0YHd f 金輪同郭靖只不過係各為其主...我覺得佢有d鳩摩智既味道
U/tM w&XA9g&i5@ 李莫愁係一個傷心既女人如果佢唔識武功就話係一個潑婦...最大獲係佢鬼甘好打
M#_3];BO 蕭遠山係一隻復仇鬼...被仇恨充昏頭腦
:In;v%S\ 東方不敗係未自宮之前可能係另一個左冷禪...自宮後就變成一個武功高強既”變態”
N!y8MR c^qF#o:z
v+K.@ Mf;D:}I:_tB$q
(umiE;k%O;p+V 8N!u.e\a+h
我覺講奸首推偽君子岳不群,深謀遠慮再加上耐性一流,好可惜佢既對手係主角...
&R j+kMJ4Mf$P 連城訣裏面姓高o個個官(害死丁典條友仔)夠狠夠毒
2D^H m:Y LFR 田歸農亦算上一份
"NM6B{ v 仲有萬震山同萬圭兩父子...

ktkwan 發表於 2007-9-14 01:59 AM

[quote]Originally posted by [i]lastwing[/i] at 2007-9-14 01:15 AM:fWH/H:PX
其實樓主講既都唔係大奸大惡既人..... [/quote]E%J,VC*c6Sgb
甄痔餅仲奸 姦左小龍女:D

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 08:36 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

feiku 發表於 2007-9-14 11:11 AM

[quote]Originally posted by [i]AL力克[/i] at 2007-9-13 11:35 PM:
*E b P*k-nL
lOT \{
8|jx@g 我真係唔覺得蕭遠山係奸角....:haha::haha::haha:`)O A|`.{ oX/J
李莫愁我都唔覺得太算......
0e O/lat'kc1S
)J W w!x:U 仲有果兩個我都同意.....另外果兩個我自己就加番歐陽峰同岳不群....... [/quote]c[A'E*c z {!A
我都覺得岳不群最奸,簡直係金庸之最.

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 11:47 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lastwing 發表於 2007-9-14 02:51 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 11:47 AM: _6dbU*i&`
J3~'fc"N"E
金庸最強女角是誰??? [/quote]
8d9l(VeHizwhD
]V}+R,V%^6uW4M
3S4f.Z].D;`w ~|Q w,C#V-z
如果單計武功的話我覺得是 李秋水/天山童姥*U5A k YE;fi
想像一下無崖子的功力...我覺得在慕容博和蕭遠山之上同掃地老僧有的fightSM+p+iQi{
而李秋水&天山童姥係佢既師姐妹...實力可想而知
Z^N6n'n:QZ"r 如果計堆無出過場既人我估可能會係林朝英(古墓派開山祖師)

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 03:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

leeyanta 發表於 2007-9-14 04:09 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 23:22:
$m!G(B.W/k-Xt 蕭遠山--如果他算的話,他一定是最悲情奸角FF#r/`&v1n&C(F(ky?
(同劇的段延慶第二悲~~)k,sfZri
雁門關一戰,他一人幾乎殺盡中原武林精英 |#h5dA0DA(L
而自己並未受太大傷勢....
F-\Uq CqG/} 跳涯重傷,二十年後還能慕容博平手,可見他原來武功是他媽的強~~.. [/quote]+|4CGDoI4K Sv

?z#b![l8}O/v2S0n 咁講佢師父咪好勁!:fight:

lastwing 發表於 2007-9-14 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 03:36 PM:`H)M M*M

j!k#B!o]+r&i2rdg 要計出場 , 可以列出前十名嗎???3zlL3U"BuNc
(郭芙那故事後變的 , 不要計算) [/quote]O&G%W Dd9_:jL}5h

o0Uiww9ufao1V } #u5Q6?(W*Z.ep
有d難度...
?4]FfI$C{ 1&2  李秋水/天山童姥]"BL C?qe
小龍女
`%A8M[c.r:{d4q 黃蓉(神雕)/李莫愁/葉二娘/梅超風/楊姊姊(倚天出過場,楊過後裔)-bsjNH1X*C!D
蘇荃/周芷若/駱冰
+Y[.\n}G 除左頭3個其他不分排名...其實係分唔到...

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 10:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ak66 發表於 2007-9-15 02:10 AM

我覺得岳不群,成昆,吳之榮,溫氏五老!!

pigcat 發表於 2007-9-15 11:59 AM

我覺得應該要有岳不群份!!!!!!
_1y%QGZlU M\)X 呢隻老狐狸......真的:gun::gun::gun::gun::gun:

lastwing 發表於 2007-9-16 10:38 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 10:06 PM: t@as;q(@[E/g&ma;h

y#S'me8k|y$gFC;[4q 蘇荃/周芷若/駱冰 ... 周芷若只係同蘇荃/駱冰之流???:eek: [/quote]
;\8a2}Aj
m^4yP'N:`)B,D(?@
#]!_d2?"R$zh| 嗯...有d道理(蘇荃&駱冰只不過用黎登腳)` L*IhS
其實我覺得周芷若唔係甘勁)^ FoB#X i8U"W4Ej
佢係學九陰之前只不過係娥媚既一個弟子(實力同笑傲既恆山弟子差唔多)
G*j?)[ l-P] 之後學左九陰(速成方法)...開始一段時間都要係夜晚練(因為同張無忌一齊)
e`+H9xF*I&o \j 仲要中途俾張無忌攪一攪:dev::dev:
&h5E v4eJ] @3E2i 佢仲要係自學...雖然係由黃蓉寫既簡易方法...9gJ!] u%A
最重要係佢修練既時間唔長...最多一年時間(由荒島到屠獅大會)
#zUs)N P;BOk 叻極有限...我覺得佢既真正實力係滅絕之下
w.D"F1}{x!}Glg 如果係大家都有準備既情況應該會輸俾武當七俠

我愛章小慧 發表於 2007-9-16 10:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lastwing 發表於 2007-9-16 02:32 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-16 10:52 AM:0hXvLkr

nH`.kr#H 中途俾張無忌攪一攪 ... 真架???:na... [/quote]
/N'T&ZxLAV7Q#F v ` wq6c!knN1q
f8P z5T3M0k
嗯...珍珠無甘真
o~9UDi8w#g;p&I 周芷若學純陰既武功(有名你叫九陰真經)
jGF0k'f O 而張無忌係純陽內力......係荒島有一段係張無忌用內力幫周芷若除毒....
"u/Kg/t:b:B 甘樣攪一攪......................
8bI(Zs3Yy
/HKa,I(]-O 以王語嫣既性格段譽想點攪就點攪AezDv(O2M
我反而想睇睇喬峰大戰阿朱&阿紫...

mhkk 發表於 2007-9-16 03:07 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162126[/url]
@o kC5m*Hwt 3角
t+_ s0Yw.u og9QW\ :redface:我刀係度吹左幾板:dev::naughty:

Triangel 發表於 2007-9-16 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-16 03:07 PM:"\0}Z q8f/x
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162126[/url]2o:kx4AW
3角Rt3Xy&c)g
:redface:我刀係度吹左幾板:dev::naughty: [/quote]ZM9[8wAH
咁未要加多幾分比今仔:lol::lol:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.