娜姐 之前主持
大家有無睇過 娜姐 之前主持的那個節目 - (大概勃起)呀! 幾好睇~~ liumilk 離線 H-XK4|r"WkBeginner1A!Goz+cV~4Fy
rc v)FR
積分 1
發帖 1
注冊 2007-8-28%P;uc%Yr"U(mh5c
lO0pd(qLwc!|*W+i
好睇到你第一個post就為娜姐而開:D [quote]Originally posted by [i]liumilk[/i] at 2007-9-14 00:03:5f_'g)?\r^Q
大家有無睇過 娜姐 之前主持的那個節目 - (大概勃起)呀! 幾好睇~~ [/quote]Li1a*|i;V3FM5V
係好睇,低太夜了,睇完第2日上堂會無咩精神,不過對世史科有幫助(中三)。 內容都幾好, 但係佢做主持好似讀書咁, 唔掂....
好
我個人認為佢講的十分中肯,評說皇后碼頭一節,很精彩:good::good::good: [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-14 17:24:u:br1xM+HX*{K,N {
係好睇,低太夜了,睇完第2日上堂會無咩精神,不過對世史科有幫助(中三)。 [/quote]TlXY:\pL
實際幫助唔大,不過對歷史有興趣者,不妨一看 [quote]Originally posted by [i]liumilk[/i] at 2007-9-14 00:03:
大家有無睇過 娜姐 之前主持的那個節目 - ([color=Red]大概勃起[/color])呀! 幾好睇~~ [/quote]
:D:D:D:D:D:D:D
;c,Cg#c tn4?0M
娜姐令你勃起 [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-14 21:51:
&mq)T)Y$e8y3G
實際幫助唔大,不過對歷史有興趣者,不妨一看 [/quote]U \Cur+S V
都有一定既幫助既,起碼可以對一戰前的大國形勢了解得更清楚,所以我都會睇。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 套節目真係唔錯,可以補充中2世史科既野,但西班牙,荷蘭果d點掘起就真係唔講唔知喎 佢講野個停頓位好怪, 講講下停一停
都唔明點解搵佢mz&i$V~,f @
尋晚又唔夠岑生講;)
頁:
[1]