今年中秋,大家點過 ?
過多個禮拜就中秋+J5E@1xAezW記得讀書果陣時8dKM*L,Q;_U*`\Q
會成班fd一齊去燒野食
或者係公園周圍行"kKZ%N)pL
雖然無聊d W/wPH!j(Y
但係都唔覺悶
依家人大左9N2EO2Y8ah#L
好難再約齊晒d fd一齊係中秋度玩
果個唔係要開工N frZ:ja[VN
果個就係要陪女
果個又話聽日要返早H*v\!FO.U2R1G
另外果個話今日返工返到好累
唉...XW.L^,B0o2j.]
睇離今個中秋都要係要一個人過 o*Cy$AM#h
但係可以陪下屋企人過中秋v7]8_F8X*\;Tp(u
都係值得gei :clap::clap::clap:"]7m%U1lx'H