[急問]百老滙銅鑼灣恒隆中心地庫旗艦店
佢話個[[當月精選]]0K n"n4vmVW_有部手機我啱
因為舊機個面花左好橙
)O+My-t$Xnkn
百老滙銅鑼灣恒隆中心地庫旗艦店其實開左幾耐...
QM g)n)qr-C
其實我想問 大家 佢話 當月精選 做左幾耐 [佢話 10 月7 日完]
吾知係咪太耐呢
定係九月先做 ????
+ym`/n0t
八月 ???? 七月 ??????? :sfR1oi#I
?|RP3gK.WZ
今日睇報紙
話部機 780 蚊
得 10 部PB'lI~;q
5Oz)Mi&hD
都幾抵喎
~LYx H0kj%{
[[i] Last edited by jordanwong on 2007-9-21 at 11:41 AM [/i]] D:D:D:
C/j r2t1^+kz2Y'w%e
唔駛你地啦Q/p\-?0a$f3u[l u
*o i |.Fjk,{
我買左 LG KG300
比今日報紙話特價價錢更平
用左幾日真係幾好用R6s%{tz'~%ig"i$q
1p!j)D+s*Pa(H
不過佢話得番銀色無黑色)C(JbOMr
3x|[oA E_M6q
二百萬像素, 短片, 內有 56M
卡 MICRO SD 支援 (有人話1 G)o:[:ebP ?
但部機都無話 最高sR2C)Q g-I!v2F*t.s3r
出便 重係1280蚊:R/M3Z)}F;vom-x2@6_
正就係吾係間間都有得賣
所以出街更少人同你撞z^7k [$M%v!Pzl~A
'o-f,Q I7~ s
更有獨特感 T.Y:h4q D
\Bg6D\ w0nF
:win::win::love::clap:
頁:
[1]