fairykingprawn 發表於 2007-9-16 11:48 PM
[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2007-9-16 10:55 PM:
f~/O
nmvb}
787係咪算係細機??
,m!p%^ GD1d
我淨係知佢輕身d 慳油d @@? [/quote]
?0E;E.d m
+M@4Fs3s
787係中型客機,競爭對手為Airbus A350,
1LIYM7I
國泰之前先訂左19架波音777-300ER,第
#e%X
yB)bRg[E _1V
一架下個星期會交貨,所以國泰應唔會買
Hjai_)?$sz.G
s
A380住!!!