娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2007-9-16 06:08 PM

生雞眼

腳底有粒硬野...一店就痛:crybye:
7ek ^9N n%A8BX 點樣可以好番:cry:

kakeidevil 發表於 2007-9-16 06:13 PM

入廚房攞刀切左佢

suntan 發表於 2007-9-16 06:15 PM

去藥房買雞眼水加Vasline

ronald711 發表於 2007-9-16 06:36 PM

查 雞眼膏 !~

lawyuhoi 發表於 2007-9-16 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2007-9-16 06:08 PM: eX0J+H.nf
腳底有粒硬野...一店就痛:crybye:
6}s$c&xhW'\I#A 點樣可以好番:cry: [/quote]
7L*u5a7L2Ha
bw`R)c {+y 其實我也有這問題,只是在手指頭,左右各一粒:(
-]EPl&[*W1C)F(H
&JEf+Eh)h qadq } 問題是你本身的抵抗力低,讓他有機會生長~2F3Kk,ko9VOCJ
(F(oPCP*W2|3v
最好的方法是提高自己的免疫力!7X&w"]~G5I:w

&`{:O)H u5du 早點睡吧!

loklok117 發表於 2007-9-17 02:53 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2007-9-16 18:13:
Wz F!W#l(b2m,fW 入廚房攞刀切左佢 [/quote]
Pm4t/Z5PP| G&@ wh+Ts6]~+r
哈哈:D+:good:
b1G)W5K:k 相信係最快既醫法

trunks 發表於 2007-9-17 08:18 PM

手指頭果d同雞眼好似係兩樣野黎喎.... 不過都係睇醫生啦.... 輕則塗藥膏, 重則做手術.....

發表於 2007-9-29 07:39 PM

[quote]Originally posted by [i]trunks[/i] at 2007-9-17 08:18 PM:
!y cy6nzYJM 手指頭果d同雞眼好似係兩樣野黎喎.... 不過都係睇醫生啦.... 輕則塗藥膏, 重則做手術..... [/quote]
o _ B|1V$R\s7R_2Xo 手指頭:confused: j%[.Fs,le
之前貼雞眼膠布,但仲係咁,一店就痛?:hitwall:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.