娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronald001120 發表於 2007-9-18 05:02 PM

選一首你認為係最好聽既兒歌分享

[url]http://www.youtube.com/watch?v=eA3QatG_x-g[/url]n#zx]&C5M"WV4j
呢首首選

米多人不怪 發表於 2007-9-18 05:17 PM

火車損西窿 ~~~ :D

peikasiu 發表於 2007-9-18 05:18 PM

小白船
O Te%B.Cq/@\'i1^%]C
l"}zK ].i\ [url]http://www.roomstory.net/roomstory/redirect.php?tid=179&goto=lastpost[/url]
#Q$fwf-e4Q$b ,Yh{%L.RCh Tp
曲:徐嘉良 詞:鄭國江 唱:陳松伶
D+wgT%MC k|z 7X6Qh9TL iJ n7k bgB
啦……
4W-|c*BD d0cV
ro(ThU%w 雲像小白船 我喜歡仰望
0M/ctM? 求乘座這條船去闖星河夢鄉
GBJ uBoT\!Uz
X*xClD 橋樣似彩虹 掛於天上
g@b/|mO:vR)l+@ QL,g 船在那橋低過 每種色彩都染上
(Ir*?0})ex$L S "\2WwX9h1Y/I8n p
雲彩輕輕披上 照亮心中的夢想v;p1F+hCEt
看見小天使 銀河上輕滑翔0`([PK,b'm/G-M
o0[c$IJ7D;T
雷聲輕輕鼓掌 風聲輕輕的和唱
4_+L)c.v @ 飄隨雪花伴著千點星光&mT6]-W'p ?&lR O
點綴現場Mi#k;Hs9K
W@&v|.Z&I i
乘坐小白船 見星不見岸$Z }*B3gQ-s
明月為我導航 滿天星座逐個訪
A4ES}*P
!B|;Fefk C8W&l$i 雲上看艷陽 更添光亮/L1Qy!sV f%G
還願乘長風去
r._Z(h,_/r4{%xSY!m 萬里碧空找我路上

specificness 發表於 2007-9-18 05:40 PM

[quote]Originally posted by [i]peikasiu[/i] at 2007-9-18 05:18 PM:
~ { EpiWj 小白船4\9k`.W(K{ KW
|r,nrF!~}7e/O6X
[url]http://www.roomstory... [/quote]
!xu iRYO
d ~PlSt;w!JzM 這也是我非常喜愛的一首,不過,常常掛在心中 / 口邊的,則是下面兩首:|XG;J/K,joR

U&WC^-H-l5UA,Z 《淘氣小雪兒》主題曲(主唱:黎芷珊姐姐)
!k,O~ob7yrMm +\O4d2G~X
漫步樹下那夕陽窺探我  像要送我更多快樂自由:X |5K D1N0Q)[$|D x
斜陽在笑  清風送片片花瓣.maWit.Tf+l9Ts
半空輕輕翻個筋斗
;URHrjq {0ey$Z(h\*^(`2i3zb
誰在樹林陪我  不知道8qVq:t8np6O
只顧默默坐著沒有開口
N+rd^t/go^4b 但風卻似  美麗民謠  心裡奏wg | N7Vhs'~
SI_O vX5Gf
策白馬跟清風鬥走  又似星空裡遊
"z]B%{ z2~j8EU 多少故事隨年月日帶走  被忘掉了Hw5ak0u\5?w)eF

gH3@#c[2zB6Z 快樂已掌握於我手  沒有憂不會愁
jUmhyi*v{ 心中快樂  斜陽伴我與晚空  做朋友Q;kV1wno Y\

%D9gC.CxN^ 《仙樂處處飄》
^P5E@\v 羅大佑作曲、林夕填詞、袁鳳瑛主唱(Oq}2pz!O9VB7h
mn9aT-}t6|7kd
宇宙誰在暗暗笑
K4zj`/|5x7VE 輕輕送人間仙樂處處飄1Io+S7\&A
女孩仍舊赤腳在跳
dld7W{&i0Z\ 忘了青草隨她心情慢慢搖
TIj'M~@;Xc I$x;z e0}I5M`Lh
最老的東西是甚麼
gOx2H VU 是大家出生已學會唱的歌
"s4X(r}u Yx?F 永遠青春是甚麼
aZ8M.l0_Q 大地的歌每日每夜唱和
M ~@F\4N8hoiG/z#@ U5Ld+dP
鳥兒何以要在叫7RuhV,c(`N B^sv
想給這人間仙樂處處飄
IC5zUH:AfS+P 雨兒何以降下了Hc}2j6cj2n
是不想孤獨的風兒靜靜搖1SxM6N%M
UM1jk"gb
老人何以老了
6Y2c4AKT/m Y 聽不到人間仙樂處處飄
PF&{ E.|O l3Q(U 少年何以變大了$j3M[[+d6`O1d
難道聽不見微風依然默默搖Z?zDhj
聽不見微風依然默默搖

ktkwan 發表於 2007-9-18 08:31 PM

在森林和原野:lol::lol:4P e:K[ rfj
天空之城廣東話版:dev:

打狗棒 發表於 2007-9-18 10:01 PM

跳飛機..............

sdvgd 發表於 2007-9-18 10:13 PM

ultraman;l Y6xnblWU;Y
]0f;_"O|o J
by eason chan

loklok117 發表於 2007-9-18 10:56 PM

eason-超人的主題曲:kicking:

阿感 發表於 2007-9-18 11:09 PM

戴恩玲,愛心一百次;I*W Qk)s SZ)},P
滕麗名,魔法咕嚕咕嚕D"]&}S9@
DF$_%P2[ {
只選一首的話
C G:RHmY,k]9@ 袁鳯瑛,阿花的故事,聽到哭:cry::cry::cry:
qD9Hb$l*@n H1s$_#\#|([
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-9-18 at 11:16 PM [/i]]

head 發表於 2007-9-18 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-9-18 23:09:
)_5aS,`%C 戴恩玲,愛心一百次
G.G9f"@~9`%d u|
b5@/`n0|\W [[i] Last edited by 阿感 on 2007-9-18 at 11:16 PM [/i]] [/quote]-s9c-bX g AR
l]'^'{` c*N/z
xvw b Z
愛心一百次  係咪"飛天少女豬事丁"既主題曲:o 幾好聽 套卡通都好睇:agree:
w.l` IZ3^ k-Z BJ/Lp Br6\

!}4UFc`XVe+V d 而我like唐韋琪既"夢中天使"(即係 "長腿叔叔"主題曲) 都好聽同好睇:good::good::good:

阿感 發表於 2007-9-19 12:01 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at  23:43:
"~&oO;B Yb9}
8u6Kj\s 7T.zs1Q\kym

Pl'P]*L5pR$^6? 愛心一百次  係咪"飛天少女豬事丁"既主題曲 幾好聽 套卡通都好睇 [/quote]Et,_Zau+[*DY/o
正是:agree::agree::agree::agree::agree:

specificness 發表於 2007-9-19 08:33 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-9-18 11:09 PM:
A-xF2`EZf-E 只選一首的話bUq LBy-C
袁鳯瑛,阿花的故事,聽到哭:cry::cry::cry:
"D{ S ?]7_,pN!Ct
F VzL` [[i] Last edited by 阿感 on 2007-9-18 at 11:16 PM [/i]] [/quote]#jj;py!Lw"w
c'G at;RtKJD6q
極同意!呢首歌……係一首好特別的兒歌,又或者,好難叫佢做一首兒歌,當中的悽楚感,成人世界的意景有時也有不及。#Ei \"j.S5i#\.L
]8j0j a S`J
名字叫阿花搖著尾巴  牠只喝牛奶那日跟我在喝茶?hv g)E5q"B%PZX
陪我讀書偷懶從來無責駡  夜晚阿花專愛床上爬
^2g T YWV _ }Yp;NP_
然後我變得強又高  花貓卻沒有變胖只有換了毛
|5X`\2W{V 年旦母親祝我年年進步  但永沒對阿花講句長壽不老
6OK [W:Y0dj $qoU?b8YL7e
從未忘記那天淋著雨水  當天我獨個上學只有六七歲)x@)o2|N ZOM/]
而我終於知道為何流眼淚  在那日阿花消失世間裡By khz'~
0|+zNUh.Ds.hb;d r
阿巡察知道呢首歌,年紀看來跟我一樣,有返咁上下………:naughty::naughty:

阿感 發表於 2007-9-19 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]specificness[/i] at  08:33:
N9X]Xw` c\G/e\R

@1^qM%@5c(q 極同意!呢首歌……係一首好特別的... [/quote]q^5q)n,d%l
:secret::secret::secret::secret::secret::secret:

cchleg 發表於 2007-9-20 12:58 AM

王馨平嘅 "生存是有價" 都唔錯丫!

YingTung 發表於 2007-9-20 01:08 AM

我勁勁勁勁勁鐘意 "蒙羅麗莎小鷄鷄"~~~~f N`b$l
彭健新樂壇巔瘋之作!

hkyfimco02 發表於 2007-9-21 01:23 AM

我覺得最好聽既歌係"百變小櫻"果個主題曲~|$`8a IC%SC
唔記得邊個唱~不過真係好好聽~仲有美少女戰士都唔錯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.