娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xylitol25 發表於 2007-9-18 09:36 PM

有冇人知呢隻純音樂係咩歌?

[url]http://www.rthk.org.hk/rthk/radio1/Subtle_Sensuality/20070918.html[/url]
F Mh m4N9]HKx5d %Xy+I|;eM&pd
今日播既,係大約50:07開始

大優勢 發表於 2007-9-19 12:23 AM

.................有人唱嫁喎
c r'`Hlfc
L.u:LT~ZU)L*K 你係咪打錯時間呀 ?????????

xylitol25 發表於 2007-9-19 09:29 AM

冇喎,個隻歌名好似叫咩"love is ?"

wind69 發表於 2007-9-21 09:18 PM

~~ Love is blue ~~AGr wJp7T

o[Xl+x:Hk2~&\ 40年前好普通ge一首法國音樂,經音樂大師Paul Maur....唔記得點串 :haha: AC'Hq(w/K
重新編曲後推出市場,瞬間成為美國唔記得咩榜  又唔知幾多個禮拜冠軍曲:good:
#M ]-QHe y@
h7kLtC8m_yj
9WSB*S#v-C3?T sjJD7SD?)?H'?p
$]*[W7R0H\$r@Q1P
不過首歌係47分之前聽到架wor..... :secret:

wind69 發表於 2007-9-21 09:23 PM

~~ Love is blue ~~
nU-}iw5]
?]a7XL&{;sm!e/Gr? 40年前好普通ge一首法國音樂,經音樂大師Paul Maur....唔記得點串 :haha:5P GG_U
重新編曲後推出市場,瞬間成為美國唔記得咩榜  又唔知幾多個禮拜冠軍曲:good:
#Av`+a,l 3}6iRj9VG V0~{r'q1^
0i,hv4{0GT5k

8p{qE\0Rzb P"_#g?d~
不過首歌係47分之前聽到架wor..... :secret:

xylitol25 發表於 2007-9-24 12:04 AM

唔該晒你呀!:kiss::kiss::kiss:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.