娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wer 發表於 2007-9-18 09:46 PM

12歲男童吊頸亡 借遊戲機不還 被父母責備

【明報專訊】一名12歲男童疑因借還遊戲機問題早前與家人發生爭執,昨午放學後返回小西灣藍灣半島家中後,心中不忿被責備,一度衝入浴室冷靜情緒,家傭見小主人良久未出,開門查看,赫見男童在內上吊,當時已無氣息。適時其胞兄返家見狀,立即把弟弟解下,惜男童送院搶救後終告不治,警方調查後認為案件並無可疑。 ?C'X-~x{'_T0W3e,P

'{bFyGYO'c 社工: 罵子女要說明因由
7cctCE
1IZ7ZA!DF z 生命熱線服務運作經理(註冊社工)吳志崑表示,家長在管教子女時應保持冷靜,一旦發生爭執,應留意子女的情緒和行為表現,向他說出責罵的原因,所持理由需力求正面,例如說想他們好而已。)@,~Jl%Lr0^Y
3W&U;m*AOX_(E
責備過程中,應避免說一些「去死」或「無用」等刺激用語,若罵得太過分,家長可嘗試向子女道歉,以緩和彼此的關係,並作為一個榜樣,讓子女學習承認過失並勇於改過,與子女一同探討解決方法。市民若有任需要,可致電生命熱線24小時預防自殺熱線2382 0000,尋找社工協助。2s"D.d b[

G h+Kb"yW%x$@M 輕生男童姓吳(12歲),由16歲胞兄救下時已無呼吸脈搏,急送東區醫院搶救,延至下午4時50分證實不治。其家人事後趕抵醫院了解,聞噩耗後悲慟痛哭。
j)^O|_(p&o [!jQ#E)b
家傭誤以為單獨冷靜Hm Q*T0_T @

#ofb*cF M;?Z&Cz 吳童與家人居於小西灣藍灣半島7座一個千呎單位,現場消息指出,吳童於暑假前向同學借取遊戲機帶返家玩耍,但直至9月開學後仍未有還機之意。遊戲機主人向父母哭訴有人「借機不還」,其後雙方家長就還機問題交涉。據悉吳童父母聞悉事件後,早前曾責備愛兒。 cO&C[(_7r;xO F
O5R\/rZ]
至昨午3時許,吳童回家後疑對被責罵一事氣憤難平,家傭見其眼紅紅衝入浴室,以為他欲單獨冷靜,遂未有理會,但半小時後仍未見他出來,拍門良久又無人回應,心感疑惑下開門察看,赫見吳童用毛巾在離地7呎的毛巾架上吊頸。.F/P4X E ~~Tm
Y#H9VR.k9eg
家傭慌忙通知女主人,47歲的吳母聞訊報警。適時,吳童胞兄返抵家門見狀,立即將弟弟解下,可惜未能救回一命。

wer 發表於 2007-9-18 09:48 PM

依家d細佬太幼稚了,小小事就話去死.點得得住阿媽

SCM 發表於 2007-9-18 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-18 09:48 PM:w fQ9KO#DE3GR.X
依家d細佬太幼稚了,小小事就話去死.點得得住阿媽 [/quote]
6O0pL#Y7hbw 未必 UTjb^}/qN0a,|
父母都有責任 _B;a@!uix0F3D
若果得唔係由細比阿媽鬧到大l/S3\@"`
我到左12歲左右既時候都可能好似呢個細路咁
k+LCZ;kbD[u 佢地好多細個比人縱Cq wj }'i ]
大左比人講兩句就hurt
Y||j-U 咪搞到咁lo

loklok117 發表於 2007-9-18 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-9-18 21:57:
,SKM-?J7lw$\
T G3ITcyl 未必t ujg+A&@
父母都有責任
UtH^k,`L/j2i 若果得唔係由... [/quote]`z L%f{@!T2\%U7J
無錯7P5k_6j1oB+Io0Y
做錯野唔打唔罵,唔比佢受挫折,唔比佢受傷害o^K.Kb3twJ
咩都就哂佢,等於唔比佢成長6T1k3u\$Li7f"[
就算無今次依件事,將來出黎社會做野重大獲

msv 發表於 2007-9-18 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at  09:57 PM:&Mxj?,L&rQ9Fc

_Zsn9nn c+u 未必
%G qe;@y$}$eV8VQ 父母都有責任
{B%I"Hb(Z`5` 若果得唔係由... [/quote]MA1J hz
我4歲開始就日日比亞媽又打又鬧...
4r.sJ-D"b9U e6c 郁d都打郁d都鬧.......不過到左12歲果時諗過跳樓...WR&j_(Bo)T
不過林跳亞媽就返屋企...v#U)YC7jU
之後佢問我做咩,我話睇下槍台d花$E1l)hH%FknR

6ou#NY!A5F e+諗返真係好彩冇跳到,e+生活自由自在,又識得分黑白...我d復原能力又勁...6M*R\#t&V#gM5d
全靠亞媽以前日打夜打...
4qD Q.O[/}8?mm yb-Y
:TzFTan1_ 不過就可能以前成日比佢打我個頭,e+變得好蠢:cry:b V!M'}%aT!Q
仲有好易發皮氣:mad:
0Y7|^#B3A fw/pZ 仲有可能日日受亞媽d氣冇地方發洩,谷左十年,所以火起上泥變得好暴力WsO+Vw b0t)?
4歲開始到14歲.......十年比勁打勁鬧,又冇得發洩出泥真係唔係個個頂得順

sang50 發表於 2007-9-18 10:38 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-18 09:48 PM:Iq u@7l}Xga
依家d細佬太幼稚了,小小事就話去死.點得得住阿媽 [/quote]1bn(}%b6Q
6` x0A;Or,Q4i%h
我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!&?&y"Y+U&@
想請問你試過俾家人咁鬧未...za8k+]x)n-azH&N
俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心
HENW}4s 何況佢仲係細...好易諗埋一邊....

wer 發表於 2007-9-18 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-9-18 22:38:&u5W-~ m.~`W;EL
Or"F4hxwluq:a
5}W+]7h)hac^
我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!
};\U8_{'V 想請問你試過俾家人咁鬧未...
Xpt)x s&F*bZ/CN#c 俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心
7dW5yS/IdI*E2[Ld&` 何況佢仲係細...好易諗埋一邊.... [/quote]
8w%sA9VI 這位小朋友也有12歲了,他應該知道什麼事可以幹,什麼事不可幹

loklok117 發表於 2007-9-18 10:46 PM

[color=Green]不過就可能以前成日比佢打我個頭,e+變得好蠢
2P+w:HJ|yv&E!r~ 仲有可能日日受亞媽d氣冇地方發洩,谷左十年,所以火起上泥變得好暴力[/color]你講得好好笑:DPG:`H%Dg#~&e!t
[color=Red]4歲開始到14歲.......十年比勁打勁鬧,又冇得發洩出泥真係唔係個個頂得順[/color]m仔,以前有邊個細個唔係餐餐豉油送飯(生抽,老抽,勁抽)
P3]Pm6w0IcWE.J n
Y\ rl3ICVt:v [[i] Last edited by loklok117 on 2007-9-18 at 10:48 PM [/i]]

msv 發表於 2007-9-18 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at  10:46 PM:
y8T V2pK [color=Green]不過就可能以前成日比佢... [/quote]:M#m6@!Jyuu9w8u8V
B}a@l.TW rU x*`
其實可能我都算好......
V zYPO hq 起碼亞媽只係用手用間尺打,有時都有用指甲夾我以仔同手臂而唔係用雞毛掃 fit.........

loklok117 發表於 2007-9-18 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-9-18 22:38:;{Ht2dC
K/~1u7Oc cP.v
uL%^s2drP,E T5Z0v3M
我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!
e:|L+jP1s:R2R 想請問你試過俾家人咁鬧未...JYT"id
俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心
"x Pq7y {Y 何況佢仲係細...好易諗埋一邊.... [/quote]6F HEI lQ
TS2j$B]E
你講得無錯,就係因為個靚仔比人[color=Red]鬧得小,打得小[/color]
Z4ZDr5`,Qf"X 細個唔教唔鬧,第日大個比人"[color=Red]小[/color]".....重傷心ar

loklok117 發表於 2007-9-18 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-9-18 22:50:
]dRH'ixC9X f2PbE.k6S)~ [$E

z4LaZEC9g 其實可能我都算好......
!GQ i:h4a*S0c-} 起碼亞媽只係用手用間尺打,有時都有用指甲夾我以仔同手臂而唔係用雞毛掃 fit......... [/quote]TQ)B io*Et$w9q

8E3^[F!n1s(FW ~2g 下.....咁只係小小教訓姐
|6F%y+[N*d+i 你連"豉油"都未試過

犯人 發表於 2007-9-18 11:20 PM

又再一次證明鬧係不能解決問題,更會弄巧反拙

ronald711 發表於 2007-9-19 12:41 AM

住得藍灣....都非富則貴....aidr)ot
為左一部遊戲機....鬧死左個仔....
*GB2@*cav k;V r.i.p......

slwong3 發表於 2007-9-19 05:48 AM

I think it's only the kid's problem....
H*fT/]n'H i (N t~q%r3Ny[)~/]
even when we were kids and we were punished by our parents, was there any of us really brave enough to try to commit suicide?

somin905 發表於 2007-9-19 09:07 AM

縱壞晒]i'R"W Z
抵死啦

12d3 發表於 2007-9-19 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2007-9-19 12:41 AM:
}8Q?x.E(j-X n 住得藍灣....都非富則貴....!@#I!BO%w
為左一部遊戲機....鬧死左個仔....
nqdz+b r.i.p...... [/quote]
-\@/O8_ xa o
X UdT#m r/x5Z z 我都覺得住得藍灣, 冇理由負擔唔起部遊戲機
'S Xy$d4a| 買部遊戲機比個仔都唔係好大不了.
\2WZNI NBL W4N"Hf%D!l
個細路好容易會諗, 點解人地有, 我冇? 原因唔係窮的話, 就係父母唔鍚自己.

lastwing 發表於 2007-9-19 01:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-9-18 10:38 PM:
1Le!] {Xc?} _ Pv%r8cB6ng

5u#p,{"cKV1`nJD 我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!
1wcQQ W:ET:[Z%A 想請問你試過俾家人咁鬧未...~8aP.?b|/u J%R
俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心Lk8q8h$nJ
何況佢仲係細...好易諗埋一邊.... [/quote](u2YI8Pht8X;zX@{

V(C,ap8[\g BQ ........仲係細............
I m$}\ O M6^+x 俾人鬧兩句就諗埋一邊
~#cK1fbN eI 甘佢出到社會都唔知點算-P-zd'mg4E7j hi
去到邊都一樣會俾人鬧
~,f9@-C+V8[,S1x/C 一鬧就諗埋一邊....
]M|IL$hAkNH7I 而家d小朋友唔打得唔鬧得
C$w)r6Y4C%B 一打一鬧就話去死...
^rc,J D9Y'Rz+Q mD"P7Va$d H
一有小朋友自殺死左就將d責任推曬去父母,師長身上

qazplm 發表於 2007-9-19 02:12 PM

是緣,也是業.
c4vd5K2|s0QQ(p9N l 兩母子今日陰陽相隔,是雙方自找的...

155220 發表於 2007-9-19 03:36 PM

其實我相信好多人都曾有自殺的念頭,我也是!不過,會不會做又是另一回事。

leeyanta 發表於 2007-9-19 04:19 PM

現今的細路真係越嚟越難教啦!:sleep:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.