娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wer 發表於 2007-9-18 09:46 PM

12歲男童吊頸亡 借遊戲機不還 被父母責備

【明報專訊】一名12歲男童疑因借還遊戲機問題早前與家人發生爭執,昨午放學後返回小西灣藍灣半島家中後,心中不忿被責備,一度衝入浴室冷靜情緒,家傭見小主人良久未出,開門查看,赫見男童在內上吊,當時已無氣息。適時其胞兄返家見狀,立即把弟弟解下,惜男童送院搶救後終告不治,警方調查後認為案件並無可疑。
9~'eG3J9Bk7Oh(s
\}(W3^0zN 社工: 罵子女要說明因由
_CB+Z9sWr E6P t"@dLp(aK,d;iL}n
生命熱線服務運作經理(註冊社工)吳志崑表示,家長在管教子女時應保持冷靜,一旦發生爭執,應留意子女的情緒和行為表現,向他說出責罵的原因,所持理由需力求正面,例如說想他們好而已。i]qZ;N^Y#K
-q/tj!N|&_1G2D6H
責備過程中,應避免說一些「去死」或「無用」等刺激用語,若罵得太過分,家長可嘗試向子女道歉,以緩和彼此的關係,並作為一個榜樣,讓子女學習承認過失並勇於改過,與子女一同探討解決方法。市民若有任需要,可致電生命熱線24小時預防自殺熱線2382 0000,尋找社工協助。lP$po _#e!B E

m0R{!U$\}7}V 輕生男童姓吳(12歲),由16歲胞兄救下時已無呼吸脈搏,急送東區醫院搶救,延至下午4時50分證實不治。其家人事後趕抵醫院了解,聞噩耗後悲慟痛哭。I,Lq Hs`?dH q j

5@N}"S[^Z`x,Q 家傭誤以為單獨冷靜
u:l9l } G.j 7X5{s(b.g} Bn
吳童與家人居於小西灣藍灣半島7座一個千呎單位,現場消息指出,吳童於暑假前向同學借取遊戲機帶返家玩耍,但直至9月開學後仍未有還機之意。遊戲機主人向父母哭訴有人「借機不還」,其後雙方家長就還機問題交涉。據悉吳童父母聞悉事件後,早前曾責備愛兒。
&x JJ8R(j;@*Bv
|"? t7o kC'r ^ 至昨午3時許,吳童回家後疑對被責罵一事氣憤難平,家傭見其眼紅紅衝入浴室,以為他欲單獨冷靜,遂未有理會,但半小時後仍未見他出來,拍門良久又無人回應,心感疑惑下開門察看,赫見吳童用毛巾在離地7呎的毛巾架上吊頸。
k?*_1IJ.l-c
0^B!Yks/E!u%E6v 家傭慌忙通知女主人,47歲的吳母聞訊報警。適時,吳童胞兄返抵家門見狀,立即將弟弟解下,可惜未能救回一命。

wer 發表於 2007-9-18 09:48 PM

依家d細佬太幼稚了,小小事就話去死.點得得住阿媽

SCM 發表於 2007-9-18 09:57 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-18 09:48 PM:@/W0Q/M!^7L
依家d細佬太幼稚了,小小事就話去死.點得得住阿媽 [/quote]&hO2J.N8S
未必x]0}&kKb k*m
父母都有責任
,s$[4z tg.^#} }(^ 若果得唔係由細比阿媽鬧到大
$]R)Nv@V 我到左12歲左右既時候都可能好似呢個細路咁\x9LVU~_
佢地好多細個比人縱wRx)J!u
大左比人講兩句就hurt
,? y8{aJ 咪搞到咁lo

loklok117 發表於 2007-9-18 10:36 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-9-18 21:57:n9G6{O5FY
DQw&X/\R
未必^-KxzpI
父母都有責任5g,S s!f_'bZ l
若果得唔係由... [/quote]A"~2kbpM)m1l2f
無錯)lD)w5EQE
做錯野唔打唔罵,唔比佢受挫折,唔比佢受傷害d U5`v*G,d/z7d:t
咩都就哂佢,等於唔比佢成長;C0J|:r6ViK@B
就算無今次依件事,將來出黎社會做野重大獲

msv 發表於 2007-9-18 10:37 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at  09:57 PM:
3b$Iu(t!J.d o6g3G/k&j izkM
未必.tVe2k5hF~
父母都有責任(@W @2oL;G:QCf
若果得唔係由... [/quote]#k%eQU$g
我4歲開始就日日比亞媽又打又鬧...cHdD#d&v
郁d都打郁d都鬧.......不過到左12歲果時諗過跳樓... Jij_8W1D"}4V6S
不過林跳亞媽就返屋企...
8e8hU I8]/Gs!j3^ 之後佢問我做咩,我話睇下槍台d花jv%i no!R5O|#e
;j:L&uD{^@
e+諗返真係好彩冇跳到,e+生活自由自在,又識得分黑白...我d復原能力又勁...
R)QY"Xuu9O b R 全靠亞媽以前日打夜打...-P3u!}%I:fpkw.v
0B;_ G H G5i
不過就可能以前成日比佢打我個頭,e+變得好蠢:cry:
I4Pt-\{$]yo,M6^ 仲有好易發皮氣:mad: \3v)?2nmkb4k
仲有可能日日受亞媽d氣冇地方發洩,谷左十年,所以火起上泥變得好暴力)LYVMY
4歲開始到14歲.......十年比勁打勁鬧,又冇得發洩出泥真係唔係個個頂得順

sang50 發表於 2007-9-18 10:38 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-18 09:48 PM:
F+T4]'P[^a}d 依家d細佬太幼稚了,小小事就話去死.點得得住阿媽 [/quote]
un bH$eD5Z | LZ(q'P4@\k!b
我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!"x2[m&q E4q3vbo
想請問你試過俾家人咁鬧未...
q]7T?.Y 俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心gr"EC_6TU
何況佢仲係細...好易諗埋一邊....

wer 發表於 2007-9-18 10:42 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-9-18 22:38:DB \L7m+fA#|6p

/iYPW*\-Q S k.D^.aY#AJ[#B`
我又覺得個細佬唔係幼稚!!!! h`,yb)t"t!FH1pN
想請問你試過俾家人咁鬧未...D aS C{A
俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心
R6~YsSK ZV1{e 何況佢仲係細...好易諗埋一邊.... [/quote]
q:QB?%g&qiS 這位小朋友也有12歲了,他應該知道什麼事可以幹,什麼事不可幹

loklok117 發表於 2007-9-18 10:46 PM

[color=Green]不過就可能以前成日比佢打我個頭,e+變得好蠢
kV2Z+b#A%NBl;I 仲有可能日日受亞媽d氣冇地方發洩,谷左十年,所以火起上泥變得好暴力[/color]你講得好好笑:D
r{1?k{sYI nr.R [color=Red]4歲開始到14歲.......十年比勁打勁鬧,又冇得發洩出泥真係唔係個個頂得順[/color]m仔,以前有邊個細個唔係餐餐豉油送飯(生抽,老抽,勁抽)
5\F9W5U*Q/TQX tID'el cL
[[i] Last edited by loklok117 on 2007-9-18 at 10:48 PM [/i]]

msv 發表於 2007-9-18 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]loklok117[/i] at  10:46 PM:
.O!V'O7X3A(O#Q4C [color=Green]不過就可能以前成日比佢... [/quote]_*d6n,G$_'i-ie/Z

*gWm?[O8n 其實可能我都算好......4t@r9O;ZW J!q5[z#i.K
起碼亞媽只係用手用間尺打,有時都有用指甲夾我以仔同手臂而唔係用雞毛掃 fit.........

loklok117 發表於 2007-9-18 10:51 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-9-18 22:38:
:k+d_4] p c} [K#{-V|tD3o.S4E

sO?/G o_"P 我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!
!^+C*s%| z_v 想請問你試過俾家人咁鬧未...
k,leG0H { 俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心
9EK7Ds7mtBM0S 何況佢仲係細...好易諗埋一邊.... [/quote]
S&z}|VT#F'^I
;Gr J^([bS*h 你講得無錯,就係因為個靚仔比人[color=Red]鬧得小,打得小[/color](~5qL'k"{ ] r
細個唔教唔鬧,第日大個比人"[color=Red]小[/color]".....重傷心ar

loklok117 發表於 2007-9-18 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-9-18 22:50:)U!b\D&u.`"R3R a f ug

`5QXYq.c !qht)}/m;Z&S
其實可能我都算好......
$vT:o-q4P 起碼亞媽只係用手用間尺打,有時都有用指甲夾我以仔同手臂而唔係用雞毛掃 fit......... [/quote]
&C^p]*H a
.?:K$k$Jm8ph 下.....咁只係小小教訓姐2?zNwl a/N.B
你連"豉油"都未試過

犯人 發表於 2007-9-18 11:20 PM

又再一次證明鬧係不能解決問題,更會弄巧反拙

ronald711 發表於 2007-9-19 12:41 AM

住得藍灣....都非富則貴....
](m X2{CGj 為左一部遊戲機....鬧死左個仔.....m"aW p*odu4\)m
r.i.p......

slwong3 發表於 2007-9-19 05:48 AM

I think it's only the kid's problem....
9v3h C4Si1O 1w^Rg F
even when we were kids and we were punished by our parents, was there any of us really brave enough to try to commit suicide?

somin905 發表於 2007-9-19 09:07 AM

縱壞晒VEMul(nJG}
抵死啦

12d3 發表於 2007-9-19 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald711[/i] at 2007-9-19 12:41 AM:8O S0lKXc!I
住得藍灣....都非富則貴....
:]}#_-D+yp%j-c 為左一部遊戲機....鬧死左個仔....
)x O#F II~u$eC-b r.i.p...... [/quote] V/m6X,F}!dQ

!p f:bQ$K-s8f.qhJ 我都覺得住得藍灣, 冇理由負擔唔起部遊戲機
yM ` D~ 買部遊戲機比個仔都唔係好大不了.G b"X7}z

/| vF [ x^4O3I:f 個細路好容易會諗, 點解人地有, 我冇? 原因唔係窮的話, 就係父母唔鍚自己.

lastwing 發表於 2007-9-19 01:03 PM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-9-18 10:38 PM:
EklQ)sT
H#?w^b Qzm
o?+` A;SXgf3TI 我又覺得個細佬唔係幼稚!!!!
6H*B? G1M'w2{ 想請問你試過俾家人咁鬧未...B4}8i P2g}_pY
俾屋企人咁鬧自己係咪好傷心6V!RlU-V a
何況佢仲係細...好易諗埋一邊.... [/quote]q)NC3ABPrY|d)y
`8dD.B*Y'[ Q
........仲係細............
9hU-Bo8Dx5H8D 俾人鬧兩句就諗埋一邊'V;iVx0kA7slq^
甘佢出到社會都唔知點算
S](^SAKQ 去到邊都一樣會俾人鬧
f.iU&}T 一鬧就諗埋一邊....
iz[id/k h,@Ah 而家d小朋友唔打得唔鬧得
Rf3b k iJ2Db'M 一打一鬧就話去死...
.d;u IEz3d:r
y+p0U7IJ 一有小朋友自殺死左就將d責任推曬去父母,師長身上

qazplm 發表於 2007-9-19 02:12 PM

是緣,也是業.@9DY^"D
兩母子今日陰陽相隔,是雙方自找的...

155220 發表於 2007-9-19 03:36 PM

其實我相信好多人都曾有自殺的念頭,我也是!不過,會不會做又是另一回事。

leeyanta 發表於 2007-9-19 04:19 PM

現今的細路真係越嚟越難教啦!:sleep:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.