買老西一問
我想問下咁多位6D7])X [1_5A我十八歲
想買套老西去飲既\!r-^Ow&[
想問下有咩牌子係young d架呢 你18歲ja ma,買老西又唔使睇牌子ge,最緊要平!!!!!!!!TP1E2S/I/D c!f2[h
旺角百老匯左面間上樓ge荷理活廣場買老西幾好架,又平又多款,
我謝師都係係果到買老西去^^一套連埋鞋850都唔使^^_A G%iJ*E6N
希望幫到你啦^^ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 你講得"老"西..又要young..都幾高難度啵@@
同埋要睇你budget幾多..同埋係咪要formal d既西裝先?'~-X Y4i r&C?
去飲..你著到太西..會唔會喧賓奪主?e&O\!Z3C-?2a ]!P7u/b
假如你做兄弟就西d都唔怕~
如果唔係做兄弟..真係唔好買咁貴-0-
去旺角果d商埸搵下..度身訂造..要埋tie,shirt衫,鞋,皮帶可能唔洗過千
同埋我記得果度d鋪頭好多訂造都只有褸同褲..記得問清楚
仲有好多唔係太西既..比較便服少少..但係都有tie既裝束..
我唔識形容-0-我稱之為半西..果d仲要平d..因為好似無得訂造..4e;_`9GNp8E
要即買..我d fd去果度買左套連褸,褲,shirt,tie都唔洗600@@9E.M$Z.i%FKK.[
自己諗諗佢~"~雖然我無乜造西裝經驗..但都分享下0v0 [quote]Originally posted by [i]我是人[/i] at 2007-9-20 12:24 AM: z6m5ZD+yjk g
我想問下咁多位8WB&I1f#_q+\!^
我十八歲hRy T A;D C/DY"W
想買套老西去飲既
想問下有咩牌子係young d架呢 [/quote]
你既budget有幾多先, 如果唔係冇得講 :P U2/G2000減價買一套咪得&j4?4A k ei qf
平平地幾舊都有 其實係我家姐結婚... [quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-9-20 19:01:
U2/G2000減價買一套咪得,dw#B+fmC8N!U y@
平平地幾舊都有 [/quote]
:D:D:D
過左十幾日啦 (而家無)
要買吾知等幾耐qzI x[/t S
Tgd:MDG
我就 G2000買左五件野 平野 [quote]Originally posted by [i]我是人[/i] at 2007-9-20 11:35 PM:
其實係我家姐結婚... [/quote]
都係果一句, 你既budget係打算幾多?0R/y0k+^a&qV
`.slt*~&zo3{(M
如果係少既, 其實都冇乜得選擇~8C1w:O4LFc%P
如果係可以貴少少既, 我地先可以介紹到比你 [quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-9-21 01:07 AM: py$Y H4x5\#Gk|%^
,o2mz1vH] Cf
都係果一句, 你既budget係打算幾多1t"yP|7hhkr(o0| o {
如果係少既, 其實都冇乜得選擇,H-i#^0`.F$_)Q
如果係可以[color=Red]貴少少[/color]既, 我地先可以介紹到比你 [/quote]@S8R"~4J
公子即係公子:dev::dev:
試吓 Biem la, 幾佰蚊有交易, 都幾低ga. 黃埔好似有一間(响冒險樂園個邊) [quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2007-9-21 01:21 AM:oelq#Fy1?Jeq*P*Y
公子即係公子:dev::dev:
Zl7O%`;y^
試吓 Biem la, 幾佰蚊有交易, 都幾低ga. 黃埔好似有一間(响冒險樂園個邊) [/quote]
e.M,AP}N6h1a
如果係平既, 咁除咗G2000, Biem 同 出旺角做等等 之外, 重有d咩可能選擇 :noway::noway::noway: [quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-9-21 01:29 AM:1X-M6IQ2r
S(buZ }H'W0p
如果係平既, 咁除咗G2000, Biem 同 出旺角做等等 之外, 重有d咩可能選擇 :noway::noway::noway: [/quote]&e Mj] j9I/f]s
上深圳買囉
頁:
[1]