娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我是人 發表於 2007-9-20 12:24 AM

買老西一問

我想問下咁多位6D7])X [1_5A
我十八歲
S[`%{*Y.WT(q 想買套老西去飲既\!r-^Ow&[
想問下有咩牌子係young d架呢

cazykiller 發表於 2007-9-20 12:42 AM

你18歲ja ma,買老西又唔使睇牌子ge,最緊要平!!!!!!!!TP1E2S/I/D c!f2[ h
旺角百老匯左面間上樓ge荷理活廣場買老西幾好架,又平又多款,
Aq*pbI(S#Eyt/|_ 我謝師都係係果到買老西去^^一套連埋鞋850都唔使^^_A G%iJ*E6N
希望幫到你啦^^

hiukin_kok 發表於 2007-9-20 12:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

makin 發表於 2007-9-20 03:13 AM

你講得"老"西..又要young..都幾高難度啵@@
vz9S$S(i.I-Wt+| 同埋要睇你budget幾多..同埋係咪要formal d既西裝先?'~-X Y4i r&C?
去飲..你著到太西..會唔會喧賓奪主?e&O\!Z3C-?2a ]!P7u/b
假如你做兄弟就西d都唔怕~
s\9@ K6wI1u4pnN 如果唔係做兄弟..真係唔好買咁貴-0-
1Pze5Ghn_HhH 去旺角果d商埸搵下..度身訂造..要埋tie,shirt衫,鞋,皮帶可能唔洗過千
{9zV6~JX2l#cp!V 同埋我記得果度d鋪頭好多訂造都只有褸同褲..記得問清楚
&Xt9rE}I 仲有好多唔係太西既..比較便服少少..但係都有tie既裝束..
]`2F E#G 我唔識形容-0-我稱之為半西..果d仲要平d..因為好似無得訂造..4e;_`9GNp8E
要即買..我d fd去果度買左套連褸,褲,shirt,tie都唔洗600@@9E.M$Z.i%FKK.[
自己諗諗佢~"~雖然我無乜造西裝經驗..但都分享下0v0

clkgtr 發表於 2007-9-20 07:36 AM

[quote]Originally posted by [i]我是人[/i] at 2007-9-20 12:24 AM: z6m5ZD+yjk g
我想問下咁多位8WB&I1f#_q+\!^
我十八歲 hRy T A;D C/DY"W
想買套老西去飲既
$^X eK!Q^:U 想問下有咩牌子係young d架呢 [/quote]
's8o7X%{ \V
Aow5w&t~(NdP7b 你既budget有幾多先, 如果唔係冇得講 :P

ch.chak 發表於 2007-9-20 07:01 PM

U2/G2000減價買一套咪得&j4?4A k e i qf
平平地幾舊都有

我是人 發表於 2007-9-20 11:35 PM

其實係我家姐結婚...

jordanwong 發表於 2007-9-21 12:56 AM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-9-20 19:01:
#{&k jz9L,} U2/G2000減價買一套咪得,dw#B+fmC8N!U y@
平平地幾舊都有 [/quote]
.I_Te JWf;C(V"u
0DJ^.k3p+H B&E+M
vy9GJ^4R0WCN :D:D:D
bg6r8{%ylx*e1et
_7V CL7G x)_$|9} 過左十幾日啦 (而家無)
(g/cuND'GwQ
4Ja!Q,_&W%| 要買吾知等幾耐qzIx[/t S
Tgd:MDG
我就 G2000買左五件野 平野

clkgtr 發表於 2007-9-21 01:07 AM

[quote]Originally posted by [i]我是人[/i] at 2007-9-20 11:35 PM:
"mq@j8qsv 其實係我家姐結婚... [/quote]
;\-xT&{!~\#D
Nlm6^5hy\4XE8\Y0[ 都係果一句, 你既budget係打算幾多?0R/y0k+^a&qV
`.slt*~&zo3{(M
如果係少既, 其實都冇乜得選擇~8C1w:O4LFc%P
如果係可以貴少少既, 我地先可以介紹到比你

belibala 發表於 2007-9-21 01:21 AM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-9-21 01:07 AM: py$YH4x5\#Gk|%^
,o2mz1vH] C f

;x Pc"{ R5eNB*y'x-YQ-^ 都係果一句, 你既budget係打算幾多1t"yP|7hhkr(o0|o {

4q"e-OJE"U:p 如果係少既, 其實都冇乜得選擇,H-i#^0`.F$_)Q
如果係可以[color=Red]貴少少[/color]既, 我地先可以介紹到比你 [/quote]@S8R"~4J

i`r J7rF;y] 公子即係公子:dev::dev:
s&`"@#w Zo${;{.x
8_f$nq@q|1kA2iiv 試吓 Biem la, 幾佰蚊有交易, 都幾低ga. 黃埔好似有一間(响冒險樂園個邊)

clkgtr 發表於 2007-9-21 01:29 AM

[quote]Originally posted by [i]belibala[/i] at 2007-9-21 01:21 AM:oelq#Fy1?J eq*P*Y

J8_i+~)P(v&K 公子即係公子:dev::dev:
;LRc~ pM.h Zl7O%`;y^
試吓 Biem la, 幾佰蚊有交易, 都幾低ga. 黃埔好似有一間(响冒險樂園個邊) [/quote]
OQ-\8F4FZ e.M,AP}N6h1a
如果係平既, 咁除咗G2000, Biem 同 出旺角做等等 之外, 重有d咩可能選擇 :noway::noway::noway:

奪命老妖 發表於 2007-9-21 06:41 PM

[quote]Originally posted by [i]clkgtr[/i] at 2007-9-21 01:29 AM:1X-M6IQ2r
S(bu Z}H'W0p

| sd4Kwl 如果係平既, 咁除咗G2000, Biem 同 出旺角做等等 之外, 重有d咩可能選擇 :noway::noway::noway: [/quote]&e Mj] j9I/f]s
上深圳買囉

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.