怪談一問
大家有無睇怪談or靈異節目呢?集集都話拍到靈體~
點解眼睛睇唔到既野~dv or 相機都會拍到咖?真係唔明..
2o/M6b`8gS
如果我知邊部相機or dv 拍到靈異野~我一定唔買~費時嚇死自己=.=" [quote]Originally posted by [i]kei91153[/i] at 2007-9-20 08:13 AM:
大家有無睇怪談or靈異節目呢?
集集都... [/quote]$G \1Yz]m0{
怪談入面咪講過囉.......cbps9[@L!t,}
所有攝影機都要等師父“開光”先嫁
一般既攝影機多數影唔到
意外影到果D多數係假嫁:secret: 之前都重信得過
自從換左梁思浩入黎做之後4F(A]o#hG
可信性大減(Q9|$U,Qv~yj0h
我覺得九成九既料都係作出黎多d#sTU"X f8m1{.f0_
好似咩不思義手記
直頭拍劇一樣 我都有追睇,我覺得有D靈異相片都好真喎,不過D外景就好鬼假,可信性好低! [quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-9-20 11:01 AM:
之前都重信得過ZiL(|C5i/B sI$F[
自從換左梁思浩入黎做之後NJ#YWh)~
可信性大減_I3HX!^P4{9W~c
我覺得九成九既料都係作出黎多d7Wl1[4Hur
好似咩不思義手記%x4M%d t#D-icF ]
直頭拍劇一樣 [/quote]c~9?guvw3~z9xi.Q
梁思浩當正自己仲做緊風show快活人,係咁吹…
頁:
[1]