娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kei91153 發表於 2007-9-20 08:13 AM

怪談一問

大家有無睇怪談or靈異節目呢?
7\ n^E#] 集集都話拍到靈體~
QA Z)d:d1M5yg&~C"lP
4LQ@j4\3hM 點解眼睛睇唔到既野~dv or 相機都會拍到咖?真係唔明..
9~|B n?'{0U8U 2o/M6b`8gS
如果我知邊部相機or dv 拍到靈異野~我一定唔買~費時嚇死自己=.="

自由神 發表於 2007-9-20 09:48 AM

[quote]Originally posted by [i]kei91153[/i] at 2007-9-20 08:13 AM:
OYaw g(F? 大家有無睇怪談or靈異節目呢?
)s:J-[Sr6Q fOla 集集都... [/quote]$G \1Yz ]m0{
怪談入面咪講過囉.......cbps9[@L!t,}
所有攝影機都要等師父“開光”先嫁
9lg?9~ GM LD F 一般既攝影機多數影唔到
;S U*o#W&F:LcI 意外影到果D多數係假嫁:secret:

ch.chak 發表於 2007-9-20 11:01 AM

之前都重信得過
7H/H2f9X#g? k[Z 自從換左梁思浩入黎做之後4F(A ]o#hG
可信性大減(Q9|$U,Qv~yj0h
我覺得九成九既料都係作出黎多d#sTU"X f8m1{.f0_
好似咩不思義手記
aoPv4` }&|7N 直頭拍劇一樣

勇勇 發表於 2007-9-20 06:14 PM

我都有追睇,我覺得有D靈異相片都好真喎,不過D外景就好鬼假,可信性好低!

YingTung 發表於 2007-9-21 07:57 PM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-9-20 11:01 AM:
ugT I#B 之前都重信得過ZiL(|C5i/BsI$F[
自從換左梁思浩入黎做之後NJ#YW h)~
可信性大減_ I3HX!^P4{9W~c
我覺得九成九既料都係作出黎多d7Wl1[4H ur
好似咩不思義手記%x4M%d t#D-icF]
直頭拍劇一樣 [/quote]c~9?guvw3~z9xi.Q

2c.@n;kiB6et 梁思浩當正自己仲做緊風show快活人,係咁吹…

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.