娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kubrick 發表於 2007-9-24 12:32 AM

整完紅雞蛋成隻手紅哂..有咩方法可以整到佢快D甩色

如題如題...求大家幫手

sas 發表於 2007-9-24 01:27 AM

用醋得唔得?Lemon?'^|}5S_"@Y*D/G
by the way紅雞蛋點整d紅色上去嫁?

奪命老妖 發表於 2007-9-24 08:51 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-9-24 01:27 AM:
+VDC @s2J~ZP6B 用醋得唔得?Lemon?
@wI8waFU'B by the way紅雞蛋點整d紅色上去嫁? [/quote]m"e*_!rz7te
係用花紅粉黎上色k*W0Jt!C)Y

&s#C"z:Uf ]#Oz!q 「花紅粉」又名染色料「若丹明B」(Rhodamine B)Doj#D_/fM
-能令老鼠致癌
YMR;Y:r0[ -對人體健康構成影響的風險甚低
d-r ~x3w -過份食用會:
O F I l ic+J 胸口作悶,嘔吐及影響中樞神經,嚴重的會致癌
Q#CL!r ey -是一種工業染料:OSg9l-xY@,\"N J
-多數用於食物作為染色料X1j:x {YT9w
由於會損害健康,所以法例禁止花紅粉及橙黃Ⅱ在食物製造上應用。 l5NQt8Z6WH%X!L

7c*hUb8U }:F9k,W 不過整紅雞蛋份量係用好少,加上係染上蛋殼,又唔係成日食,所以唔駛咁驚

奪命老妖 發表於 2007-9-24 08:55 AM

可以試下用白花油/驅風油,D顏料遇到呢D野好易甩

sas 發表於 2007-9-26 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]奪命老妖[/i] at 2007-9-24 08:51 AM:
2K f/y!~p&e?k0] c 8]$cWV]e*E:u
係用花紅粉黎上色0_Sq'k ln$P?t

[F*[D1}/?l| n 「花紅粉」又... [/quote]#D1Na D5?9pHB
嘩講到咁恐怖|0zZ'}C&TtdH
咁街外有無售??

Lung 發表於 2007-9-27 09:47 PM

點解唔戴手套整...

逃犯2 發表於 2007-9-28 09:12 AM

咁高興

咁高興,咪唔好洗囉:D:D:D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.