大家睇完一套電視劇,會唔會有一種失落既感覺架?
我本來想貼係娛樂aio區,但係好似唔係好有關係,所以貼黎e到!我近牌睇完日劇花樣少年少女,唔知大家有冇e種感覺,
開頭睇想快d睇到尾,但係當係睇到最尾就發覺就黎完,冇得睇,唔係太開心.gz|v@j @7D2\
當睇完曬之後,就有一種唔知點講既失落感,你地有冇試過甘? 睇下係咩劇集
無線果o的劇集一定唔會有o的咁既感覺 電視劇唔會 動畫&漫畫就會:o [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-9-25 01:34 AM:*^]`~-d|K H9J
電視劇唔會 動畫&漫畫就會:o [/quote]-FO"WM W
AV 會唔會 ? :dev: [quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2007-9-25 01:47:
$A Qu)tk}o
*X6e6~{^9i.N7p*U
AV 會唔會 ? :dev: [/quote]
!r,UX&CP\ mj9u+Z%q
會:redface:睇少日個心都會"囉囉戀"咁:dev: [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-9-25 02:03 AM:C mPOC5s_8O
3{DXy2]:L'^~yh
會:redface:睇少日個心都會"囉囉戀"咁:dev: [/quote]B,zb6ipA
X癢難傲 :dev::drool::cheers: [quote]Originally posted by [i]goodtime[/i] at 2007-9-25 12:36 AM:
睇下係咩劇集
無線果o的劇集一定唔會有o的咁既感覺 [/quote]N-e&~ y-lu9d4x
:g#du N'U9@
原來你地都會呀!無線果d就繄係唔會喇...C2kA/| `[SS
我睇花樣少年少女,我覺得個女主角好靚,所以要家睇就更家失落呀!2f5?"h$UZ/pI[(k
個心好似唔知點甘,仲之係一種唔開心既感覺喇... 有 ar ... eg. 歲月風雲 ar !!!! 我只試過一次
就是看完Death note L死後的黯然 卡通片就試過 因為全虛構 比較真實
對住d演員 平時睇慣都知唔會 佢演到幾慘sc*^3? ]-X9y
我都無咩feel [quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-9-25 02:03 AM:
0Dlu8}U4]&?/n
會:redface:睇少日個心都會"囉囉戀"咁:dev: [/quote]
我就唔會y$ip"{4K r.V Kr
呢d片打正旗號話係動作片,IL%zF/e!L"]
但其實套套都係嗰幾個動作dJ.b*}2ka
所以我覺得悶爆 講返正題6P;bD]W5S2v
幾年前嗰套A.I人工智能就有
劇集就少d [quote]Originally posted by [i]him1113[/i] at 20:55:
卡通片就試過 [color=Purple]因為全虛構 比較真實[/color]{,M&lTgfFQ
對住d演員 平時睇慣都知唔會 佢演到幾慘O@U uUK,]7xp
我都無咩feel [/quote]
s+oP&xw'C!F
黎明?....... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
頁:
[1]