娛樂滿紛 26FUN's Archiver

BarristerSpring 發表於 2007-9-26 09:24 AM

[轉貼]為何電梯裏會有鏡子?

為何電梯裏會有鏡子?#O,yK pG
2dq md9tQ
你知道嗎?為甚麼通常在電梯裏面會有一面鏡子?時下的綜藝節目中常常穿插一些由現場嘉賓來回答的問題,嘉賓們憑十分豐富的想像,往往能將答案猜個八九不離十。然而這一次卻是例外。2Gt9O} MDIx
1z8z_e @$g"[}o
  我們在電梯裏經常會看到一面大鏡子,但那面大鏡子是幹甚麼用的呢?回答踴躍如常:
b.P/Q&@SwS`'c B8}%qeB
  —用來對鏡檢查一下自己的儀表;
8`Z5GTW(Zk)@x k+u%c5{;t7uzGv
  —用來看清後面有沒有跟進來不懷好意的人;vx"[n%?
i!h{L![0g'K b
  —用來擴大視覺空間……
5g~%~vzh D'zY .E b k?+kN

3e0jn5]6~ }
pcX3ds)jE6N
-F'fO1af,@,C A3^UC@f)]

5z T/dr1LPZ^&_r
'ghb8F1F,L0y   一再啟發後,主持人終於說出了非常簡單的正確答案:[color=Blue][b]肢殘人士搖輪椅進來時,不必費心轉身即可從鏡子裏看見樓層的顯示燈。[/b] [/color]6g$K|m@d&@
  原來是這樣!原本活潑亮麗、機智風趣的嘉賓們多少有些尷尬,其中有一位頗有些抱屈地說:「那我們怎能想到呢?」
A5GT7{%qc F @x&?*fUk6Ose
  是啊,怎能想到呢?時至今日,我們的確愈來愈聰明,我們的知識面的確愈來愈寬廣。
L,^'A]$\q dS
eM)pZ#j DZH{3v   我們思考一個問題時常可以想到海闊天空,但不幸的是,無論思路擴展到多遠,我們往往還是從自己出發的。

head 發表於 2007-9-26 09:38 AM

好有意思既post:redface::good::good:

勇勇 發表於 2007-9-26 09:40 AM

如果你問我,我都會答用來擴大視覺空間!!
dkTG k6P/G SD 原來係方便肢殘人,你唔講我真係唔知道!!

kuru 發表於 2007-9-26 11:07 AM

咁冇鏡既電梯呢?

艾力克 發表於 2007-9-26 11:21 AM

電梯有鏡子架咩? :confused::haha::haha:
LhL8_*kX 扶手電梯(剩係見倒左右有, 唔係前面呀)定lift(應該唔係:haha:)呀?

七星天使 發表於 2007-9-26 01:33 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007-9-26 11:21 AM:C.iW0rZ-p$b,mn
電梯有鏡子架咩? :confused::haha::haha:
df#w fNn7Y{+| [\M 扶手電梯(剩係見倒左右有, 唔係前面呀)定lift(應該唔係:haha:)呀? [/quote]
g4sz NF 應該講緊liftvW0v tzS
好多人都將電楊同lift分亂8m.{#~%dc
不過個答案真係估唔到
"E8h1f$D/Q 好有意思

艾力克 發表於 2007-9-26 01:51 PM

如果係lift咁我明喇, 有意義 :good::good::good:

Ronno 發表於 2007-9-26 07:03 PM

del.......
a)?o9jNcLJ $\z Z*?m BQC$v
[[i] Last edited by Ronno on 2007-9-26 at 07:53 PM [/i]]

柒柒柒 發表於 2007-9-26 10:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.