Rock1024 發表於 2007-9-26 04:31 PM
昨天中秋有沒有人躲在家中過?
我就是其中一個
$zt!u*{)t"M/o,b
討論下大家不出外會做些甚麼?
terry891089990 發表於 2007-9-26 04:36 PM
[quote]Originally posted by [i]Rock1024[/i] at 2007-9-26 04:31 PM:
zD8Q_nni
我就是其中一個
qm)~6Tq;w
討論下大家不出外會做些甚麼? [/quote]
e{ SB4O!j`9Bq
我睇電視...煲DVD,..
OY!Lsbp"k
:)..
88790333 發表於 2007-9-26 04:37 PM
睇tv
hQ%uhw
咁大個人仲出去玩火咩...
阿感 發表於 2007-9-26 04:37 PM
我也待在家中
Rock1024 發表於 2007-9-26 04:44 PM
沒有人約出外很是無聊
winglo0428 發表於 2007-9-26 05:09 PM
上網、睇碟、煮飯仔!
米多人不怪 發表於 2007-9-26 05:10 PM
有 ~~~~~~~
mayin 發表於 2007-9-26 05:10 PM
我
']&nKF\0F e7E}
d fd返晒工 冇fd得閒
pkbrian 發表於 2007-9-26 06:03 PM
me ~~~~
6Dla0h
e%P%H+m
4uPRdj
L
如果有人約或者會出既-.-
EbuAa.~]P} ~T
我昨晚係無聊到同我媽係屋企開冷氣打鞭爐=_=
jason1984 發表於 2007-9-26 06:10 PM
我女朋友要返工,所以得一個人係屋企睇碟!
head 發表於 2007-9-26 07:01 PM
有 仲月餅當晚餐:redface::cry:
周衡 發表於 2007-9-26 07:53 PM
:good:除了在家中陪家人外,諗唔到有d咩節目同中秋節有關係
Ronno 發表於 2007-9-26 07:54 PM
同平日一樣,冇乜分別
{y2Y[F0u6O;F,c;O