令人心寒的童話--沒名字的怪物
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我睇左tvb播時7`u$HFUA m}D我覺得個故事都幾有意思, 但又好難明
個故事又長左, 有時會悶!iE\:W#aQ
但overall都係一部好正既漫畫:clap: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 最近tvb又翻播:) 我非常喜歡1rk}A2P4v4N)q
}[xf;t-x d
個故仔好有黑色恐怖3Gcir3yw#?
當中這個沒有名字怪物 JC"s%X*R!crq
1YX9Od/i|%r1Rk
最得我心'bC'nBN NuR;up
2~;g5C-_ q|
其他漫畫中小故事都吾及佢%s8L|2pd9K!_
''難得有個名, 但已經無人叫佢 , 有左個名都無用........ ''
$`kG%y,H/GN `0g&v4v`
好心寒呀