娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sang50 發表於 2007-9-30 12:48 PM

各位幫手諗諗

我細佬學校玩開個課外活動唔知成立幾周年
Nv9L-T5`6CGTkG }X/T YZF
佢地播相...咁用咩歌好??!!A ^)Am:D
佢地諗過用強!L7Tfr;y3XT

n{0q&z8ZU 唔知大家有咩意見呢;)

flpo 發表於 2007-9-30 01:03 PM

okay ,or 用紅日 等勵志歌

leeyanta 發表於 2007-9-30 01:09 PM

錦繡前程:)

愛新覺羅 發表於 2007-9-30 04:22 PM

咩課外活動先.../s5F-f{h~u VJ)U I;J
咁空泛...好難諗到首match到個theme ga wor...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.