娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shanlinlla 發表於 2007-10-1 06:07 PM

有無人.....?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

##123## 發表於 2007-10-1 06:13 PM

無靚女嫁, 你唔好讀la.Dd;S i]
b1p&F,QMC]w
讀書問學校有無靚女, 香港o的後生仔真係.........Y h gL l/Q&N {

b\e:Kzjp 你係去教書就例外...

eric911 發表於 2007-10-1 06:34 PM

:D:D:D:clap::clap::clap:

kakeidevil 發表於 2007-10-1 06:34 PM

:D 係呀~:good: 間學校冇靚女咖:nogood:........:secret: 唔好讀喇!:sleep:

SCM 發表於 2007-10-1 06:35 PM

[quote]Originally posted by [i]##123##[/i] at 2007-10-1 06:13 PM:/s7F6~5el'w%?
無靚女嫁, 你唔好讀la.
0F6?3A TCB
DM/c8wq+y.T 讀書問學校有無靚女, 香港o的後生仔真係.........
A8Q?P(PY^9o;f-L
2U/xMbVm6d+G 你係去教書就例外... [/quote]
h@;Y4m N5[ 點解教書就例外%Pl,W7a#u*Wu`/dy
可能佢想去人地學校門口溝女呢:dev:
)Z+Zp4r6c
vkc-@2s-S#~`Z anyway
g+u?$b(n7k4h-e 樓主你如果想睇女or溝女 應該有大把途徑e M%kqM3^ ~\
唔洗專登上黎問\YEtsQ g4R
唔好令ef變成某類型既交友網

eric911 發表於 2007-10-1 06:36 PM

[quote]Originally posted by [i]##123##[/i] at 2007-10-1 06:13 PM:
Q kU,gHnI#z 無靚女嫁, 你唔好讀la.9f`5zNKu"[
^`_t{]I/b
讀書問學校有無靚女, 香港o的後生仔真係.........6T!J!}!M!A*_.h
1N+qw zm,a#f MC6^
你係去教書就例外... [/quote]'P4am+TF.W

p fb5B$f \"f 不過樓主可能真係去教書都未定,問清楚先﹗:D:D:D

shanlinlla 發表於 2007-10-1 06:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

SCM 發表於 2007-10-1 06:47 PM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-10-1 06:45 PM:(k hNnP:]8a(J_
唔係呀....我係想去媾女呀....我聽人講有幾個女仔幾靚...
9?'f!? [p xWty
S2sh C7r 咪問下囉!!!!!  因為我真係見過幾個李福慶妹幾好樣!!!!! [/quote]
6}k3{2N5ah%re9b 既然你知道有靚女
b*aT7SXxdD 咁你點解仲上黎問

shanlinlla 發表於 2007-10-1 06:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shanlinlla 發表於 2007-10-1 07:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

trunks 發表於 2007-10-1 07:27 PM

有好野都又點會比你丫? 係都留番比自己啦.....r3X H]7PG
如果你真係見到就媾到, 就唔洗係度問, 直頭走去媾啦.....

SCM 發表於 2007-10-1 08:51 PM

[quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-10-1 06:53 PM:L!?J0]MnT)E2M
其實我係想上黎..睇下有邊個讀呢間中學...之後叫佢貼班相出黎:naughty: [/quote]
'YpS W[@9q;Yy 人地一班又咁多人
.J$J {r%a!Of[ 叫人post班相Z }@ ]8a&Bj3N9^C
比人知道左 仲告埋人既話
#|P9X$z!y+k%ioK,U 有可能告得入ga wo!N:b*Bx*bb v K3_SJ3\1T
而且我地EF都唔主張咁樣2lfAo1Sc+uQ&^9s
要post人地既相緊係要人地許可先得ga ma

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.