有無人.....?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 無靚女嫁, 你唔好讀la.Dd;S i]b1p&F,QMC]w
讀書問學校有無靚女, 香港o的後生仔真係.........Y h gL l/Q&N {
你係去教書就例外... :D:D:D:clap::clap::clap: :D 係呀~:good: 間學校冇靚女咖:nogood:........:secret: 唔好讀喇!:sleep: [quote]Originally posted by [i]##123##[/i] at 2007-10-1 06:13 PM:/s7F6~5el'w%?
無靚女嫁, 你唔好讀la.
讀書問學校有無靚女, 香港o的後生仔真係.........
你係去教書就例外... [/quote]
點解教書就例外%Pl,W7a#u*Wu`/dy
可能佢想去人地學校門口溝女呢:dev:
anyway
樓主你如果想睇女or溝女 應該有大把途徑e M%kqM3^~\
唔洗專登上黎問\YEtsQ g4R
唔好令ef變成某類型既交友網 [quote]Originally posted by [i]##123##[/i] at 2007-10-1 06:13 PM:
無靚女嫁, 你唔好讀la.9f`5zNKu"[
^`_t{]I/b
讀書問學校有無靚女, 香港o的後生仔真係.........6T!J!}!M!A*_.h
1N+qw zm,a#f MC6^
你係去教書就例外... [/quote]'P4am+TF.W
不過樓主可能真係去教書都未定,問清楚先﹗:D:D:D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-10-1 06:45 PM:(khNn P:]8a(J_
唔係呀....我係想去媾女呀....我聽人講有幾個女仔幾靚...
咪問下囉!!!!! 因為我真係見過幾個李福慶妹幾好樣!!!!! [/quote]
既然你知道有靚女
咁你點解仲上黎問 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有好野都又點會比你丫? 係都留番比自己啦.....r3XH]7PG
如果你真係見到就媾到, 就唔洗係度問, 直頭走去媾啦..... [quote]Originally posted by [i]shanlinlla[/i] at 2007-10-1 06:53 PM: