娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-10-1 11:39 PM

[原創][[看不到的屍體]]

(又係我既即時報導)-xvIg8s`

,p;t}CoU
4BE7J1a/{fY].gi ...............今晚我媽媽做完教堂野回來~"k:IZ;em2q

f i B q] 佢一開門,佢同我講....: [有人跳樓,我吾敢睇]
/d.Q?6u'F-[0Za
V7C U2o&c?-_ .......唔敢   一句吾敢我就黎啦
$LDHC&_4}
!EGG3O.d#L*m(P 我以前都聽吾少 自己座樓有人跳樓F0H9^Ic6a'E h
不過我永遠都睇吾到
J*J$CZoV;h0`
n9b O ^ZC.Q9cs ,我忍吾住, 叫理佢睇多次H.F P&{aO8R0\2M
zUU?i|
就出左門口,  
V"K(~ug 我以看屍體既心情
`^Eb'q pSbd
!RQd[H8?7Rc 慢慢將個頭伸出去\SFdUP KPU:T
s&R/R Bp)C8N
......車......已經有白布蓋好Q2C u'k:l x_D%R{

x/NatJQy*y!_ 睇吾到了
d&kw'mYq O} -y ?:A pv\
亞媽話個女人著住粉紅色T恤
1H2dOfH 3f {$_c_g_-v)n{
黑色三角褲 , 褲頭爆開左 [*VQx%|1M7C
H JA5p%?
無乜血
.c&b+O;h%A/t1R [W3M-_ v D5r
見到三個白衫亞sir 四個籃衫亞sir ]x&?5ue!Xs1pN

-E9I6r$]*j"b*{ 我諗住用手機拍一張半張..............u*c/U)}2S L6b

&F5^.qbuU"_ 但特然.........有一種恐懼感!]Onx&iI3[
W.U8vF^:a%bB'SM:[-?
手查 住手機.....唔敢用手機個cam
F)]YpJ _ 向住條屍.......原來
{7Va6jv6^b1bN j1i5R~ d4k#UL E
(那時已有記者在拍攝)E7q#CIX5pc
{:A+jUHFN8R"Wz
..原來到你去拍條屍體既感覺吾係睇新聞啲記者拍野咁易P9@Z\B
b\Lb:s ~v
:crybye::crybye:我真係吾敢拍落去ZV4a&uI[ f

,]+G3SE P } n 之後幾個警人已經再將好似係去camp 既帳棚
T%ar I NzX o*W\0e2eCy
好多人都知係點樣既
mJScL^#eh&G
m }cD)~`Y 我已經吾駛想再拍
V(U2a;s)A O#N{A ye8d{}
真係吾係講笑
$j4t/nF6}2] H7Qh
UvGL!qJ p 原來要你拍一條剛剛死既屍體g?,iX l.U!uf

2Jj c:? o b M\8s 唔係咁易既
s;YT$S8c+} R9~6H
]XpZ3Q9]S{3w;tC d [[i] Last edited by 大優勢 on 2007-10-1 at 11:41 PM [/i]]

Foxcom 發表於 2007-10-2 01:27 AM

記者或其他人員有工作需要, 唔想影都要影, 這也沒法
k7{r+?s)uB YK3C]E.PRw
若只為了私人珍藏, 甚至要公諸同好就無謂啦! 好彩你無影到

msv 發表於 2007-10-2 01:37 AM

冇lala 影咩姐:haha:
v1Z S2K;?y ed野唔好亂影:giveup:
_TT1T:XH;P)Bz 好似我係街冇lala影你咁,你都唔鍾意la,好唔專重人架:ka_k h&_+[4fx
FS/s.Nl _
[[i] Last edited by msv on 2007-10-2 at 01:38 AM [/i]]

大優勢 發表於 2007-10-2 10:22 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-10-2 01:37 AM:
7TcJ,Z+h q 冇lala 影咩姐:haha:K Bs9GX1X(b
ed野唔好亂影:giveup:
f*y;K0F@8A,oh e%[ 好似我係街冇lala影你咁,你都唔鍾意la,好唔專重人架
,Q!_A u'TG-v!VU
n)a&T)SX*Q [[i] Last edited by msv on 2007-10-2 at 01:38 AM [/i]] [/quote]%^[ o g R cOw*g5w
0C&a2\%Y)E-wl-I'J
:secret::secret:
"rH;v@K9H7iaN .D:wl3W,X1L$~B}
咁我都係想報導時加張相
vmA[b` GAbfJ
O q7x ~ s 好似報紙咁啫........我又無呢啲嗜好

ch.chak 發表於 2007-10-4 09:14 PM

呢個心態已經唔啱啦
y:F$Q:Pu%F 死者為大
"{0Z?+m9Lm _ 影左post埋出黎會威d?
{!gkHI9@ 只會覺得對死者不敬
1f ?Cld/W&ng4iP 就算報紙都只係工作需要.ghG?^OW;Z|n
你估對住死人好好受呀^[*pa"a7V
試諗下你/你屋企人死左
L1RQJ#[s d相比人登晒出黎你會點諗

大優勢 發表於 2007-10-5 11:35 AM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-10-4 09:14 PM:
M(PT!jkt 呢個心態已經唔啱啦
5P1[9_qE2MP 死者為大
l+|&c(I4Hy \Iln 影左p... [/quote]t#c$U7Pb]
O)EYkyvu1w

S&jHw+akc :D:D:D
YUv0I(e3dF m#F5O
0WR{yF-C 你又誤會了8{~/q O"N/I

.T+OW\,F)jn#^9X!h 我同記者一樣係為大眾
q4a{!u S;ayAk ]4N eT iI(K+l;N?"W7Yt
只不過我手機有相機(只因剛剛有)
a$xy:t3~U9Q 想拍特發既事

ch.chak 發表於 2007-10-6 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-5 11:35 AM:
b7@;r|.p9fKg !j9c)Ar O$T
5iH4tU P2}l

z2f;?"L oN(gM-e [ :D:D:D l,J0Ii2Xp:`G
q!Tz`8_ R\z
你又誤會了
)X-o/eG@2K
"h3x1Vc(O,e'] 我同記者一樣係為大眾
v7v&kbY5a M)Q0k.z q"D-hSW l)h
只不過我手機有相機(只因剛剛有)}3qH%|k qq/y7Emt
想拍特發既事 [/quote]5D1Q D!xf8AA:i6U
你話我諗得衰又好$szY_A%b}k i
我只係覺得你想威*sUx[N#[m
我唔覺得大家好想睇一d死人既相片"BF5`{ yY&a
人地記得係為工作,為多d人買自己份報紙雜誌先要迫住影#wQj{ ?v P#w
你話自己係為大眾?&Ml$Ab+D2N
借問聲為大眾d乜呢?
qu~CaVFX 知情權?我如果識得事主就有人話我聽
O y&WQ$B 如果唔識得,我知黎有乜用
@8dn GsJ 學下咩叫尊重啦

大優勢 發表於 2007-10-6 10:47 AM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-10-6 01:53 AM:
9@so)N7[I^ U `V&O:AT
你話我諗得衰又好,U5V3to*uE iV9Yv%\
我只係覺得你想... [/quote]-},X0WSs?([Ze G }
?/qzcHeK4r5C
:fight::fight:
#c\,rU2a a@
'R"lO8lG 小朋友io3CTsh7[m&V.a
D&r2yg7jm L
你覺得我想威係你既事
*SX4M5a _8~$f2h
lO1[%t Fy6J)n 唔駛以為自己好有正義感咁去話人

ch.chak 發表於 2007-10-10 08:36 PM

你咁講我都冇辦法`~gx GL5M
如果你咁鍾意影3Vo)e#nl3_~Ds
又影響唔到既人
,\)o7Orz,_o 咁你或你屋企如果有人過身既c$E3I&^M-B
先貼上黎比大家睇下
#VX Ni5[C$j 為大眾呀ma
j)T)m-?hY/z 不過希望係全屍
X']/b#y I'vB9w 碎晒戈d我會驚
,v~}%L+Z}T+\&A QQ*ENZ|+L3n
重有6Z D IWiEA
1990-04-17出世 qk,N/b7fI
連成人身份證都未有既小朋友
P\ F+h3D;R2cv-?.e 對住d比自己年紀大既人係唔應該叫做小朋友ga
Gp*?%JeP 努力讀書, 唔好再扮記者喇Cj[y*Kc}4nT z
咁只會比人笑咋
!`,m(zD&]z X1\9q6H~'q
[[i] Last edited by ch.chak on 2007-10-10 at 10:56 PM [/i]]

大優勢 發表於 2007-10-10 11:33 PM

[quote]Originally posted by [i]ch.chak[/i] at 2007-10-10 08:36 PM:kmK-MMhfQ0k
你咁講我都冇辦法Y:~*u0Q Z7K
如果你咁鍾意影\*Tj d5SX
... [/quote];w3N%Fb*p4k
2y ? V[v2Q t
................我打乜你都信呀.........
*e9tM7\P4S $MB Mc+]%J(H;m
..........算啦
P.] m'J)uW{"D CE9d
Yh1m%w6z 大家唔啱 嘴型7t3P&W`iH
AC u/U|-^iD
無謂 ''size''大家時間

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.