娛樂滿紛 26FUN's Archiver

abxc 發表於 2007-10-4 09:47 PM

我好靚仔架

我好令仔!!我係型男!!'`+O6kWx*f
;XH4mwU+vqX
4Dg:S,R@h
我讀元朗某中學VK#E a0ro!@N
我有副香港先生都羨慕的面孔-x r.I\;E2EGO
那如藝術優美的豆豆l[ i+Ma [pK P4Ea"sSw o
在我光滑的肌膚內把我的【型】凸顯得淋漓盡致:^3}3XLc?A
我那雞眼!!講錯係鳳眼!!uz"};m${0ZT
曾經令唔小女仔為我著迷
%r@ Dp{2YO'w;uT 我那副粗框的眼鏡!!
4] Qw5\p sQ!T] 把我原本的迷人眼神再增添多一分神秘感0g'|0b5y G:O;y)[7ce
亦有唔小女仔死係我手下!!d/_T)^1^?,`)~
最後要講我既髮型
D5w}%`7}vJ|}GV 全產!!前面加番汁野方面留陰 p/Jp;Q&G `!}"@C\
簡直就係無語倫比.站在時代既頂端+^w;QV K)J
講左咁奈都唔記得比你地睇下我張上帝之照timA:`(Yc!Y
好啦!!就比你睇睇下啦!! cD4g&Xsw$d
不過由於我真相太過令仔.怕會迷死你地!!C$pZN"XZ
所以我就只好貼張我既看畫像比你地望梅止渴啦 [IMG]http://upload.u-filter-004.net/file/20071004210530.jpg[/IMG]

SCM 發表於 2007-10-4 09:50 PM

N&Xe.^"E
呀靚仔k%w!xW X
你黎溝仔定溝女呀
y@9g!}5E J 張相睇唔到wo:lol::lol::lol:
"j@2ciz _
5J BzgVH~3UfJ 係咪呢張呀J%I(ke!Mq D
[img]http://gb.cri.cn/mmsource/images/2004/08/23/cj040823013.jpg[/img]
v:]!a{C}5dvC :|$H,eZ7u7J l
[[i] Last edited by SCM on 2007-10-4 at 09:52 PM [/i]]

msv 發表於 2007-10-4 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]abxc[/i] at  09:47 PM:
@M l+@0T 我好令仔!!我係型男!! T-II \y Bo/i[1W`E^

e8Ao)TH|[K+q9_ Z0I:S([`bEUQ \
我讀元朗... [/quote]
!]y8sh DLq
'qj;wd jz 要報警wo
y hN WYNh;q~ 唔小女仔死係你手下

衰貓 發表於 2007-10-4 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-4 21:50:7v)}$V#k J/B4Vg

{}av({ 呀靚仔
1U;zJ^'\@6ZCfs 你黎溝仔定溝女呀
ogf4E?5G,kH 張相... [/quote]
kv{}(w W Z V!SY J EB GE

%FqPYo2U6_)\ K:X"c@ L"m
:love::naughty::clap::D‧‧‧‧‧睇完笑死咗‧‧‧‧‧

trunks 發表於 2007-10-4 11:37 PM

咁多女仔死係你手下, 睇下你張真相都會迷死人, 咁迷勁過死神?  :haha:

sky308 發表於 2007-10-4 11:44 PM

睇黎似d小朋友係到玩

BBNN 發表於 2007-10-5 12:02 AM

:kicking:叉燒包黎咋喎

eric911 發表於 2007-10-5 12:29 AM

河童?(講下笑,不要怒):D:D:D

athome 發表於 2007-10-5 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2007-10-5 00:29:
SxR,Y:MR)|.n,s1^U:s 河童?(講下笑,不要怒):D:D:D [/quote]
t,rHh5z+{:} 全產!!前面加番汁野方面留陰
.y\0Cn+IL;@Wd&o *V1hB C"Nql
哈哈

ch3mistry 發表於 2007-10-5 04:19 PM

係咪post錯區?
mig+r.zTU e 度唔係笑話區

siuho8888 發表於 2007-10-5 04:52 PM

係咪靈異鬼怪區

alantai 發表於 2007-10-5 06:55 PM

有創意+1
"U\i%}IV4|+x 有EQ+1eR5H:Rv` c
面皮厚+1
uv1~]%O uN
"MV5Br3Zh!{ Nh :good::gun:

csl012345 發表於 2007-10-5 07:33 PM

book個專科睇睇la..

自由神 發表於 2007-10-6 01:14 AM

做咩而家呢度搞成咁嫁:haha:

卍奇雲卍 發表於 2007-10-6 02:20 AM

冇相好難feel到你係靚仔

極樂 發表於 2007-10-6 03:23 PM

強烈要求~~快d post返張相出黎!!!!!:drool:

我愛章小慧 發表於 2007-10-6 03:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-10-6 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-10-6 15:23:
W5gi,l1u b 強烈要求~~快d post返張相出黎!!!!!:drool: [/quote]
L$e{&\9Q E6I;S:en.J4Rda:Y

Ud G#mm$S :D:D:D:D:D樓主係其他討論區都有post 個張唔係相而係自畫像:D:D:D:D:D
@aK7^3Tanhn 小心嚇親:dev:rMv5f8K ZpE
[url]http://img264.imageshack.us/img264/9020/2007100408nn0.jpg[/url]

SCM 發表於 2007-10-6 03:40 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-10-6 03:27 PM:~xa r D+pa&a
{4A U4e*TT
姐姐 , 好耐無見~~ [/quote]
A?6DY:}X 樓主肯定係你分身la:dev:

極樂 發表於 2007-10-8 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-10-6 03:39 PM:C wq5]!kX*j
1p_d|"p2V
7f qv"qTQ4rg+_tU

i4rta(bN | :D:D:D:D:D樓主係其他討論區都有post 個張唔係相而係自畫像:D:D:D:D:D
A?7@s+@"Wy 小心嚇親:dev:OGuj Xb
[url]http://img264.imageshack.us/img264/9020/2007100408nn0.jpg[/url] [/quote]
HZ;nNy.]&w T
_+nvU'Gh GOw&~qf H3i @8G
好似我失散多時既初戀情人喎!! d{`S-Rr
:love::love:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.