我好靚仔架
我好令仔!!我係型男!!S:iW5NzF
m S6\-S9cP/Pw
我讀元朗某中學+M8}p8MV0p)N kC
我有副香港先生都羨慕的面孔r;xE*?9[d'q['U2t*K3wf
那如藝術優美的豆豆@ X7]f/lq{
在我光滑的肌膚內把我的【型】凸顯得淋漓盡致
我那雞眼!!講錯係鳳眼!!
曾經令唔小女仔為我著迷
我那副粗框的眼鏡!!
把我原本的迷人眼神再增添多一分神秘感;w mz uG/O(k
亦有唔小女仔死係我手下!!r0Q(B_"fF j
最後要講我既髮型Z*li)}9m
全產!!前面加番汁野方面留陰%\g9Yc7iI}v
簡直就係無語倫比.站在時代既頂端 T4R)LiZ |6wI"~{h
講左咁奈都唔記得比你地睇下我張上帝之照tim
好啦!!就比你睇睇下啦!!
不過由於我真相太過令仔.怕會迷死你地!!
所以我就只好貼張我既看畫像比你地望梅止渴啦 [IMG]http://upload.u-filter-004.net/file/20071004210530.jpg[/IMG] 喂3p9w+ySIpbc
呀靚仔 u4l%~qM:t2z![)^
你黎溝仔定溝女呀
張相睇唔到wo:lol::lol::lol:
係咪呢張呀
[img]http://gb.cri.cn/mmsource/images/2004/08/23/cj040823013.jpg[/img]0E"Uyt*i$[#P8f
[[i] Last edited by SCM on 2007-10-4 at 09:52 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]abxc[/i] at 09:47 PM:1wW$H0K y
我好令仔!!我係型男!!%}#F0{ S!O8Q-VgL
/Y {Y J0NHA
我讀元朗... [/quote]U2~ B#i9k~ r
要報警wo
唔小女仔死係你手下 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-4 21:50:!nl I Iz0qIS
喂
呀靚仔1?7KD:Bwz
你黎溝仔定溝女呀
張相... [/quote]
;{B Y}8wx
#@+ku;a4c&~#L)d$P
6wh9N&c&b