娛樂滿紛 26FUN's Archiver

abxc 發表於 2007-10-4 09:47 PM

我好靚仔架

我好令仔!!我係型男!!
F'j ~8mA)O S:iW5NzF
m S6\-S9cP/Pw
我讀元朗某中學+M8}p8MV0p)N kC
我有副香港先生都羨慕的面孔r;xE*?9[d'q['U2t*K3wf
那如藝術優美的豆豆@ X7]f/lq{
在我光滑的肌膚內把我的【型】凸顯得淋漓盡致
mt-h T-}zr'D,O 我那雞眼!!講錯係鳳眼!!
,D*W4A He| 曾經令唔小女仔為我著迷
s_v'[)g.[*cF 我那副粗框的眼鏡!!
a-P P&x a 把我原本的迷人眼神再增添多一分神秘感;w mz uG/O(k
亦有唔小女仔死係我手下!!r0Q(B_"fFj
最後要講我既髮型Z*li)}9m
全產!!前面加番汁野方面留陰%\g9Yc7iI}v
簡直就係無語倫比.站在時代既頂端 T4R)LiZ|6w I"~{h
講左咁奈都唔記得比你地睇下我張上帝之照tim
#L4s8g*l IVk 好啦!!就比你睇睇下啦!!
)Wo2x!xO{w Mj 不過由於我真相太過令仔.怕會迷死你地!!
#d8_ Y+mBT7i n,} 所以我就只好貼張我既看畫像比你地望梅止渴啦 [IMG]http://upload.u-filter-004.net/file/20071004210530.jpg[/IMG]

SCM 發表於 2007-10-4 09:50 PM

3p9w+ySI pbc
呀靚仔 u4l%~qM:t2z![)^
你黎溝仔定溝女呀
Qu+L/@#Me Px|0_ 張相睇唔到wo:lol::lol::lol:
jx$u:dWW@
r0V&|,y6|^,m&{ 係咪呢張呀
%p Io[f o `#D a [img]http://gb.cri.cn/mmsource/images/2004/08/23/cj040823013.jpg[/img]0E"Uyt*i$[#P8f

8XWVQ~ L}~!H0| [[i] Last edited by SCM on 2007-10-4 at 09:52 PM [/i]]

msv 發表於 2007-10-4 10:08 PM

[quote]Originally posted by [i]abxc[/i] at  09:47 PM:1wW$H0K y
我好令仔!!我係型男!!%}#F0{S!O8Q-VgL

eS*R$PE:e!P /Y {YJ0NHA
我讀元朗... [/quote]U2~ B#i9k~ r

~5d"t y~H.{ 要報警wo
"~1Q%V5a-Z+B+g'm4o 唔小女仔死係你手下

衰貓 發表於 2007-10-4 11:11 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-4 21:50:!nl I Iz0qIS

8{X lx$_Q/R'd 呀靚仔1?7KD:Bwz
你黎溝仔定溝女呀
mc m9k/Y(pFr;f 張相... [/quote]
)Z\-NNI/KD\"^+cw ;{BY}8wx
#@+ku;a4c&~#L)d$P
6wh9N&c&bp g-y
:love::naughty::clap::D‧‧‧‧‧睇完笑死咗‧‧‧‧‧

trunks 發表於 2007-10-4 11:37 PM

咁多女仔死係你手下, 睇下你張真相都會迷死人, 咁迷勁過死神?  :haha:

sky308 發表於 2007-10-4 11:44 PM

睇黎似d小朋友係到玩

BBNN 發表於 2007-10-5 12:02 AM

:kicking:叉燒包黎咋喎

eric911 發表於 2007-10-5 12:29 AM

河童?(講下笑,不要怒):D:D:D

athome 發表於 2007-10-5 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2007-10-5 00:29:Td[vR H
河童?(講下笑,不要怒):D:D:D [/quote]+r4P&p7^Tu
全產!!前面加番汁野方面留陰
;_6Kc`tQ'i
kD(VDJ 哈哈

ch3mistry 發表於 2007-10-5 04:19 PM

係咪post錯區?b!F5Q4Ki BY{3~
e 度唔係笑話區

siuho8888 發表於 2007-10-5 04:52 PM

係咪靈異鬼怪區

alantai 發表於 2007-10-5 06:55 PM

有創意+1aJS%Z7A0H&Z2? I
有EQ+17zG2rx9js7d
面皮厚+1
0J}vjpR3{
#ye jWt M:@ :good::gun:

csl012345 發表於 2007-10-5 07:33 PM

book個專科睇睇la..

自由神 發表於 2007-10-6 01:14 AM

做咩而家呢度搞成咁嫁:haha:

卍奇雲卍 發表於 2007-10-6 02:20 AM

冇相好難feel到你係靚仔

極樂 發表於 2007-10-6 03:23 PM

強烈要求~~快d post返張相出黎!!!!!:drool:

我愛章小慧 發表於 2007-10-6 03:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-10-6 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-10-6 15:23:9@tlI7^a
強烈要求~~快d post返張相出黎!!!!!:drool: [/quote]
t#aMU%c0V/Y~4t d*Mz?j.g)Zw+R~a
(t DX$Q-~ j$z)p
:D:D:D:D:D樓主係其他討論區都有post 個張唔係相而係自畫像:D:D:D:D:DjKq c]L]R
小心嚇親:dev:A;r$wSkF4sE;HjZ
[url]http://img264.imageshack.us/img264/9020/2007100408nn0.jpg[/url]

SCM 發表於 2007-10-6 03:40 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-10-6 03:27 PM:9vW*[l1a9Ylv5m:d

:i _gl U:~ 姐姐 , 好耐無見~~ [/quote]9R Jo O4lj
樓主肯定係你分身la:dev:

極樂 發表於 2007-10-8 11:04 PM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-10-6 03:39 PM:
,Y/{(@9[^-@Gv [DMiP` |s

.On-Asx 3^8q*U Y-Ob
:D:D:D:D:D樓主係其他討論區都有post 個張唔係相而係自畫像:D:D:D:D:D
nz%w4t4W 小心嚇親:dev:
'O8L XV ]7F(R m [url]http://img264.imageshack.us/img264/9020/2007100408nn0.jpg[/url] [/quote]"BS nJ K#AP

`tat"Jq }"P/w?1X)x Hw
好似我失散多時既初戀情人喎!!
'E*C[ ZC ?5?5X :love::love:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.