娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 人 ... 真係越黎越無禮貌 .
cbobde
發表於 2007-10-5 09:48 AM
人 ... 真係越黎越無禮貌 .
唔好分澳門 , 香港或國內 , 什至外國人 ...