IVE畢業生請進.....
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** non jupas **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-10-6 01:11 AM:O-EVnv&h/EF.\(xt
係咩黎?? [/quote] g#T^0T@j4j
.\ L;~:Y1?
非大學聯招7o.w4i2P0`Ce,\
#](qs5?C'f
即係直接向大學申請
通常每間大學於每年大約12月至2月接受申請 [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-10-6 01:11 AM:
係咩黎?? [/quote]
jupas係由AL成績申請讀大學l$haD h C7w
而non jupas就係AL以外既學術成績去apply大學 p2N s1] w ^
以interview為主要選取主要因素
你英文唔太差就好D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-10-6 03:32 PM:
我想問下d學分點計出黎???
gpa又係咩黎? [/quote]
0~u'e"Os_"U%K3\&O
gpa 即係grade point average...即係平均分...
(I9N7V/k.tBNi
如A=4分,B=3分,C=2分...etc...
*JP5L%\5TVN'w
如一科A一科B (假設兩科credit一樣) ,咁GPA就係 (4+3)/2 = 3.5 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-10-6 04:34 PM:$u#A9YkeF6c7] n
咁如果我今年4年制高級文憑畢業,咁係咪要計晒4年所有科目而計出gpa?? [/quote]
yes...... [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-10-6 04:34 PM:
咁如果我今年4年制高級文憑畢業,咁係咪要計晒4年所有科目而計出gpa?? [/quote]zy;N;O!|
入學條件唔會將你 HD 成績計 GPA
~ Ei)oc(up-yG
如果 HD 嚟講, 應該畢業成績只會分為 Distiction, Credit & Pass'F7zO0O'Cl4K
如果要由 IVE 既 HD 升大學, 大多數只會收攞到 Distiction 畢業既學生 w9k3Ff7mSZ!]
而最最最低要求都起碼要有 Credit 畢業 [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-10-6 03:32 PM:
我想問下d學分點計出黎???
gpa又係咩黎? [/quote]
每一間u計gpa ge 方法都未盡相同
而有d u唔係計gpa的, eg. ust
頁:
[1]