坐車由沙田去淺水灣既方法?
如題,因小弟最近有興趣到淺水灣尋歡:naughty:但又不知如何去哪兒,故發帖子發問,希望各版友能提供幫助,謝謝。 :secret:邊個女仔咁唔好彩 你上e度,應該可以幫到你〔尋歡〕:DB w/x3oQ3D6tX.s
[url]http://www.kmb.hk/[/url] 我好少去淺水灣果邊, 但是之前去過一次,
就是搭182去中環巴士總站先,
之後有巴士(不記得咩巴士號)去淺水灣.7cbb"Tg(s
但是這一段路程都起碼一小時半,請三思!:naughty: 去搭170去到華富之後轉搭73就OK [quote]Originally posted by [i]yeung hiu he[/i] at 2007-10-8 06:33 PM:7US/||j\K |
我好少去淺水灣果邊, 但是之前去過一... [/quote]
中環交易廣場巴士總站可搭6,6A,6X,260,61,65, 經淺水灣w-z3O6Ar:E1q
中環去淺水灣, 車程約20-30分鐘 [quote]Originally posted by [i]darkdark11[/i] at 2007-10-8 19:54:roNWNGO-Q
去搭170去到華富之後轉搭73就OK [/quote]{X,uJ$v;W r@
170響沙田既邊度有站?
另多謝多巴打給小弟的資料^^ [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-9 17:37:
`mO yh0e
170響沙田既邊度有站?'H+WQ3~-aY&q
#\&JeZu
另多謝多巴打給小弟的資料^^ [/quote]N9K%U y3r:HMN
沙田火車站是總站 如果你附近有182巴士站, 你上車去到"過左海第三個站", 即稅務大樓對面落車, then上天橋過稅務大樓前, 轉260. 260是去赤柱的.
頁:
[1]