加分題 ---- 一齊玩故事結局改編!!!!先黎三隻小豬
一齊玩改寫結局發揮創意=)XRea&M DY\我既結局係隻狼禁左好耐鐘都無人開門..
之後搵左成班狼黎..其中一隻請左我黎自德成..
隻豬就開門喇..S:pV3Ixs;C
作咩都吾緊要..4D4t"xREt4q
搞下笑搞下爛gag發揮創意!!
[[i] Last edited by BOYDWAN on 2007-10-8 at 09:13 PM [/i]] interesting idea~:good: [quote]Originally posted by [i]kubrick[/i] at 2007-10-8 08:28 PM:
一齊玩改寫結局發揮創意=)
我既結局... [/quote]r\z#~*d&YE c+ZtF
我有個朋友都有作個類似既結局,不過有少少18+7wa,ls3V S
他說三隻豬女在同一間磚屋中,後來比狼衝了入來;
但最後三隻豬女無死,而狼好也滿意地走了,因為隻狼只是食了三個豬女隻[豬]姐。:D 我概結局係隻狼搵埋成班FD黎
合力踢開個門
但佢地踢到隻腳好痛都開唔到個門
之後佢地企係門口抖下,諗住一陣再踢
小豬以為D狼走左,打開到門 m,nGM"_u Gv
跟住D狼衝入去
小豬就咁比人捉住左 我又玩...醜小鴨
我既結局係...%H'lg_ [K*j
醜小鴨經過一個漫長既冬天之後...
因為佢冬天既佢饑不擇食...攪到身形暴肥...'el+j?d cJ
而要去游水減肥,點知落到水發覺自己因為太肥浮唔起而繼續向下沉...,@8ZO&E$Yz~
唯有好博命咁伸長條頸同用力伸對腳希望可以踩到水底...
伸呀...伸呀...伸呀...伸呀...1b`Q5F"VPd3h#EB
咁好彩比佢上到水面,發覺自己條頸同對腳變到鬼死咁長,~!eaYeBX3WBQ
身體一樣咁腫脹冇面見同類...
掘左個地窿伸個頭入去&~b8zz2a
即係依家既 "駝鳥" 啦:D:D 我又o黎玩..^XU }xFi
+XLzC!JkU:Z E
森林內住了三隻仁慈的豬... 有天古惑狼先生... 睇中這三隻豬.. 就設計要食乳豬大餐...(UZw f$u0a
狼首先.. 行到豬仔屋... 大門前... 緊張... 地 .... 按下第... 一下鐘..... 一把友善既聲音從屋內... 傳出來.. 「是誰啊」... 狼先生回答道... 「我係豬的遠親」... 突然豬極不友善的道:「識你老鼠.」 ... 狼憤怒極了!!!!...正當要把門撞破時... 突然大門打開了... 狼憤怒的說: 蠢豬, 我要食....」話未說完... 出現面前的是.. 豬仔目露凶光地手拿著AK47道...:「你要咩話.....」 狼呆住了.... 傍晚時份... 豬媽媽回家了...「豬仔...今晚做了咩菜...」。仁慈的三隻豬仔回答.. 「今晚有秘製咕嚕啊」... :dev: =0="
a|V7d&j[
3隻小豬...
V5]XZ(D%z0B
話說狼去到磚屋果度, 禁極鐘都冇人應..
佢就開始奸笑同豬細佬講: |&k T1oI!ZT*f5c{0kS
"嘿嘿~你以為我如果頭先真係要捉你果兩隻大佬, 佢地會走得甩!? ;riW:Taab
我特登等你地一鑊熟ja!!"'Z?gs`$?}|
跟住隻狼就即係係外面係咁堆起個火, 諗住 "今次仲焗熟你地~~??"
因為磚屋散熱好差o既關係, d豬仔係入面開始係咁叫....-gb/[ s ?q
過左一陣, 隻狼見到d豬冇哂聲氣....即係變哂乳豬啦~~
佢就好淡定咁係個煙囪琴入去...
7A:dM]2voq
點知...入面居然得部煮到爛左o既HI FI...(大家都知d叫聲係咩事)@4u5B4\'@(a
煮熟左o既乳豬竟然會飛!?
Z!q1GO[ DkK%O
隻狼覺得有唔妥..諗住閃果陣..先發覺d門比人反鎖哂..
;fRhdDb8_
豬細佬把聲就係呢個時候係屋外傳入黎 "我間屋有兩度門架~ 你已經中左我地o既空城計啦, 笨實!!"
狼好唔服氣.....大叫"豬點會咁醒架..!!!"
4X&UD1J1u
小豬: "....乜你冇聽過..3個臭皮匠, 勝過一個豬葛亮咩~"6MP0X*t/@ Um*q(T
狼: "..............................." 再黎...
白雪公主!{ Tbv8?9U
魔鏡啊....魔鏡.... 邊過最奸.... 善良的母后道
麼鏡機械式的回答.. 白雪公主...白雪公主...!JP1_A+_P
母后面容扭曲....道:「那個重400磅的白痴公主...呆頭呆腦 那會是最奸...」d,I)t ` O] \.e6nW
-tf(r&o KS weE
魔鏡道出白雪公主種種奸計DR;Op4]/E JU%X
奸計一: 「用武力(體型)降服七過小矮人做佢奴隸...」