娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kubrick 發表於 2007-10-8 08:28 PM

加分題 ---- 一齊玩故事結局改編!!!!先黎三隻小豬

一齊玩改寫結局發揮創意=)XRe a&M DY\
我既結局係隻狼禁左好耐鐘都無人開門..
y3T5c {:R#QL 之後搵左成班狼黎..其中一隻請左我黎自德成..
G#J_6OW6q 隻豬就開門喇..S:pV3Ixs;C
作咩都吾緊要..4D4t"xREt4q
搞下笑搞下爛gag發揮創意!!
`2Ns6I'B
@F0Xs*Bvf [[i] Last edited by BOYDWAN on 2007-10-8 at 09:13 PM [/i]]

BOYDWAN 發表於 2007-10-8 09:14 PM

interesting idea~:good:

oz2 發表於 2007-10-8 09:55 PM

[quote]Originally posted by [i]kubrick[/i] at 2007-10-8 08:28 PM:
?i D(mL"f6P(\QE 一齊玩改寫結局發揮創意=)
,PeU h[!ykxb h7L 我既結局... [/quote]r\z#~*d&YE c+ZtF

mg,eTDT 我有個朋友都有作個類似既結局,不過有少少18+7wa,ls3V S
他說三隻豬女在同一間磚屋中,後來比狼衝了入來;
k*T*F,DD+m(y 但最後三隻豬女無死,而狼好也滿意地走了,因為隻狼只是食了三個豬女隻[豬]姐。:D

沙維 發表於 2007-10-8 10:16 PM

我概結局係隻狼搵埋成班FD黎
un;TzT 合力踢開個門
J'x(@U'AWVTd 但佢地踢到隻腳好痛都開唔到個門
9B&jl3H2?u 之後佢地企係門口抖下,諗住一陣再踢
"FNH'[M c;I`S)k 小豬以為D狼走左,打開到門 m,nGM"_uGv
跟住D狼衝入去
wJd$|a&v!w\ 小豬就咁比人捉住左

ivanland 發表於 2007-10-9 12:08 AM

我又玩...醜小鴨
6H+]L-W4L 我既結局係...%H'lg_ [K*j
醜小鴨經過一個漫長既冬天之後...
V(O9B(lyO 因為佢冬天既佢饑不擇食...攪到身形暴肥...'el+j ?d cJ
而要去游水減肥,點知落到水發覺自己因為太肥浮唔起而繼續向下沉...,@8ZO&E$Yz~
唯有好博命咁伸長條頸同用力伸對腳希望可以踩到水底...
$F5TKY9BP 伸呀...伸呀...伸呀...伸呀...1b`Q5F"VPd3h#EB
咁好彩比佢上到水面,發覺自己條頸同對腳變到鬼死咁長,~!eaYeBX3WBQ
身體一樣咁腫脹冇面見同類...
8J*rzG7O? 掘左個地窿伸個頭入去&~b8zz2a
即係依家既 "駝鳥" 啦:D:D

echola 發表於 2007-10-9 04:18 AM

我又o黎玩..^XU }x Fi
+XL zC!Jk U:ZE
森林內住了三隻仁慈的豬... 有天古惑狼先生... 睇中這三隻豬.. 就設計要食乳豬大餐...(U Zwf$u0a
狼首先.. 行到豬仔屋... 大門前... 緊張... 地 .... 按下第... 一下鐘..... 一把友善既聲音從屋內... 傳出來.. 「是誰啊」... 狼先生回答道... 「我係豬的遠親」... 突然豬極不友善的道:「識你老鼠.」 ... 狼憤怒極了!!!!...正當要把門撞破時...  突然大門打開了... 狼憤怒的說: 蠢豬, 我要食....」話未說完... 出現面前的是.. 豬仔目露凶光地手拿著AK47道...:「你要咩話.....」 狼呆住了.... 傍晚時份... 豬媽媽回家了...「豬仔...今晚做了咩菜...」。仁慈的三隻豬仔回答.. 「今晚有秘製咕嚕啊」... :dev:

~冪雲~ 發表於 2007-10-9 08:19 AM

=0="
bJW4UTm a|V7d&j[
3隻小豬...
W^6UC5pq V5]XZ(D%z0B
話說狼去到磚屋果度, 禁極鐘都冇人應..
5L(rS+L|i1?f}C2aOJ 佢就開始奸笑同豬細佬講: |&k T1oI!ZT*f5c{0kS
"嘿嘿~你以為我如果頭先真係要捉你果兩隻大佬, 佢地會走得甩!? ;riW:Taab
我特登等你地一鑊熟ja!!"'Z?gs`$?}|

L*jW{kA 跟住隻狼就即係係外面係咁堆起個火, 諗住 "今次仲焗熟你地~~??"
6m }W$W4Nr/qgf 因為磚屋散熱好差o既關係, d豬仔係入面開始係咁叫....-gb/[ s?q
過左一陣, 隻狼見到d豬冇哂聲氣....即係變哂乳豬啦~~
,O x Iu'R(o@ 佢就好淡定咁係個煙囪琴入去...
}"J ~X/n:O|e xj@ 7A:dM]2voq
點知...入面居然得部煮到爛左o既HI FI...(大家都知d叫聲係咩事) @4u5B4\'@(a

"w.P)r8D x6XV 煮熟左o既乳豬竟然會飛!?
q!d_ Z@a(q Z!q1GO[ DkK%O
隻狼覺得有唔妥..諗住閃果陣..先發覺d門比人反鎖哂..
-pz P-tR4?(T0md ;fRhdDb8_
豬細佬把聲就係呢個時候係屋外傳入黎 "我間屋有兩度門架~ 你已經中左我地o既空城計啦, 笨實!!"
A'^P9Vqm
0R N A%_?.S-w7K5b3V 狼好唔服氣.....大叫"豬點會咁醒架..!!!"
"y`"o D~ 4X&UD1J1u
小豬: "....乜你冇聽過..3個臭皮匠, 勝過一個豬葛亮咩~"6MP0X*t/@Um*q(T

;JhA5U3Qz 狼: "..............................."

echola 發表於 2007-10-9 04:28 PM

再黎...
i_0ju.S'c~'\0h 白雪公主!{Tbv8?9U

Nq]4V}!Vp 魔鏡啊....魔鏡.... 邊過最奸.... 善良的母后道
9^@r vM^ m 麼鏡機械式的回答.. 白雪公主...白雪公主...!JP1_ A+_P
母后面容扭曲....道:「那個重400磅的白痴公主...呆頭呆腦 那會是最奸...」d,I)t ` O] \.e6nW
-tf(r&o KS weE
魔鏡道出白雪公主種種奸計DR;Op4]/E JU%X
奸計一: 「用武力(體型)降服七過小矮人做佢奴隸...」 pWCs{
(母后露出心寒的神情)Ivg n.I8R;Y X8?
奸計二: 「威迫利誘(錢同女人)....小矮人...設計令王子 墮入...索吻 圈套」
)q:iR_f#y (母后露出一副羡慕的表情)M0^v6^6zn
奸計三: 「利用國力..迫王子...入贅...白家」"gqc0rR"no}
母后顯得很驚訝..
0I+pV"s#[ b6g 奸計四: 「把妳多年的私己錢, 偷走了據為己有」
0Npgp;f3Am1sR*`)~ x 母后憤怒了!!! 雙手像猩猩般搥胸...3FN8K"I(g.X0fA
奸計五: 「3.....」],t}aj!}%uq
母后: 「.....3?」母后疑惑Kj o OP,D
奸計五: 「2.....」 u BG }2gI
母后: 「.....2咩野啊?」母后冒汗..)_8HSO`_/T
奸計五: 「.....1」
/k.Yg-Tb9Z.F 母后: 「!!!!!!!!!」 母后做出了exit 牌上的動作
ep,E-d*WT4s,wQ 剎那間母后灰飛煙滅...:giveup:
x W/C [eT.F 從此白雪公主就成為世上最「奸險」的人.....
/W-nd@9?\ 過著我最奸.....的生活....(完)

發表於 2007-10-9 09:39 PM

三隻小豬:Bd\{&HB1@l!E

j[*Os3Qq 隻狼追到磚屋起勢踢都無用,便氣急敗壞說:你...你地邊個...!Q(p%F)|r d.D
三隻小豬同一時間答我地邊個都唔會出黎送死ga
{Dpf Pk N Phq 隻狼抖順條氣:你地邊個搞我三個妹Selina,Makiyo,jolin???C~\'\po
其中一隻"小豬"好唔好意思咁望住其餘兩個...........

呀俊 發表於 2007-10-9 10:27 PM

隻狼發狂係到踢棟門..諗住推開棟門 入去食哂d豬佢5D?8WAJY
點知豬媽媽黎搵仔既時候 見到隻狼係門口 係咁推_)H&i0Z&|e
就走過去同佢講 駛乜咁大陣像呀 一拉就得啦 *[7U"HZ,d
$a(S4]E!br1MF
F+bgU R
係咪好爛呢:haha:

大優勢 發表於 2007-10-10 01:10 AM

:P:P:love::love:
*Q&BD%K!`|/w mP(T&lA,r)rw-s*m
HP#P"@:q+Tg+t~'\~
[color=Red][size=6]我要做最多得分嗰個[/size][/color]W;]_(W9c2B?Ki^3x

&dk}mkFM V J 今次個故事唔係隻狼要食豬  係要報仇 !!!hy2Mu'D}1D8i6_

9e%NO9Ww l 因為之前狼仔溝左二豬囡
2q-E z:uJO ot| l Zn s` E+S,YQ
二豬囡好肥
g-R[rP wG#b/cF
但係狼仔吾知係咪''鬼噤眼'' c-I!c4X'm0OO
t5S#a$LB.M"oE
追左人地,重要獻出狼仔既第一次
EP;_8]k.p L]4C
!|6t j6U{Ik2L 但係個肥豬囡就玩完人地!_)FayDa

Q:Dm'n y `9S;EMbZ6g7\ 重要''趙完唱''
?o*{7\2tPZj 0R} Z3QSR?,lR$X,@
啲friend個個都笑佢 , 溝肥婆重要俾埋第一次
xYc;_x4j
+xs3c nFqd 佢叫二豬囡收聲:Ped d(^N `*}
C(g g:?BP
但係豬囡都無理佢*mN4C+gfV
TFNl$lj(x t
繼續唱呀唱At DP5Dm%Y0{k0J

FXNIG;z P 所以狼仔決定要報仇
:jn JNc|}@}
&i!}LN/M,C#g6@
dF.]]u;h#c l&G
7\ T[u5O ~)Z 第一次
6]]a)MF;a0LW\
S,m!}'DWHa_ 三隻小豬都係住草屋企
K"F3m_,[$H^
&E@um:Cyu Q 狼仔當然無咁大口氣吹走間屋l rB ~8l J6PR:ch

!t-h'Y0{6Z|rb"x 所以狼仔用計
AdZ/K~.HO
k7]8G5i#bM#C,_ 佢係屋出面 , 帶幾個朋友黎開 Pa~^ eNIeJ3{m
s4WV(c {6R
又大大聲 , 又開心y8T+{d@8Uu1u
riRZF Y Rh
三隻豬忍吾住出左黎玩
a v(TH,~s .`4` R"e ]/?
之後又飲酒
$Y5[MrZ wz 1APWE}.AV
醉左後狼仔叫佢地三豬跳草裙舞*n-[&T{i#~^K Z

p|rV^0p 所以三隻豬自己將自己間草屋上既草"i.Tz{e4I

)S DC9v(G3c D 用晒黎做衫
\^L] wV%f
z [!v^7t0v;K 玩完之後大家都知咩事......
/xX$_']:m)?qN
&Mg(m c4b 豬仔無左屋企住D+iU"Z7L+qp
0l1\5p!UrkC
第二次'l([ y/hj
?IH#{ rmP(A
三隻豬就住一間木屋k]$I#rY8jm0z)}(e:g

^JU0A,t(yI 狼仔用火燒就太低莊N~"oh9F%F

x&\c m2i`VjqI 狼仔一定要佢地自己拆自己間屋
\T @%R` u!e $D7Wpy'J9o,oe'~7U*D w
狼仔又帶朋友去屋外玩
FfM;nU ` m;Toc!B*}a
今次玩BBQ , 狼仔又帶齊架生
w O~4i:I u~7Ma#| Q4M$d J],gm,xN
又肉又酒G {)u`N
oSO7E2h8i
小豬地嗅到啲靚肉又頂吾住(A1g6T?EN!D

`+g"N`FVKL_{ 又一齊玩一齊食6i%p_"Ch
[A8g`)h6I
不過今次佢地一早講定吾會飲酒f'edoBU?{8x~A
0_ C ]:NX g4F O
但係狼仔就玩分散戰術
Y G_ v zF-qt /l*LXoB,s'W
借口話無柴燒野食!Q {;D.Jk,u
)J,VZnp/XZ
分開叫最細弟弟去揾木\ ii`}/?A#W0k
6Sh#E/}M]0o
大哥同二肥豬囡就去揾水%w*R!c"p*q2WG

$r.s,skDsu 弟弟吾懂事 p'}y R @1Aj

,DQWw@Ke!i7k:l 狼仔就話佢地間木屋啲木好好燒
]:R`$~G*tHp l
*h_0?OS K A 燒完就同佢地])[B.] XBLd
#kwwm@4m:w
整番好間屋
P0F|QG(hcSlr ~+N
G/Q/a-gi/q%sYF 弟弟信左 R va0L,G9dJW:H

2y6C$nT"uX)p|7z/v 就同狼仔一齊拆左間屋){'iDW"I g5I@9e

7Jd#w5~2DXuV 大哥同二豬囡玩完番黎
t x}&XT#v8wL1q
(pfx6s5UZ Gv6U1P Z 狼仔就叫佢地幫手用木整大個火
!\:k'X?2g.n0Q9? |:J'K0Pr(]qt"A
就不停用佢地間屋既木黎燒柴/@,U&~A'K

IBn|n 食完玩完之後t@x4cUu
t,??*B0`-S
狼仔就走人vKW8m0vWX X

rUX8K-X,EN 當大哥同二豬囡番到屋企~5r#l&CNBu
wv3y3|qi8@G
就知咩事 wqbI |oCj
m2|!v?)\t
又中計
d1q9m)Rt+@0Dy
Kxhf8`0h[Ou \Btw(Jj0JZ ~t koBM
第三次
.^9z-R/`_f
u_ J#]Ubv? 狼仔用盡方法都''DUM''吾到佢地由磚屋出黎
C2x;D/P3d*G6vO
0NS M:q j+E 所以就主動出擊
emCB ?v)Rux `c(E I7g?)tLvd
好似原來故仔咁由煙囪爬入去
4r7ficn+[
R!iJ&DG;Ub-K 點知佢之前同三豬開左兩次大食會&r4[6R8?8y h^7W2`
0pe!MK7^
搞到自己肥晒5A` [-c D9R;Yt J

y d @#f%^s\ 只有下盤入左個煙囪;?:iG:z-c9xtr

[+})v9N8I4o click 住左    唔上唔落V!JvO6ge;A6Y3?
|0\DXjAo.Pw
三豬就笑佢  玩佢e%l#[k_Z

4V,q['Ol B$` 玩左幾個鐘
&gP9x"O`"I3A
\ CQ+H$iiC'Q 三豬餓了 ......  就決定食野M qjG#k4Hv yxw

+XUl b%ji-J0h$L:f3_ 去煮粥
+t3}4dJ6s6B1U'O (|(`de c4V-W#d9P]5ek,o
佢地吾記得隻狼係佢地上面
#w(i*PG rz {2jD
,D-^w4D*koS 狼仔感覺到下面越來越熱h,oB1x"A@!GFD~(n"[
5D({@M Vq,u
知三隻小豬玩火攻
g KZ/fa4z)q %Ay id\yg
心知今次無命了
%~p/KZ"Wwg 6sI6zf3XX G
下身越來越辛苦
!XW6D&sq9S!j+R f $J6A.btBL`O(OI
不斷慘叫   狼仔都無乜知覺了ctk^:v~St [ O

8F] ]8lFIM BPa(f 全身放鬆晒
h'nyA[0C*V,FF[ 4m|s*MC$ES)X#DYZ
點知放鬆順便大左個便
#w`W X `:B R
D9X6[c Z.nT0EQ(d)\ 三隻豬想食之際~3}P!k2K?zp
R B"A'iR:m!_z
見到啲粥 多左幾''夠''黑色既屎屎8Ngz]oi_

W6C$^/N/Jz)XX 三豬頂吾住啲臭味}F'Qg+e-ju

t&z&Ge#n)e\ 不斷用個豬頭撞牆
9GW0a7q8Qu1R;Y$o
(M6iv7V X\#t_] S e)i 撞下撞下 , 間屋就 ''林''  左,]0WBQGpYfZ

}+O3llZ7V G+juUQ,V 此時個pat pat重好痛既 狼仔就大叫 :   h!F9R0U S:I
gP%r.U QJ Q
[  我又贏左啦  !!!!!!!!!!! ].G7VMwiz

9e X7u@'c u%|"O [[i] Last edited by 大優勢 on 2007-10-10 at 01:21 AM [/i]]

bt.com.yip.hk 發表於 2007-10-10 09:28 AM

三隻小猪

狼一個一個上前打門,誰知原來門早以給人開了,狼很不開心走了,還一邊走一邊說:又遲來一步...猪大叫:我reset道門後你們再來好嗎?......好...難.......啦..............

BOYDWAN 發表於 2007-10-11 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]呀俊[/i] at 2007-10-9 22:27:7g8f2v{5xT@7E~pP
係咪好爛呢:haha: [/quote]
~Pg@7F4aH!{{ ,|)l L~ ~&OPK
...............:haha::haha::haha:
Gqq^.GO `mQk well, not really, you can try another story ma~:D
[yB%S Yf Ci Dl creative is better than anything~:agree:

BOYDWAN 發表於 2007-10-11 12:51 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-10 01:10:
(z$c.]#j(W4Jy/s :P:P:love::love:EM,MgTS8}

,H$f!S7o*z
mok"])}l [color=Red][size=6]我要做最多得分嗰個[/size][/color] [/quote]|A9d-l wo X
}-] L&]Kl

Q7[ GN)eiL]T
5Q@"E,q @ Tf sorry, maxim 6 pts only~:P7f4rT,tw#D
you can try another one, than I can add you another 6~:win:

ch.chak 發表於 2007-10-11 01:48 PM

我都改下啦
iyd$@ s E 隻狼頂唔順走左oh}/EdK
第二日再返黎
!F{^!H gE+H*] 點之今日道門冇鎖到
/kDYxlYb3@a{ G 佢當然第一時間入去
I {)S([T&L 點之一入到去就嚇到傻左
] c2Wp|L"sf 因為3隻小豬已經唔係度'UN;p7sp;e
而變左3件極品豬扒^7T!D I:Gk
隻狼即刻想走,但道門已經比門外既3隻小豬反鎖左
~j2g[vD'Qsw}y 結果隻狼比3件豬扒禁錮數日後身亡
$HMpr E+fh3E.| q.y(Y 3隻小豬就去埋隻狼屋企爆格發左

trista_cheong 發表於 2007-10-11 02:17 PM

......................................................:haha::haha::haha:
"R+j-@L yi
7E4sR4|G:p?e!iY
@Zm_a~6fC7X#}?'yo8J creative topic . exactly great idea for relaxing /fun ~^^~~:agree:
;\(E#o@%DCm2I`
ro1dM`LV
Y \Y+pv*C-n:Q1t.BC i think "創意接龍遊戲/文" will be very 搞野too~!^^

ivanland 發表於 2007-10-11 11:21 PM

灰姑娘
u?c8o0f ..."仙杜麗拉" 午夜十二時離開舞會後...
3x+AL(pJi0U 王子很傷心,於是派大臣至全國探訪,查看那個少女能穿上這隻玻璃鞋,5VL(SN!xait:{p
就同佢結婚...結果成功找到了"仙杜麗拉"。
0O&Q/y7H0iT8a@} 原本兩人可以過著幸福快樂的生活...
u.S q,U;X-vY"}OM 但係"仙杜麗拉"這隻玻璃鞋,因為太多人穿過,
%U(a I$ef q)d9I1j*LSu 而令佢凡得到本地特產~~香港腳,W2t} XL)_:RJ
結婚當日王子知道後,接受唔到果陣~~香味,第一時間一腳伸左"仙杜麗拉"出皇宮啦~~

BOYDWAN 發表於 2007-10-12 01:29 PM

[quote]Originally posted by [i]trista_cheong[/i] at 2007-10-11 14:17:7B7Ym xLYc
......................................................:haha::haha::haha:
+b&|j1q;X {YsZ
5s7{LH^ H#k'rB GhC7s3k CY4@:a5y@
creative topic . exactly great idea for relaxing /fun ~^^~~:agree:
$zA&r"V[0t)m.x)}i \Og:|6j
i7O W%_yB-gU
i think "創意接龍遊戲/文" will be very 搞野too~!^^B'E`J ii

,d8Pm X|Mr-T
0T*]uF0}UW   [/quote]
L6t3um)IJhCp6F [size=4]:love::love::love:唔一定"三隻小豬",其他故事都可以~:agree:
n tY4KTn@4l5G 大家繼續發揮創意盡情賺分啦~:clap::clap::clap:2N xuzx
[/size]

belate 發表於 2007-10-12 08:04 PM

新金銀斧頭(轉貼)J)p Sqde}.k

^5] O$L,b'i4C 從前,有一個樵夫,他的名字叫做小明,他每天都會河邊砍柴。有一天,小明和以前一樣到河邊砍柴,結果不小心把斧頭丟到河裡,他傷心的想著:「那是我唯一的斧頭,竟然掉到河裡了。那我以後怎麼生活呀!」?a0aq.|
K;~_c J-Qp3hj
後來,河裡出現了一個人,他就把金銀斧頭拿出來,並問:「你掉的是金斧頭還是銀斧頭呢?」小明搖著頭說:都不是!我的斧頭是鐵斧頭。」這時,河裡的人就給小明金斧頭、銀斧頭和鐵斧頭並說:「恩!你很誠實,3把斧頭就送給你吧!」說完,他就消失了,小明就很高興的回家了。N h%u2P5HuB+bB/x:m
g4|Y4U]s$q0p
但是,這件事情被小華看到了,他心想:「1把鐵斧頭可以換1把金斧頭和1把銀斧頭,那30把鐵斧頭就可以換30把金斧頭和30把銀斧頭」
MQ!yJi"_;]z
(O w!^St,pJs;t 隔天,小華費了九牛二虎之力才把30把鐵斧頭帶到河邊並扔下去,可是,等了很久,河裡的人都沒上來。.{.I^+p)f x:ZT
:b5sVH8Z
原來小華丟的30把鐵斧頭把河裡的人砍死了,所以小華永遠等不到了。

belate 發表於 2007-10-12 08:43 PM

新金銀斧頭2(自創)
x/O(AT C9J6X4v
y"d"d0[1^{ l'T j5t }(fW8rb*w KR
從前,有一個樵夫,他的名字叫做小明,他每天都會河邊砍柴。有一天,小明和以前一樣到河邊砍柴,結果不小心把斧頭丟到河裡,他傷心的想著:「那是我唯一的斧頭,竟然掉到河裡了。那我以後怎麼生活呀!」
&Cv {1KH'b j ?2b*O DsM4^P SO
後來,河裡出現了一個人,他就把金銀斧頭拿出來,並問:「你掉的是金斧頭還是銀斧頭呢?」小明搖著頭說:都不是!我的斧頭是鐵斧頭。」這時,河裡的人就給小明金斧頭、銀斧頭和鐵斧頭並說:「恩!你很誠實,3把斧頭就送給你吧!」說完,他就消失了,小明就很高興的回家了。
Hnw9p.|`,p 3y_Eyy3^Y
[color=Green]回家途中,他看到朋友小偉.
Hzd7o{'[ 小偉問他:「你如何有那麼多錢買下銀及金的斧頭?!」
B SI rZA0M,lh 7`k N#p8n2K6h
小明說:「我不是買的,我不小心把自己的鐵斧頭掉進河中,那人還給我鐵斧頭之餘,還把金銀斧頭都送給我...」
1dlil'pG3kGB h
(Ulg({ j,M"?]~!e 小偉聽完後,立即跑去河邊把自己的鐵斧頭掉進河中...果然有一個人拿着金及銀斧頭從河中出現..
bv}q P!n%^UBh w0f 並問:「你掉的是金斧頭還是銀斧頭呢?」B HH^ X:]^.}

#i:X#A9|%_$kk]%Q 小偉答:「都不是!我的斧頭是鑽石造的斧頭。」他心想,這個像河仙的東西一定會變把鑽石造的斧頭給他...;Jh'oi]
2o2ZG6{4V W7\6}
河仙沉默了一會,笑了...ngX)m'_S GcC2m

3H5Xrr6R7zU,O 河仙再解釋說:「如果你答自己跌的是金或銀的斧頭,因為你貪心,連你本來的銀斧頭也不會還給你...如果你答自己掉的是鐵斧頭,因為你誠實,我會另外送給你金及銀的斧頭...,但是如果你答自己跌的是比金或銀斧頭更貴重的東西的話......」
`Wi(I,x'Y0k;A~ .o1a`Tp9|xp@E
小偉慌忙地問:「會怎樣...?」
S_ Wu\.y3u
M F7qx zyk,f 河仙一邊從河中行到地上,一邊說:「你便要做河仙,直到遇到一個跟你一樣貪心的人出現,你才能離開這條河,恢復自由....」
S!^9XR){M&B .X'i8N3J1C)tgB
自此之後,小偉便成為"河仙"了...[/color]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.