~真人真事( 唔好幫人打電話 ) ~
[size=5][color=Red]> >話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(名唔知道係咪咁叫,有永安車番香港)同個老友
> >同埋佢個客食完飯,由於落大雨咁就諗住去酒店截車,因為有遮蓋,咁行
> >到近酒店旁一條小路口,見到有個大約
> >40歲香港男人,係大雨下訓騎樓底,咁我地見
> >佢著衫應該係香港人,咪行埋去睇下,原來暈左,拍醒佢,佢就住個間酒店,咁就
叫酒xC%^ f%NytG
> >店保安扶佢返酒店。+M!U/J'B8T J
> >`xN(mT^
> >原來佢先前避雨,有條大陸仔行埋去,拎部 "6150"