娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2007-10-9 01:37 AM

~真人真事( 唔好幫人打電話 ) ~

[size=5][color=Red]> >話說星期一晚上係廣州近廣州大酒店(名唔知道係咪咁叫,有永安車番香港)同個
F8oY&|LK aks 老友
];F|l ~#hSj d b} > >同埋佢個客食完飯,由於落大雨咁就諗住去酒店截車,因為有遮蓋,咁行
uARZ^v6xh f > >到近酒店旁一條小路口,見到有個大約
V;@LWv#\.h.D6^ > >40歲香港男人,係大雨下訓騎樓底,咁我地見
ba,j!axH8A:V > >佢著衫應該係香港人,咪行埋去睇下,原來暈左,拍醒佢,佢就住個間酒店,咁就
n p Rw C1t0R 叫酒xC%^ f%NytG
> >店保安扶佢返酒店。+M!U/J'B8T J
> >`xN(m T^
> >原來佢先前避雨,有條大陸仔行埋去,拎部 "6150"w,BU[o1G4Y;Z
> >出來話唔識用,不過又要緊急打電
4r#w$m!j3{ k5G > >話,叫佢幫佢打,佢一掂部電話個大陸仔一按制,佢就訓低,比人槍哂 D}Wv@/P m)Lh7n
> >野!最後酒店報警,我地走頭!問返 D老廣州,呢隻電槍,三舊水就買到,有*K og]:A#}Z(r^
> >9 成似 6150!小心!小心!
)ATuDe:d > > p@H1Bfw#c
> >各位,我 ... 都遇過類似情況 ....
r3S-A+uz(lrv^ > >1UzGM7v5k w!r9e*L
> >兩個月前,我在荃灣大河道 " 吉野家 " kFx2T,k+\%W`.ncC
> >樓下等人,突然有條大陸仔走過來,拿部I"c!w#DN~"|6X
> >"NOKIA6150"出來,話唔識開著部電話,叫我幫佢,我覺得好有可疑,無理佢,仲同
V]8?9k]?
+U!Y+am1r > >講:「搵食行遠 D ?S(p.|~r1` e#PY
> >啦!」跟住佢就行開了,我想吊住佢尾睇佢有無問第二個,想知佢 v9CnGwrf{C
> >究竟想點樣騙人,點知條友一過完條馬路就影都唔見,好肯定係身有屎,而家諗起
IQ BMqcTN.Fd*No 都一x y5w7l \6Lm
> >額汗 ?
5sS*AN t| > >e t9v6i&R$Pb
> >[color=Blue]PS: 記得提醒你身邊的人,叫佢地小心![/color].Fu5C,M,Y{V?d
[/color][/size]

kalos 發表於 2007-10-9 09:44 AM

waa, they come to HK la, it's lucky that I didn't meet them b4, but still thx for ur advice~ All bros n sis have to watch out la~

@娛樂滿紛 發表於 2007-10-17 10:52 AM

好貼啊﹗ 多謝勇勇 以後要注意d a!

傻妹豬 發表於 2007-10-17 10:55 PM

thx多謝勇勇

勇勇 發表於 2007-10-18 12:28 AM

:good::good:[color=Blue][size=6]大家小心d唔好中計啊[/size][/color]:good::good:

trunks 發表於 2007-10-19 03:04 AM

呢單野好耐之前已經聽過, 而家重有6150, 重要唔識用真係幾難有人信.....3hPBgF
始終都唔明點解要咁多餘, 既然有電槍一野放埋黎想避都避唔到啦....
q,zeBZ _*N 總之, 人多既地方起碼都唔會咁易落手, 少人行既都要小心d好....

funnyfiona 發表於 2007-10-21 09:27 PM

thx多謝~!!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.