娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2007-10-10 08:55 PM

取衫期限問題

小弟經營服裝生意:)但最近遇到難題...a6cZ"p&R }x1h

`,fA2Nu'q C 有個客人,於本年二月購買一件衫(已付款),
5LSGL(t&D5K 店舖已Call客來取,但佢冇聽,一直飛到電話留言,遲遲未取,
:}i+EC{OHu2r (張單係冇寫明取貨期限之條款),RDpfv4Cu
直至今年十月十日(即今日),突然回到店舖要求取貨,:p*GI]U$R7H4i
但問題是,早前因搬舖運走所有存貨,
'F;] p3f Njm/G5n5j 現在還找不到該客人存放之貨物...?Y/z.h%u;O~5v.]

;c w%sY a~/Uv(F/vf @$b
f;mWhb6`y 我想問問,
:\*`V0r8T I9Hp 事隔[b]近八個月[/b]個客都未取回自己貨品,
z4y\b/^ 都底店舖有冇義務,同個客keep住件貨大半年?8GM.Zv-gH
如果個個客都係咁做,(唔係,只係十份一o既客咁做)j'Qd BK;`o2\
做生意o既就好難做:noway:

BBNN 發表於 2007-10-10 09:09 PM

多數都係keep到3個月{y y \SCXA2m`
半年既應該有掛,不過多數都無乜啦
xH x_4n"WfAc{ 不過都成八個月啦大佬,一間咁大既公司,你仲要搬埋,好難仲係度
@Y*P-vUM$H+}sIy 你果個客自己都仲記得有件咁既事真係無得頂:D

ch.chak 發表於 2007-10-10 09:54 PM

如果係大型既連鎖式商店
sw9OY2e4h P&L ~j 佢地搬舖係會連客人資料一齊搬既
V7?1h3X Xd\zqO 而且你張單如果有寫未取貨7kOY%\!A0\
係可以去拿回

chanhoyingap 發表於 2007-10-10 11:08 PM

我諗你下次都講得清楚d

infjlam 發表於 2007-10-11 03:35 AM

謝謝各位大大的寶貴意見~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.