娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sky308 發表於 2007-10-13 12:48 AM

有冇人可以教我背野

救命呀咁多位~-OT"} M#Fdp i$N
我岩岩9月起開始讀一個有關aat paper5-8既課程vZ#k0J-N+L\zx6]_
依4張paper入面
*A [L5f;c7s#n 我無乜野入到手l5h)~tYz't Jh
科科都要背野...仲要水蛇春咁長
+S"zfX6rI7Je 特別係law
[(nTBxWx4lv 又唔敢用自己既文字答 怕句子意思唔同左
~H o b k N\0Yq`\ 但我一向背英文都唔得...
QQY8s,s2[ 試過查字典先知意思再背\W}!?%NIU3h3oz7C
但真係太多 記到東一忽 西一忽
$C,Y QcFw 有冇人有心得可以教下我

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.