娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有冇人可以教我背野
sky308
發表於 2007-10-13 12:48 AM
有冇人可以教我背野
救命呀咁多位
~-OT"} M#Fdp i$N
我岩岩9月起開始讀一個有關aat paper5-8既課程
vZ#k0J-N+L\zx6]_
依4張paper入面
*A [L5f;c7s#n
我無乜野入到手
l5h)~tYz't Jh
科科都要背野...仲要水蛇春咁長
+S"zfX6rI7Je
特別係law
[(nTBxWx4lv
又唔敢用自己既文字答 怕句子意思唔同左
~H o bk N\0Yq`\
但我一向背英文都唔得...
QQY8s,s2[
試過查字典先知意思再背
\W}!?%NIU3h3oz7C
但真係太多 記到東一忽 西一忽
$C,Y Q cFw
有冇人有心得可以教下我
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.