娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kaky923 發表於 2007-10-14 02:19 PM

Google 地圖

我唔係好識點用,點樣轉中文,希望指教下
0@&l aEHop_ [url]http://maps.google.com/[/url]

zita1 發表於 2007-10-14 05:06 PM

thanks

勇勇 發表於 2007-10-14 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]kaky923[/i] at 2007-10-14 14:19:B3A-vENE
我唔係好識點用,點樣轉中文,希望指教下5l e!]0m*\/_0nMP4_
[url]http://maps.google.com/[/url] [/quote]
l:sRj B7M 你係上面[color=Red]搜尋[/color]打香港就會變中文架喇:):)

leonlei 發表於 2007-10-14 11:45 PM

不過有點唔明,究竟個google earth係點用?

kaky923 發表於 2007-10-15 06:25 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-10-14 08:02 PM:}"| m[Q]8xsQ!s

8F8^5p6`4fP 你係上面[color=Red]搜尋[/color]打香港就會變中文架喇:):) [/quote]
0B,G$e(} p.oS
5@3o9GL+D 但我搵英國時都係英文,有冇方法轉左佢

勇勇 發表於 2007-10-15 08:17 PM

[quote]Originally posted by [i]kaky923[/i] at 2007-10-15 18:25:X+e xB)j+l0h

X8bH4pdD-Y if_;ZUm
但我搵英國時都係英文,有冇方法轉左佢 [/quote]
1O9b;t nm7`)on SORRY!!幫唔到你!:haha::haha:
C5S FYy 英國地圖for英國人,所以英文係正常!:):)|-G*x&UA7gk&rkk(O5_
你搵咩野啊?睇下我識唔識!:):):)

kaky923 發表於 2007-10-15 08:42 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-10-15 08:17 PM:
b\3B/QJ3u v2K pI7` ? jy4pN P9U
SORRY!!幫唔到你!:haha::haha:
/S+G'W UN5N 英國地圖for英國人,所以英文係正常!:):)
F&}Z,}!o+G4Ti 你搵咩野啊?睇下我識唔識!:):):) [/quote]
&X0M0X+h+s)|yl Tt7y[$a bb7n
謝謝你先,不用了,我只係想用中文會清楚D睇地圖

天道3308 發表於 2007-10-16 04:05 PM

無中文架bo好似!!!

ktkwan 發表於 2007-10-23 06:10 PM

有中文版本...用緊 幾好玩

kaky923 發表於 2007-10-26 02:24 PM

[quote]Originally posted by [i]ktkwan[/i] at 2007-10-23 06:10 PM:
Lw(H^@1h 有中文版本...用緊 幾好玩 [/quote]
;W9z1k&Y4v5k8r
+O7Rs0n"b%Pyu e5X7b
,f U:q9Im\ 請指示一下吧!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.