娛樂滿紛 26FUN's Archiver

愛新覺羅 發表於 2007-10-16 09:50 PM

呢d咪叫好學生囉!!!

[url=http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c]http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c[/url]
.Y!O e|^4Z P3Kq U _4B V|['sl"x^h G-z
同老師幾多互動呀~!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:

homan173 發表於 2007-10-16 10:06 PM

好白痴- -..4Br Lvp%v~(~a2O
都唔知佢拎個銀包出黎做咩

SCM 發表於 2007-10-16 10:18 PM

雖然係咁講[p,Y-u?
但係香港唔可以冇呢d學生Tu*c9f U#d/G,\*lN4m%^
個個都讀書讀得成既
bYgtn 香港所有低收入行業都要搵外勞黎做

tomken 發表於 2007-10-16 10:54 PM

新出黎既先生..唔可以教呢d

ronald001120 發表於 2007-10-16 10:56 PM

個miss唔好鬼理佢地
'@*nk#L.j 當打份工

大優勢 發表於 2007-10-16 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-16 10:18 PM:
v2i4E@lwT`3O 雖然係咁講 oT;bSk3nU
但係香港唔可以冇呢d學生E8P&J2H6JI3j]rP
個個都讀書讀得成既
?_Fn-N 香港所有低收入行業都要搵外勞黎做 [/quote]
UKPQi%s)V Z
(opf(V"p^ &hz6j6ZG
:sleep::sleep: H5^9RgSGD
l H3XPT,sts_&M4}
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量

彤b 發表於 2007-10-16 11:04 PM

登個miss同
V$NJ0rQ 佢地側邊想學野班女學生可憐`7k4I|/Gq{#w/\
一個想教一d想學8STim ?
但係就比班咁既人嘈到做唔到E7@5C(e4Y7Nq rws2G(l
2[4N,t[6?!o A
自己一堆細細聲玩都算1qeh x-Sg p
但係仲要搞到人地果下衰E"\e7A?]

"A%wjDs/V _ [[i] Last edited by 彤b on 2007-10-16 at 11:07 PM [/i]]

157x571 發表於 2007-10-16 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-16 11:02 PM:
Mh{9mW
3q D7B,WD
X4NaO+S*PSR !Lxp*G-Jd9m
:sleep::sleep:"m~ z/g.Q
d Y1a0O)l.b
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 [/quote]
$b{JM4k
1vi![D#g 衡量
+DN A0u,u 岩,成唔成功唔係用讀書去衡量
:Yc%Z5Fe|0r b-G+| } 但班學生連基本尊重人都未識,可能真係年少無知 :nogood:

jojojojoj 發表於 2007-10-16 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-16 11:02 PM:
cQ8Lem;w#_ Q} V/u,Vn6]XG

.F5Y%E\u&X"R@
*k1e2{[l_d :sleep::sleep:
,Iwm#e4akM R_ j6N3F*X/x
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 [/quote]
G~0xZ } 一班自以為好型既垃圾, 成功極有限

eric911 發表於 2007-10-16 11:25 PM

呢間係咩學校?個miss好似女朋友咁叫班友仔唔好玩。唉......有Q用咩﹗乜原來香港重有呢啲學校架?:(:(:(:eek::eek::eek:

大佬呀 發表於 2007-10-16 11:53 PM

我睇完之後 無咩反應 只係反應既事實 其實好多學校都係咁p'fAv@.v4?1r
實有d傻仔唔知返學為左乜

eqhigh 發表於 2007-10-17 12:13 AM

有好有唔好啦
\.i"K5i0d-\h 上堂唔係一定要咁死板嫁嘛!:agree::agree::agree:
H z5n|8ka;qk&@ 唔係一定要每日上堂坐足咁多粒鐘就叫乖學生既 ?.|5]3l6M+b
我覺得如果一班四十幾人裹面,每一個都係乖仔H,R;O&K d-d Z!y
粒聲唔出咁坐晒係度S,`v{%O9J\s
上堂會變得極之沉悶:haha::haha::haha:
2E~"P"DB+WK.?^
? M P$|D:~k,HJY 我覺得即使咁樣比你學到晒所有野
e0i+{r[(m]Gz6G 再到大個,對中學既回億可能只得0。/E%]T Nh"}
有時放縱下,,癲下咁都幾好丫,起碼可以笑下,,輕鬆下H sb8ty b%HD
去到大個,仲邊有得比你咁放縱?:giveup::giveup::giveup:

msv 發表於 2007-10-17 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at  11:25 PM:
U*e h u*}Wx 呢間係咩學校?個miss好似女朋友咁叫班友仔唔好玩。唉......有Q用咩﹗乜原來香港重有呢啲學校架?:(:(:(:eek::eek::eek: [/quote]
sg{*M cZ'w H9rB
_IrOvF R9D 大把!!!

sk 發表於 2007-10-17 01:09 AM

Teachers can't exercise authorizity, students just do their things at school time- Now this is the extreme form of democracy pushing to Cultural Revolution.

trunks 發表於 2007-10-17 03:35 AM

miss唔似miss, 學生唔似學生.... :nogood:

loklok117 發表於 2007-10-17 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]彤b[/i] at 2007-10-16 23:04:4k(x_^ Q+A
登個miss同k.Z5ikq[Ym"O
佢地側邊想學野班女學生... [/quote]'?bL*do

1ze9jXW4o z:Ug 無錯I [R,p h
我中一至中三果時都好似佢地咁G kC&C%{^3X
但當中四知道就黎要會考個時開始上堂聽書
*^M"ciS,pq0K9IB 但....每班都有一,兩個攪事既人]&BI@(p F I
miss阿sir掛住話佢;t7vK8X;f`L5}#f
攪到成堂聽唔到書:cry:
]4BI5M|YA n
KFG1cevy&Hi9B 條片個間中學係[color=Red]崇正中學[/color]*mi5q7_ l%uM'Ai
係專收中四,五重讀既私立學校

8 che 發表於 2007-10-18 03:51 PM

白痴架~~學生唔似學生wo><''

999翁翁999 發表於 2007-10-18 03:52 PM

下,,比佢吹脤wo

HSteven 發表於 2007-11-1 06:16 PM

咁都得既 咁仲成世界既 冇計la 垃圾始終係垃圾 以為自己好型未又係蛋散一個  遲d 周街有d乞丐未係佢地d 咁既人囉 死左佢好過~_~

我愛章小慧 發表於 2007-11-1 06:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.