呢d咪叫好學生囉!!!
[url=http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c]http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c[/url]_4B V|['sl"x^h G-z
同老師幾多互動呀~!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall: 好白痴- -..4Br Lvp%v~(~a2O
都唔知佢拎個銀包出黎做咩 雖然係咁講[p,Y-u?
但係香港唔可以冇呢d學生Tu*c9f U#d/G,\*lN4m%^
個個都讀書讀得成既
香港所有低收入行業都要搵外勞黎做 新出黎既先生..唔可以教呢d 個miss唔好鬼理佢地
當打份工 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-16 10:18 PM:
雖然係咁講 oT;b Sk3nU
但係香港唔可以冇呢d學生E8P&J2H6JI3j]rP
個個都讀書讀得成既
香港所有低收入行業都要搵外勞黎做 [/quote]
&hz6j6ZG
:sleep::sleep: H5^9RgSGD
lH3XPT,sts_&M4}
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 登個miss同
佢地側邊想學野班女學生可憐