呢d咪叫好學生囉!!!
[url=http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c]http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c[/url]同老師幾多互動呀~!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall: 好白痴- -..
都唔知佢拎個銀包出黎做咩 雖然係咁講
但係香港唔可以冇呢d學生&L7H1I"\s _ A
個個都讀書讀得成既
香港所有低收入行業都要搵外勞黎做 新出黎既先生..唔可以教呢d 個miss唔好鬼理佢地ydobFy(z
當打份工 [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-16 10:18 PM:^ e3z0E2ko,Fm&p
雖然係咁講
但係香港唔可以冇呢d學生$z3MWO(Z+rDu
個個都讀書讀得成既,H"O v(~2g,_V
香港所有低收入行業都要搵外勞黎做 [/quote]
!t_+DNSLA(M
:sleep::sleep:
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 登個miss同
佢地側邊想學野班女學生可憐
一個想教一d想學
但係就比班咁既人嘈到做唔到3?^L^W"Y ]g
自己一堆細細聲玩都算q.I9m3[-EQ(k2H
但係仲要搞到人地果下衰V"Q5^*{!h8F
[aRVkP?[
[[i] Last edited by 彤b on 2007-10-16 at 11:07 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-16 11:02 PM:
%NAx1I.z.s B R
]BEo K@~B!]
:sleep::sleep:
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 [/quote]\,~-?qU
}-u2@m({
衡量
岩,成唔成功唔係用讀書去衡量
但班學生連基本尊重人都未識,可能真係年少無知 :nogood: [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-16 11:02 PM:
nO)yq0rI-p7S]:`
VI?D&s@4iK
:sleep::sleep:
7w/L^7B.c H*i
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 [/quote]
一班自以為好型既垃圾, 成功極有限 呢間係咩學校?個miss好似女朋友咁叫班友仔唔好玩。唉......有Q用咩﹗乜原來香港重有呢啲學校架?:(:(:(:eek::eek::eek: 我睇完之後 無咩反應 只係反應既事實 其實好多學校都係咁
實有d傻仔唔知返學為左乜 有好有唔好啦
上堂唔係一定要咁死板嫁嘛!:agree::agree::agree: