娛樂滿紛 26FUN's Archiver

愛新覺羅 發表於 2007-10-16 09:50 PM

呢d咪叫好學生囉!!!

[url=http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c]http://youtube.com/watch?v=vXapuBiAq6c[/url]
QsIUp&aj(rP
ms3`e9RqrX|/Q 同老師幾多互動呀~!!:hitwall::hitwall::hitwall::hitwall:

homan173 發表於 2007-10-16 10:06 PM

好白痴- -..
a(O`(v~K 都唔知佢拎個銀包出黎做咩

SCM 發表於 2007-10-16 10:18 PM

雖然係咁講
e$Y%D9Qh 但係香港唔可以冇呢d學生&L7H1I"\s _ A
個個都讀書讀得成既
V!V"AQq 香港所有低收入行業都要搵外勞黎做

tomken 發表於 2007-10-16 10:54 PM

新出黎既先生..唔可以教呢d

ronald001120 發表於 2007-10-16 10:56 PM

個miss唔好鬼理佢地ydobFy(z
當打份工

大優勢 發表於 2007-10-16 11:02 PM

[quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-16 10:18 PM: ^ e3z0E2ko,Fm&p
雖然係咁講
lT F.S:S#{E8X p 但係香港唔可以冇呢d學生$z3M WO(Z+rDu
個個都讀書讀得成既,H"Ov(~2g,_ V
香港所有低收入行業都要搵外勞黎做 [/quote]
b L3bwT o !t_+DN S LA(M

4J S?m&hR o#p3Giy :sleep::sleep:
+^'oIIj
%n{b ]3r1E h 做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量

彤b 發表於 2007-10-16 11:04 PM

登個miss同
4I i%r.dK6u ` 佢地側邊想學野班女學生可憐
7a&U&a4V!g{ 一個想教一d想學
c6GmDtT9E!B7V 但係就比班咁既人嘈到做唔到3?^L^W"Y ]g

n~Q8C3\qVK:WL\!^ 自己一堆細細聲玩都算q.I9m3[-EQ(k2H
但係仲要搞到人地果下衰V"Q5^*{!h8F
[aR VkP?[
[[i] Last edited by 彤b on 2007-10-16 at 11:07 PM [/i]]

157x571 發表於 2007-10-16 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-16 11:02 PM:
%u.IX/ONI?9O9ch %NAx1I.z.s B R

:F.~ua/i ]B EoK@~B!]
:sleep::sleep:
T,fX7`5tQEX(}
1ze*s.mGj[;S L 做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 [/quote] \,~-?qU
}-u2@m({
衡量
OI(g7p3MC6ZBf? 岩,成唔成功唔係用讀書去衡量
&AD,ao V8E(mt.T2w 但班學生連基本尊重人都未識,可能真係年少無知 :nogood:

jojojojoj 發表於 2007-10-16 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-16 11:02 PM:
8] W!U"y{HfO l nO)yq0rI-p7S]:`

X5`j,a8i| VI?D&s@4iK
:sleep::sleep:
/{;x[:hx-r 7w/L^7B.c H*i
做人成吾成功吾係用讀吾讀到書黎''行''量 [/quote]
/a#k }q g[%k7R 一班自以為好型既垃圾, 成功極有限

eric911 發表於 2007-10-16 11:25 PM

呢間係咩學校?個miss好似女朋友咁叫班友仔唔好玩。唉......有Q用咩﹗乜原來香港重有呢啲學校架?:(:(:(:eek::eek::eek:

大佬呀 發表於 2007-10-16 11:53 PM

我睇完之後 無咩反應 只係反應既事實 其實好多學校都係咁
K7iIq3|4|/B 實有d傻仔唔知返學為左乜

eqhigh 發表於 2007-10-17 12:13 AM

有好有唔好啦
}O-d(K vn-[;~ 上堂唔係一定要咁死板嫁嘛!:agree::agree::agree:_(G+]EX
唔係一定要每日上堂坐足咁多粒鐘就叫乖學生既
;^3fzt\Q,AylB4{ 我覺得如果一班四十幾人裹面,每一個都係乖仔
k/O|1zn%@(A0E 粒聲唔出咁坐晒係度9U5U(w.P,}.W}c*ul(j
上堂會變得極之沉悶:haha::haha::haha:
p9fG:K0f
,n)Ft$cHG*SO 我覺得即使咁樣比你學到晒所有野
.^3M|Kw%]Z 再到大個,對中學既回億可能只得0。
Tf|$EBy 有時放縱下,,癲下咁都幾好丫,起碼可以笑下,,輕鬆下9FO&_qyo
去到大個,仲邊有得比你咁放縱?:giveup::giveup::giveup:

msv 發表於 2007-10-17 12:28 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at  11:25 PM: To2G.KzLg$I
呢間係咩學校?個miss好似女朋友咁叫班友仔唔好玩。唉......有Q用咩﹗乜原來香港重有呢啲學校架?:(:(:(:eek::eek::eek: [/quote]
D8d"t G?Xle&z f'G7f'W7Mn2e&w
大把!!!

sk 發表於 2007-10-17 01:09 AM

Teachers can't exercise authorizity, students just do their things at school time- Now this is the extreme form of democracy pushing to Cultural Revolution.

trunks 發表於 2007-10-17 03:35 AM

miss唔似miss, 學生唔似學生.... :nogood:

loklok117 發表於 2007-10-17 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]彤b[/i] at 2007-10-16 23:04:@#k%i#YY |,z!{
登個miss同
xp5k0U$c*B x%U0H 佢地側邊想學野班女學生... [/quote]b$E!VT+k
G,?*hba
無錯
'Y3F3EA%]z 我中一至中三果時都好似佢地咁4fd8?I'{ ]
但當中四知道就黎要會考個時開始上堂聽書
,P8] sOk4X d*L$W 但....每班都有一,兩個攪事既人0SKO k'J,N
miss阿sir掛住話佢
}7~sV X 攪到成堂聽唔到書:cry:x(R|x;W_ J

S2WYoN!CFP 條片個間中學係[color=Red]崇正中學[/color]
(}wrJF:L4T-E 係專收中四,五重讀既私立學校

8 che 發表於 2007-10-18 03:51 PM

白痴架~~學生唔似學生wo><''

999翁翁999 發表於 2007-10-18 03:52 PM

下,,比佢吹脤wo

HSteven 發表於 2007-11-1 06:16 PM

咁都得既 咁仲成世界既 冇計la 垃圾始終係垃圾 以為自己好型未又係蛋散一個  遲d 周街有d乞丐未係佢地d 咁既人囉 死左佢好過~_~

我愛章小慧 發表於 2007-11-1 06:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.