娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chong2002 發表於 2007-10-21 02:00 AM

岩岩踏入廿字頭既日子lu...

唉..話咁快就二張野...x t v-E$qp~
愈來愈多機會接觸社會啦..
j [6qYu|9rX]*VF 唔想咁快做大人ur"N}L(Cd4B
講真一個人有幾多個十年呀..自問依廿年黎做既野唔多...mT"Rf,wN2P [
都係讀書讀書同埋讀書..
WMS#VeN 我未玩夠呀!唔想咁快做老餅1v!SC-XAw%b
:cry:
B\;E!d.pc/n*J j 發覺同我講生日既女多數都係女仔...男既反而得一個...VAvFY#MHj8[
唔通我既同性關係咁差?3E7D,QV n5`{&P n
不過我諗依度應該陽盛陰衰:dev::dev:a+]`q1}
"[_~9`s_c
[[i] Last edited by chong2002 on 2007-10-21 at 02:03 AM [/i]]

terry891089990 發表於 2007-10-21 02:07 AM

anyway  happy birthday..^^ X:]UsDS
  wish you happy every day ^^

wcchan886 發表於 2007-10-21 03:19 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-10-21 02:00 AM:N,S?{6Pz*[9q O
唉..話咁快就二張野...6~s8s7^/Mtx+X5si.q
愈來愈多機會... [/quote]
*h7{E8?5Sv#IpN
-G I;H|&Q4K!]KC.S 咁我就同你講聲生日快樂啦
?3Q.|7c/h6^%_*A :clap::clap::clap:

head 發表於 2007-10-21 04:03 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-10-21 02:00: s FHW4cu,]5B2^
唉..話咁快就二張野...+Ha\w o#f~(pse+T
愈來愈多機會... [/quote]
h$M:P9g|ay
+Y;ho$n ~9P@` Y
drL\sK.C){q 二張野:o:o:haha::haha::haha: +S,|j#]'D

1Z'H'U7eu#p [img]http://img515.imageshack.us/img515/2376/654266d0vx7.gif[/img]

sfxc0000 發表於 2007-10-21 04:23 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-10-21 02:00 AM:
!T;v(K:P6p/Bt7Y.dM 唉..話咁快就二張野...
v{!j(l${KS_2c R 愈來愈多機會... [/quote]F;P&Z%g${oOT5J

-Q!xon%U? 二野.................................................[ + 2 ] :dev:

PKTung2 發表於 2007-10-21 08:54 AM

發覺同我講生日既女多數都係女仔...男既反而得一個...  <======有 語病
sI!DcS%X b m~
A L9^+W;C.@ anywaycP A]C1CI

S @ X'L4U;E%Z7r| happy B.DAY :clap::clap::clap:

自由神 發表於 2007-10-21 09:18 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-10-21 02:00 AM:
3r$ID1]/Bm%z:i [color=Red]發覺同我講生日既女多數都係女仔...男既反而得一個...[/color]
@aO.C-n Qx 唔通我既同性關係咁差?
$h(k y5_ DS1\O 不過我諗依度應該陽盛陰衰
$Szg6y*B"?2^3n8@%k [/quote]
V4U7B P ``O :lol:有人晒命呀!:dev::dev:

chong2002 發表於 2007-10-21 11:48 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-10-21 09:18 AM:TV6v3{M

1dvB1M n.o7t :lol:有人晒命呀!:dev::dev: [/quote]
$u9q x0sFIwt*WYX 唔係晒命:dev:WP{7x%O$hQQ
只係感覺自己同d同性既關係好似唔及異性

chong2002 發表於 2007-10-21 11:48 AM

[quote]Originally posted by [i]PKTung2[/i] at 2007-10-21 08:54 AM:$v'B:P@s+S0w+R T\
發覺同我講生日既女多數都係女仔...男既反而得一個...  <======有 語病 )E_b7z1J'e k Aj
n]@D y
anyway%[E$E u6b+ru2OG
R$IVWy7\(g
happy B.DAY :clap::clap::clap: [/quote]
4~g!o"o#Qz,^ 打錯字:(s6i9ev Xi6B
發覺同我講生日既[color=Red]人[/color]多數都係女仔...男既反而得一個...

chong2002 發表於 2007-10-21 11:50 AM

多謝各位同我講生日快樂!哈哈
:lKX/mBCK7C"xi 其實我既主要目的都係黎謀分:dev::dev::dev::dev::dev:

愛新覺羅 發表於 2007-10-21 11:58 AM

因為女仔通常細心d
"w v8f~6Ab M
zO-k&e-E3Q6pLJ 而家冇左icq個reminder...
0h}8GG8_V } LA(k,Q
v,`#]3G%`V Z 少左好多男仔講生日快樂..
S7[l+kA
Hb!AW+^6CqAC!\ 我都成日唔記得左...
8D\U1h.LN:? %q+_7{!d(oS/T ?%i
btwb AF j!^5CT@B:N
k,pkJ;ab0HOk
生日快樂!:cheers:

R-Star 發表於 2007-10-21 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-10-21 11:50 AM:
.t8G1M\l+z.~n,rY 多謝各位同我講生日快樂!哈哈4RsQ$Y4u @
[color=Red]其實我既主要目的都係黎謀分[/color]:dev::dev::dev::dev::dev: [/quote],F,f!n9`/g^M1{ V,] dT
咁講生日快樂有冇架 :drool:3G w$b'O%Lg
生日快樂啦!!! :cheers: ^ OF$F0\.\$H+`
讀書讀得耐, 反而仲想快d踏入社會工作, 見下世面;z6j)\V y8{RHo
二張野對我黎講係一個唔大唔細o既年齡, 依個時候都係想做大人多d :haha: fwZ*V'@

5Yc$J8V9E:P 其實都只係女仔細心d, 知道o既話會mark你低個bday; 男仔就算幾熟都好似會寫低囉, 記得咪同你講聲囉kJDBl u;n~
以前多人講都真係因為有d icq reminder之嘛, 不過而家facebook都有依個function喇 :kiss:

sky308 發表於 2007-10-21 01:34 PM

唔緊要LI3Q9@bN"FVE+O
依到大把巴打同你講:dev: i-Aw.wQ/`5K nI

` L9`he5kc 生日快樂:clap::cheers:

極樂 發表於 2007-10-21 05:04 PM

男仔踏入廿字頭係一件好事丫....生日快樂!!
Vm:c!nDNB
L0U$XTRzX}$Tq-d 想當年....我踏入廿字頭.....就係坐係電腦前,
G9u1lD,z3] `n][ 望住電腦個鐘.....然後心跳加速......眼有淚光....E$|Ov @1c)ZBt
就咁樣踏入廿字頭.......:haha:

gigg11 發表於 2007-10-21 05:49 PM

chong2002 生日快樂呀!!! =)
2_MTOi ?j%~4fm 最梗要身體健康!!! }o{BG
hGF ~ejm ~
不過人就係咁ga啦~
N W"wCUCC 細個就想快d做大人~K&S,moHdw
到大個左之後又想時間變得慢點~qaG%S:trbGv H a
能夠回到過去就更加好... ...

深藍 發表於 2007-10-21 08:18 PM

[quote]Originally posted by [i]極樂[/i] at 2007-10-21 05:04 PM:@ T dny&y/?z
男仔踏入廿字頭係一件好事丫....生日... [/quote]
I tTn7E Zk:p 你好可憐呀
`8L#u(Y4pW 不過我都5係好你多:hitwall::hitwall:

funnyfiona 發表於 2007-10-21 09:26 PM

happy birthday~~~~~~~~~~~~~

benny0105 發表於 2007-10-22 07:28 AM

以前.....(現在年齡秘密:secret:) 當我18歲時,有個23歲女仔對我講:r7]:V,y0G9{ w6Ii

E'\s mD1wP%t&`.T] [color=Red]「出世到20歲前,時間過得好慢,好想快d可以大個。不過當自己到
NK4o$} x6t?6fI
f.n']E(ZCw})]H 左2字頭時,時間快到好似short左咁!」[/color]O^ u{,TN/k
}0m+{ z0~N,t
回想起呢句說話好似昨日先聽完咁...(其實已經10多年前既事:cry:)+{CL7HZ#MX%Zt\8Z
5I zal6oR7r
所以,兄弟,珍惜時間呀!20歲開始,係人生一個好光輝既日子,celNL S@a]X
M4`a;?$B$r
你努力的話,可以造就你以後既人生多采多姿,生活無憂 :good:(Tde'{VS6?5U1~

)yYBW:c8| 反之....:o  總之好難有take two架啦!`6wP9R2Um(NI
J4~!i;c~r{/M{4F
q#T)IF+e

I&|!R4d5T7CG 好啦,祝你前程錦繡 :clap:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.