有冇人星期六(10月20日)朝早9:30有睇atv
播左一套講玩搖搖既青春劇+i7L(eLr3{"\ \係大陸出品既劇3h r5e9zL5_8FhY3s
個名叫【搖搖新世代】
而佢既故事係同香港既【CO-CO!】雜誌既搖搖漫畫一樣
我都係睇co-co既預告先知atv會播呢套劇
而套劇入面間中會加入漫畫公仔
幾好睇ga(Z+uTPE
只可惜冇乜人知會播
下個星期六都仲有得睇
有興趣既就留意下la 做咩move左黎呢度既0](b-oZhk
唔係動畫黎ga wo
係真人拍ga [quote]Originally posted by [i]SCM[/i] at 2007-10-25 08:54 PM:
做咩move左黎呢度既K9Q0lu9Su
唔係動畫黎ga woH| Et ~$G
係真人拍ga [/quote]Zw"H'|'\p EW^9{eV