娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2007-10-25 12:31 AM

今日24號生日,但好唔高興,遇上好多煩野

本人10月24日生日,但遍遍今日就勁唔服,好想打人/殺人, 首先,昨晚12:15am左右,我係度整緊隻魚眼,準備同我家姐通訊,late左掉垃圾就被我老豆掉左,佢番嚟又唔洗手,我叫佢洗,點知佢突然發脾氣大聲話我,搞到我好火"m5^^ X/t)QxG A F
     到今下午到我家姐係mk ge住所,點知到左就俾大廈保安問我去邊,答左佢,但我家姐叫我去會所先,之後佢都係叫我上去佢屋企,由於住所離會所只差2層,我就由住所行樓梯上去,點知係樓梯遇到保安,問3問4,仲要以黑社會個種態度問野,佢ge 態度好似認為我係嚟搞事禁,生日被人盤問當然不滿,就落番去投訴,點知佢地話佢地ge 同事平時都係禁講野,又代個位同事同我講sorry,心諗態度有問題個個又唔係佢地,係佢地ge同事,基本上一人做事一人當,無得代講sorry依回事
"A`:?S9`l        到走個時,見到個黑口黑面ge女保安,我就諗起態度惡劣ge保安,所以就啤行佢,點知佢又啤行我,互不相讓,出左門口,我仲180度轉向啤住佢,佢又啤住我,之後我心諗"x你老母" 就走左,次次嚟親mk d人係都要啤,真係好想打死曬佢地 'kg!hO.P;~"nke
        今日勁唔高興:~1{7i m(q"T_+p'\
         1.一到12點幾,生日過左10幾分鐘,就俾人大聲話
q zR+@,j&Y,x-P5O t7m          2.生日正日被盤問,但只不過係到家姐屋企探佢個幾個月大ge b,都無約fd玩,做禁乖仔都要被人盤問.
!EQgB|'|Ye.[          3. 生日都要俾人啤,仲要係女保安,死8婆係咪玩野? 唔好俾我係mk見到你放工,如果唔係日日搵人"招呼"你,你好凶咩,唔好以為保安就好巴閉,搵人"葬"你有幾難3b%dH|)G No/dF
         4.原本今晚出fun,點知都被我家姐拒絕,話無人約就唔好出,生日都無話事權,禁其餘364日係屋企都唔駛決定野啦
(FO kUn1D~          5. 個天係要安排我生日個日禁黑,平時無咩壞事做竟遇到壞結果,禁做好人無好處,索性以後做人狼d,壞d仲好&pSO\LY1\(o j
         6.生日願望我許左啦,就係"今日得罪我2個保安快d死,仲要有禁慘死得禁慘,下次投胎無得做人,做豬做狗就有份"

vv1668vv 發表於 2007-10-25 12:51 AM

人生不如意事 十常八九
'By6\P }? `)V
n%pxr h"y1Q 有時遇到開心事  有時遇唔到
_7\YW0rFsg2M .q3@$]#V1B_]4P
不過一年一次生日,不如玩個痛快,開心都系自己呢N Fa5P#Gx

/x:^0S5Rc 誠意 祝 你  生日快樂  一年比一年Happy!!

sas 發表於 2007-10-25 01:09 AM

樓主首先生日快樂!祝你心想事成5\+`%a"e)c
讀書的學業進步,做野的賺多DoM _ }M(XL.L6S;uI
2[ TO$@ y~!J&vm
你生日的願望又何必放在一D同你無關係的人身上呢?#n^ Y `k){1S1]
阿爸鬧你,可能因為工作上唔愉快
o R"M-z|{3M` 又或者其他問題,誤會等等V;L0~f C
保安員都係盡佢的責任,見到陌生的人盤問兩句
L^0T0_hoR 佢態度唔好的咪原諒佢囉,無需要同佢累鬥累B D']O4yw
你唔滿意可以投訴佢,你可以問佢邊間保安公司
d ?:^G;e8w6|+@z6_` 記低所有資料,慢慢同佢玩。
;zo9n!lTH 但人地都係受人2分4,大量D放過佢,有何不可?KWQ1O1? O
你唔需要同佢一般見式,如果佢係well educated的就唔需要當保安員啦?Right?cpjg7jj
佢啤你的,咪由佢啤囉,你恐嚇佢or打佢的,你可能會有法律上的責任
PBT u;}&U&W 值嗎?為左1、2個保安員,破壞自已mood,有乜為?q5H+m1HG%eK9G&Mc
或者當時佢唔係望你呢??9o;?$hcIJ
你呢d又點算黑呢?|&o5i3p8L [ ng8w
其實生日最應該慶祝的係你Family"f.]#U:|,[ tJN(A
佢地養到你咁大,都唔想個仔犯事掛?5a c5aE!b^
7h]x.g?V`
仲有小兄弟,唔係下下都講打講殺的)X,Zz-a0I|7E$w
知識才是力量
B G){ _[ a!I!F@ 想要有power同人玩,就要有知識!
S&b4\\C 當你下左火或者日後回想,你就會覺得今日的事情其實很無聊)y,[!D?*cGM
人生匆匆數十年,enjoy your lifeqGl4qC:MA w H@
Happy Birthday~~~~~!!!

d228216 發表於 2007-10-25 01:23 AM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-10-25 12:31 AM:q]0@WNn\A0H?
本人10月24日生日,但遍遍今日就勁唔服... [/quote] Z)vH7j0q \'p9Z-Dp K
乖乖地, d佬:kiss:番 216+6

新村代表 發表於 2007-10-25 01:34 AM

生日快樂啦!!!

沙田少年 發表於 2007-10-25 01:46 AM

角都大個仔, ~0Oo4}.cET
費事理戈d人啦,
!@8KsF;QZ^-@7_| :o做人甘狼甘壞就唔好9Ut)q'YJ.}6E
生日快樂啦!!!應當快樂d好!:kiss:#q(D$z*k"t,K'`

5sw2VT.f/D}2sN+} [[i] Last edited by 沙田少年 on 2007-10-25 at 01:48 AM [/i]]

birdlee7 發表於 2007-10-25 02:31 AM

有因必有果..."B-^+i`v4})`7o5HI
一世人幾十次生日... Gip)r7y!Em0U
唔通要次次都有"好"事發生?
Bg \'}-R s(C0N/Dz 睇開d啦...

mhkk 發表於 2007-10-25 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-10-25 01:23 AM:
5oR0J!m$G)W~){ Lv
,A2\+MSOLI 乖乖地, d佬:kiss:番 216+6 [/quote]
EZWm$b/mp)\_7]y 胡蘇好鬼吉既:dev:

mhkk 發表於 2007-10-25 02:40 AM

祝你生日快樂:redface:

sfxc0000 發表於 2007-10-25 02:46 AM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-10-25 02:40 AM:
5o,^vo.W2v[!E 祝你生日快樂:redface: [/quote]
9Ie}'W0v*M#x
8C2Da-Y!D2EK1g$cnk 你枝野仲桔喎 :lol:

gn00987333 發表於 2007-10-25 03:29 AM

嘩.........................大佬啊n-^/bGh*D8g:XhDQ
做人樂觀d啦1`~Iy5a1R
全部野當人地善意既就冇問題嫁啦
(wI\ d-?gQ.p 你生日咪幾好,只係黑你自己
)c)rO1],u'zD{E;c*F| 我生日黑死好多人啊
h,}+w*Nr#G 我12月26日生日,近幾年你睇下呢個日子附近有咩事發現,如果咩都入哂自己數
BP@ T9x[/m;a @+R/{ 我第一個去死啦:lol::lol::lol::lol:(膠up中...................不過生日日子係真既:dev:)

Triangel 發表於 2007-10-25 03:33 AM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-10-25 12:31 AM:
9pC/P!XU#O3z 本人10月24日生日,但遍遍今日就勁唔服... [/quote]
/t2Q"T x1QZH1y
s(n6Zje*F-lV%`q'^
3{ ~~*gb!X eZ[ 未睇,不過加住 d分先:P

head 發表於 2007-10-25 04:30 AM

都過左去:o 係度發洩完 就算;):kiss: 唔好記住D唔開心既野 咁樣會傷身:P:P1}:P"vM t,R
祝你舊歷[農歷]生日快樂[img]http://img511.imageshack.us/img511/9923/monkey2083kb0.gif[/img]

Triangel 發表於 2007-10-25 10:56 AM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-10-25 12:31 AM:0L ~+g2P @;X
本人10月24日生日,但遍遍今日就勁唔服... [/quote]
^*u+Dp`l +O?$a7a _;]!e!W
角都哥哥:&U}{P`;{/\
我好喜歡你係aio post d相, 多謝支持EF
lVZ:S c wt f0N:etG R8T?%z
言歸正傳8HRn*os1A
其實生日係應該與人分享自已快樂的日子,0w4V-nx Y-f{5N`)n
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=92328&fpage=1&highlight=%2B%E6%A9%9F%E5%AF%86[/url]
+iFMgbC.Z_.a*w5f 0O5\;z C+jT\.T1r9I3M
應該慶祝既係你父母親,\ Ehnqnw q+a u
冇人保證生日個日一定會事事如意架
}Yk bC([ 如果係既話, 我生日第一件要做就去買六合彩啦
h$_z*G4V 只要每天都對身边D人好D,
d%M"g@&_ | 天天都可以係你的生日` r9fHn h+u

-NNM$WLEhq4n!W%v [[i] Last edited by Triangel on 2007-10-25 at 11:02 AM [/i]]

Maxson85 發表於 2007-10-25 06:45 PM

生日快樂~~~

迷途小羔羊 發表於 2007-10-26 10:42 PM

發洩還發洩,但做人唔好咁黑心
:jY4B!S~9l,o 生日是值得慶祝,不過日子都是咁過
d E#R&nER"D:l8y!I,fz 生日唔係代表咩都盡如你意架嘛2`~3B flH'~ ~u

qrR5F @"[!_"^$g 人地做保安既,都是睇實d唔好俾d陌生人自出自入姐 _ {3[&prst?
有無諗過人地盤問你是不是無原因先?1T?a l/y-L
會不會著到好唔正經咁我唔知唔敢估
D&p1K5Gz 生面口就一定的了
-zKp}"s7Su]3R
{5bXc [\ 我就覺得班保安盤問你好過乜都唔做
6u V!Er:v 講真,無佢地,你家姐一家人又會住得咁放心?
,t6W`9lV9m4DO4q^ 'AVf I(R!kp
一人做事一人當又是你講的 v4g3@JD kg
點知你走去主動啤行個無對過你差既女保安身上@x%]#a%_%D
你係咪有做得唔好先?"O.q+cl?;SI:xW
你話點知佢又啤行你~~好正常,邊個叫你咁兇對佢
Z^n;l6{hVws 我反而覺得佢有膽色!配得起保安份工!7DJ7sA{ X
如果有壞人真是入去你家姐住個屋苑度:EVLO.R0f
啤下d保安就嚇得走唔敢正視翻佢
$d4[3]e(VxZ/Q i'Tg_| 你家姐就危險得多
o3n8lE w WW .F{,F7u,AC
平時無咩壞事做竟遇到壞結果,禁做好人無好處,索性以後做人狼d,壞d仲好
q|;k.c)f"U;Rr 呢句野悔氣話就好喇 UBx1_&Wv9G
做人最緊要對得住天地良心
nj/z"h%koLb o
;OA2`"m9q(MR 1pKKm#~]F\6p
祝你生日過後,大一歲,諗野同言行都可以成熟d

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.