娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-10-25 01:06 AM

又係住址證明

真係煩s5{c G:h
4?o']"y!C k l4f
唔好問咩公司要我既住址證明
$k'?|,_-q.?
!mvI jF g8f0Cih T .....真係好煩({(a:K4a5I8f

7w(Pl/L9MI7MP(_`c 請問你地有咩一定有既地址證明呢LNZ5S2E@5m

UCbh)B9~ 電話費 ??  信用卡 ??  投資回報(大概銀行既野) ???

vv1668vv 發表於 2007-10-25 01:09 AM

奪命 電費單 :dev:

sas 發表於 2007-10-25 01:14 AM

整圖書証都要啦…

vv1668vv 發表於 2007-10-25 01:16 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-25 01:14:t;zP]+wt%H2V'X@
整圖書証都要啦… [/quote]
G nDQ:_q1JH
tij}Z3B G 咦? 乜唔系有ID 就得架咩?:confused:

sas 發表於 2007-10-25 01:26 AM

[quote]Originally posted by [i]vv1668vv[/i] at 2007-10-25 01:16 AM:@[v?R9X

&['d e.wKR
7MO'js pg 咦? 乜唔系有ID 就得架咩?:confused: [/quote]
:pV O,dS3]5{vp2yP 上次我係中央整,個管理員個要囉
s8of#d#q 現家唔知有無轉

chong2002 發表於 2007-10-25 01:27 AM

整銀行acc 都要

acery2k 發表於 2007-10-25 03:30 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-10-25 01:06 AM:
8R0k#|V I6b!d1U 真係煩,R^};QfLc s
8C4RLe9_S{2}$G
唔好問咩公司要我既住址證明
}h!w-aP j0kY7u
O%@(w"zb%B3i.c .....真係好煩
e Kh0P.V6}g #u5v9{ pt%z5?.I
請問你地有咩一定有既地址證明呢
8h1A#J2RO [7d.e Z,j:[.[zb2tn$O/pF
電話費 ??  信用卡 ??  投資回報(大概銀行既野) ??? [/quote]
kbUZ7M9K2D:|`-a Lu}5j1^/m}MR4Z
水電煤,住戶証(如果住公屋,私人樓唔知有冇)...

trunks 發表於 2007-10-25 07:46 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-25 01:26 AM:EW8n7\;a0P-EI3^

:G(lp O6C}O[-] 上次我係中央整,個管理員個要囉ZS7[Y7xP-~ dsE(@
現家唔知有無轉 [/quote]b0sL#@(}#fK\?l
7xG,B_/S#Y
申請圖書證要住址證明嫁... 以前預借書好似會寄信通知你去攞ga....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.