嚮2007年既今日打機~~竟然有人嚮機鋪問我攞錢...
想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢x2b2B$pB:_xw)u真係70年代經典重溫~
無啦啦打打下佢坐我隔離~4ot!r+k'zi6A
佢細細聲仲要搭我膊頭~
我初頭都估唔到佢想點~因為真係冇諗過今時今日仲有人機鋪問人攞錢~
之後佢話:呢排呢我就唔係好夠錢駛~咁睇下你有冇幾百蚊借比我先~H7s,](P&I-L
w'Nr9j%?l
我見佢咁~當然要撥開佢隻手先~leo8l@bC#M
我話~你問機鋪個老細攞囉~.|c&I"Fan9Zx$l1q
佢話~ 唔係咁呀~幾百蚊都冇~Qx6Sm&r5]$~)f
#i0t{*C+S$D+YSj
我話~係冇呀~你想點呀~都話左冇!
cdO Ibh'QH*J
佢話~ 而家係唔係玩野呀~(呢句先娘....娘到令人懷念....如果係我去問人攞錢~我會話:你而家係唔"器官" 係耍 "數目字"我呀!!)1F~VF,Or6Y}'y2|
u&f+oU8w#k}Cb
我話~ 係呀~玩野呀~報警好唔好呀~6O~&A7@t },o
之後我一攞起個手提電話~佢已經起左身凶我~手指指~*E{#rJL;b&w
再問~係唔係玩野呀~(難得佢KEEP到平靜既語氣,可能佢怕太大聲比人聽到掛?)
n/^PLX|
我大大力拍落部機(幫自己壯下膽)~起埋身再答多佢一次~係呀~我話報警好唔好呀!!!! T^c6sMf;{p_
之後跟手就打999 (其實我連電話鍵盤鎖都未解)...
9QeZH1i4q&^Iy_ d
之後佢講左句粗口就一路望轉頭一路走左~
順帶一提~條友係SHOCKING PINK TEE + 副超...我諗就算我幾易認~都唔及你咁易認啦......唔好以為我好細個~我都廿幾勾~真係.....十年前如果遇到呢事~我可能真係好驚~
而家點解香港仲有呢D人?唉~ =O="
邊間機鋪? 條友係唔係好老下? :D:D:D:D:D:D:D:D:D 咁搞笑4^!`xFY^
不過 鍵盤鎖 鎖左 都可以 打到999:haha: 好彩你無打咋~~:haha: [quote]Originally posted by [i]cloud222[/i] at 2007-10-25 05:45 PM:
=O=" gc:kF6ali
邊間機鋪? 條友係唔係好老下? [/quote].Y)r V#K$q
唔老~頂多30~我估27 [quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 06:04 PM:
-fX;FOYk V
唔老~頂多30~我估27 [/quote]
1g'|sA&zD y
廿靚三十歲仲要起機鋪收數?! Hahahahaha....:D 廿幾三十歲仲要係機 鋪收數?!7C.y&t+|cw
佢真係幾無用 咁先奇~初頭打打下佢坐嚮我隔離已經夠怪
我心諗睇打機駛唔駛咁近先?A)VTK3bdhh3i(U
點知原來佢個腦諗緊D咁既野~ 就算真係打左999又點..事主真係比人勒索緊 條友真係不知所謂 "集體回憶"呀~~記得以前仲有d會同你講價添!:cry: