娛樂滿紛 26FUN's Archiver

問題王 發表於 2007-10-25 05:22 PM

嚮2007年既今日打機~~竟然有人嚮機鋪問我攞錢...

想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢x2b2B$pB:_xw)u
真係70年代經典重溫~
W&fKe,F
yk l$f\ Z } 無啦啦打打下佢坐我隔離~4ot!r+k'zi6A
佢細細聲仲要搭我膊頭~
\;l})J wbLm/so3[ 我初頭都估唔到佢想點~因為真係冇諗過今時今日仲有人機鋪問人攞錢~
SQ;i4IA1kiN 之後佢話:呢排呢我就唔係好夠錢駛~咁睇下你有冇幾百蚊借比我先~H7s,](P&I-L
w'Nr9j%?l
我見佢咁~當然要撥開佢隻手先~leo8l@b C#M

-c8M9n8Y,o*p 我話~你問機鋪個老細攞囉~.|c&I"Fan9Zx$l1q
佢話~ 唔係咁呀~幾百蚊都冇~Qx6Sm&r5]$~)f
#i0t{*C+S$D+YSj
我話~係冇呀~你想點呀~都話左冇!
x$[d}'U3bL cd OIbh'QH*J
佢話~ 而家係唔係玩野呀~(呢句先娘....娘到令人懷念....如果係我去問人攞錢~我會話:你而家係唔"器官" 係耍 "數目字"我呀!!)1F ~VF,Or6Y}'y2|
u&f+oU8w#k}Cb
我話~ 係呀~玩野呀~報警好唔好呀~6O~&A7@t },o

6|5|,` Y3}RW 之後我一攞起個手提電話~佢已經起左身凶我~手指指~*E{#rJL;b&w
再問~係唔係玩野呀~(難得佢KEEP到平靜既語氣,可能佢怕太大聲比人聽到掛?)
j~QUm/i)} n/^PLX|
我大大力拍落部機(幫自己壯下膽)~起埋身再答多佢一次~係呀~我話報警好唔好呀!!!! T^c6s Mf;{p_
之後跟手就打999 (其實我連電話鍵盤鎖都未解)...
iHa0d(}EGa4n 9QeZH1i4q&^Iy_ d
之後佢講左句粗口就一路望轉頭一路走左~
c2USh&Io4Al
X2?fH'|(r~{u;m'W%n 順帶一提~條友係SHOCKING PINK TEE + 副超...我諗就算我幾易認~都唔及你咁易認啦......唔好以為我好細個~我都廿幾勾~真係.....十年前如果遇到呢事~我可能真係好驚~
*_!GcV u7N
7p"csF s)s 而家點解香港仲有呢D人?唉~

cloud222 發表於 2007-10-25 05:45 PM

=O="
c+GN Qm3s mNs 邊間機鋪? 條友係唔係好老下?

head 發表於 2007-10-25 05:52 PM

:D:D:D:D:D:D:D:D:D 咁搞笑4^!`xF Y^

p1ZQ9Ovk'`-`.J`5e 不過 鍵盤鎖 鎖左 都可以 打到999:haha:  好彩你無打咋~~:haha:

問題王 發表於 2007-10-25 06:04 PM

[quote]Originally posted by [i]cloud222[/i] at 2007-10-25 05:45 PM:
W;E Y7y1Q =O=" gc:kF6ali
邊間機鋪? 條友係唔係好老下? [/quote].Y)rV#K$q

zIaui8g 唔老~頂多30~我估27

cloud222 發表於 2007-10-25 06:25 PM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 06:04 PM:
w(t x/m3M^p -fX;FOYk V
唔老~頂多30~我估27 [/quote]
F} Q%lw 1g'|sA&zD y
廿靚三十歲仲要起機鋪收數?! Hahahahaha....:D

sky308 發表於 2007-10-25 06:29 PM

廿幾三十歲仲要係機 鋪收數?!7C.y&t+|cw
佢真係幾無用

問題王 發表於 2007-10-25 07:10 PM

咁先奇~初頭打打下佢坐嚮我隔離已經夠怪
3I3NvZ%D 我心諗睇打機駛唔駛咁近先?A)V TK3bdhh3i(U
點知原來佢個腦諗緊D咁既野~

Lung 發表於 2007-10-25 08:29 PM

就算真係打左999又點..事主真係比人勒索緊

沙維 發表於 2007-10-25 09:12 PM

條友真係不知所謂

wind69 發表於 2007-10-25 09:19 PM

"集體回憶"呀~~記得以前仲有d會同你講價添!:cry:B9s'M*Y Tu5g5KH!f
5g0U x)^:},X-S
呢d 人趕著上電真係乜都夠膽死:secret:

Triangel 發表於 2007-10-26 05:18 AM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 05:22 PM:j qX:[fw-w?7QS
想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢
fY-lDA"`iZ 真... [/quote]R8Wh)e~E+}

)f/\Kt?$Q 有d敢既怪樹:eek:
4H\EE]] } 係唔係原創架,
Tu`R:Q-r5n q#D 係就加多幾分:lol:

gn00987333 發表於 2007-10-26 05:20 AM

精彩啊:lol::lol::lol::lol::lol:
QQu!D m8lZ? 我雖然細細個,但我打機從來未遇過呢d事:P

loklok117 發表於 2007-10-26 08:04 PM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 17:22:2v#X)TUY!u(Dp
想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢
tA0kb:A w 真... [/quote]`[0KQ| p&q?"R[
我覺得係你個樣既問題....:D

ronald001120 發表於 2007-10-26 10:34 PM

佢打你咪報警loroZf8a3d-^H
好在佢冇打你
&qq;YQ.HY lX 你在明,佢在暗

阿感 發表於 2007-10-26 11:11 PM

以前o係兒童場打機間唔中都會有人屈錢,係屈都係屈十元八塊,可能因為重係細路!DXCuC-[e.o+g(D
7GV OX(~d9C
而家都重有人做呢d o野?條友座時光機o黎架?

勇勇 發表於 2007-10-26 11:30 PM

我宜家33歲,我o係13歲嘅時候都有扮惡問人攞過錢,但係宜家嘅年代都有咁嘅事發生:eek::eek::eek::eek:
's9pH7Ig}h{ 你下一次記住應該諗都唔洗諗,即刻報警:kicking::kicking::kicking::kicking:

愛新覺羅 發表於 2007-10-27 12:05 AM

乜仲會有人咁樣ge...1uHz.@gy

kaF1CkiR 我都只係睇過係車站有人扮慘q2c6bG(UU Z m

c5F~e:p 叫你借幾蚊比佢搭車ja...%Ya5^"H&K1WV

|EG-|/@2n,m&_i (佢個個都問..如果個個都比肯定可以搭好多轉:naughty::naughty:

大家樂1234 發表於 2007-10-27 01:20 AM

條友岩岩睇完古惑仔出黎呀

左輪仔 發表於 2007-10-28 02:47 AM

呃錢就冇,呃煙就成日都有,不過我都唔係個個俾:o

ckyckk 發表於 2007-10-28 04:28 AM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-10-26 11:30 PM:!uczt.k^
我宜家[color=red]33[/color]歲,我o係13歲嘅時候都有... [/quote]
%wo:s7L5D_-b?-Z &saQ b p6l7eT

Q*K(C:f F.V_
b:gV YQy g&j6y M7x$m+J |
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
cZXj8J M)B;w%ms
yo8`&[ C5O t0t8X3G[M&_Eoz#F!F
我細個係機鋪俾個靚仔攞左200蚊..........唔通係你 ? :lol::dev:~A\P7_"srV@
`W2]st#Y,T;`
[[i] Last edited by ckyckk on 2007-10-28 at 04:39 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.