娛樂滿紛 26FUN's Archiver

問題王 發表於 2007-10-25 05:22 PM

嚮2007年既今日打機~~竟然有人嚮機鋪問我攞錢...

想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢hplg f \
真係70年代經典重溫~ kHqi+r4m
YI"zd ~Ma
無啦啦打打下佢坐我隔離~s&B?+w.k6o*c(KB
佢細細聲仲要搭我膊頭~
YMM{Ix:o 我初頭都估唔到佢想點~因為真係冇諗過今時今日仲有人機鋪問人攞錢~
Ac o%P+c4?Y 之後佢話:呢排呢我就唔係好夠錢駛~咁睇下你有冇幾百蚊借比我先~
l6b|e;]
D+j$myf-o 我見佢咁~當然要撥開佢隻手先~(A dQ7j$R$ob

a5Bb6?+yC {R/p 我話~你問機鋪個老細攞囉~
6Bj#{1|CT5o~ 佢話~ 唔係咁呀~幾百蚊都冇~8v8e Uq7l

K$R I}bvCU 我話~係冇呀~你想點呀~都話左冇!
%b'zvG k#|.B
L3F C+rL3j Z 佢話~ 而家係唔係玩野呀~(呢句先娘....娘到令人懷念....如果係我去問人攞錢~我會話:你而家係唔"器官" 係耍 "數目字"我呀!!)9fH7R IcR0Hxg

%C,uv8h:K!~ 我話~ 係呀~玩野呀~報警好唔好呀~
n*J5{wFC
FHp+|8v$\b 之後我一攞起個手提電話~佢已經起左身凶我~手指指~P$y S/oCa I1x j Z
再問~係唔係玩野呀~(難得佢KEEP到平靜既語氣,可能佢怕太大聲比人聽到掛?)
P\-B7kb5X:g?"bx
;ST9Ffop5B.c 我大大力拍落部機(幫自己壯下膽)~起埋身再答多佢一次~係呀~我話報警好唔好呀!!!! {q1SvbU#G
之後跟手就打999 (其實我連電話鍵盤鎖都未解)...cU2[ |#h4[`

D C{q'wf8w ?p7F7eI 之後佢講左句粗口就一路望轉頭一路走左~
2eQ2['~!Uw,J
LS+j-G1m+? 順帶一提~條友係SHOCKING PINK TEE + 副超...我諗就算我幾易認~都唔及你咁易認啦......唔好以為我好細個~我都廿幾勾~真係.....十年前如果遇到呢事~我可能真係好驚~
}K1M])h rJ/NK6?C0{ (h-s1nNt1I
而家點解香港仲有呢D人?唉~

cloud222 發表於 2007-10-25 05:45 PM

=O=" ^^-O_EHEx
邊間機鋪? 條友係唔係好老下?

head 發表於 2007-10-25 05:52 PM

:D:D:D:D:D:D:D:D:D 咁搞笑b/@g:mQ @
6G r+JI}
不過 鍵盤鎖 鎖左 都可以 打到999:haha:  好彩你無打咋~~:haha:

問題王 發表於 2007-10-25 06:04 PM

[quote]Originally posted by [i]cloud222[/i] at 2007-10-25 05:45 PM:
C RyP;g(d#x =O="
wXq1_Hm 邊間機鋪? 條友係唔係好老下? [/quote]
8U8k%{ O.J;Cc
hX\ lC:g 唔老~頂多30~我估27

cloud222 發表於 2007-10-25 06:25 PM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 06:04 PM:Tw6T3_XB

/I(F6pu`i%N 唔老~頂多30~我估27 [/quote] z#S?@R&rz

/A2a(q'?"uZG 廿靚三十歲仲要起機鋪收數?! Hahahahaha....:D

sky308 發表於 2007-10-25 06:29 PM

廿幾三十歲仲要係機 鋪收數?!LX1kYyqg3tE
佢真係幾無用

問題王 發表於 2007-10-25 07:10 PM

咁先奇~初頭打打下佢坐嚮我隔離已經夠怪L7V'IF6J7?Fl
我心諗睇打機駛唔駛咁近先?x:y0[F'{2\$pU5p
點知原來佢個腦諗緊D咁既野~

Lung 發表於 2007-10-25 08:29 PM

就算真係打左999又點..事主真係比人勒索緊

沙維 發表於 2007-10-25 09:12 PM

條友真係不知所謂

wind69 發表於 2007-10-25 09:19 PM

"集體回憶"呀~~記得以前仲有d會同你講價添!:cry:
Q;R Y-e}*{
\TxusAe1\ 呢d 人趕著上電真係乜都夠膽死:secret:

Triangel 發表於 2007-10-26 05:18 AM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 05:22 PM:
'_E_U^IY 想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢T-@EJKoQ p
真... [/quote]
2f5Vq I{P!M
7AwMu u;{)n[+f 有d敢既怪樹:eek: -`.tT?3b5j
係唔係原創架,
I {-m-mfY6P 係就加多幾分:lol:

gn00987333 發表於 2007-10-26 05:20 AM

精彩啊:lol::lol::lol::lol::lol:^/~'T,tI^ [(rY
我雖然細細個,但我打機從來未遇過呢d事:P

loklok117 發表於 2007-10-26 08:04 PM

[quote]Originally posted by [i]問題王[/i] at 2007-10-25 17:22:
\V"S1u#lEUF 想死~頭先打機~~竟然有人問我攞錢_8s,H cs'S7^
真... [/quote]
~8VE5o&KoG{C:e^ 我覺得係你個樣既問題....:D

ronald001120 發表於 2007-10-26 10:34 PM

佢打你咪報警lorV,wr3I4lN,^
好在佢冇打你
I z%mi:nX0{o 你在明,佢在暗

阿感 發表於 2007-10-26 11:11 PM

以前o係兒童場打機間唔中都會有人屈錢,係屈都係屈十元八塊,可能因為重係細路
{"A C?/ev $DJ t1E~{ @
而家都重有人做呢d o野?條友座時光機o黎架?

勇勇 發表於 2007-10-26 11:30 PM

我宜家33歲,我o係13歲嘅時候都有扮惡問人攞過錢,但係宜家嘅年代都有咁嘅事發生:eek::eek::eek::eek: vJS$B Nd
你下一次記住應該諗都唔洗諗,即刻報警:kicking::kicking::kicking::kicking:

愛新覺羅 發表於 2007-10-27 12:05 AM

乜仲會有人咁樣ge...&Kr {R)gFH
{qs%@X2HM
我都只係睇過係車站有人扮慘CCsJz6l!a"A a q
H5O7i)F5E(|O
叫你借幾蚊比佢搭車ja...
%c5iB:E8t3gV5[_i"r(U
*gp;r:l2u%M"s(J (佢個個都問..如果個個都比肯定可以搭好多轉:naughty::naughty:

大家樂1234 發表於 2007-10-27 01:20 AM

條友岩岩睇完古惑仔出黎呀

左輪仔 發表於 2007-10-28 02:47 AM

呃錢就冇,呃煙就成日都有,不過我都唔係個個俾:o

ckyckk 發表於 2007-10-28 04:28 AM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-10-26 11:30 PM:I(s'yjJKv4fJ
我宜家[color=red]33[/color]歲,我o係13歲嘅時候都有... [/quote]
7z E!xwfwy?n K`$?4T(k#Mj

/uB"`s4vj:Z vH8H
K5Zb2n)O:FDtQ&q 1@|+L.p Pf&C z
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
&|j,h(F } s8~h*U } k1QM@
Z%E'l Hp'\#FCr3YN
我細個係機鋪俾個靚仔攞左200蚊..........唔通係你 ? :lol::dev:
3~ L7V Z J z ]kE
p[^ LUcC2E [[i] Last edited by ckyckk on 2007-10-28 at 04:39 AM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.