娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-10-28 10:43 AM

中三升中四選科一問

小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。

自由神 發表於 2007-10-28 11:11 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:1W;R:BYeOy{
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。 [/quote]
!r8N[ lx!V j 雖然好似好低智,不過都要講:[color=Blue]一切最重要係你自己既興趣[/color]:good:` cBxJ?C~w5H:qC
無錯!香港社會一定係理科前途好D,就連大學都係理科學位多勁多u%i s*aT9h!L2w{R{E
而且重要係,如果你讀理科,你可以0係中六、Jupas果度轉做文科同商科.........
"@1Y I?9h S+E 6a;m/F4Nv
但係咁唔代表理科好,只係代表你推遲自己決定自己人生方向既途徑
3f] D E+bC2_e 文科一樣有出產獨一無二既人材
:J%cJ,n?#j#@._4H 商科一樣有出產家產無限既人
Y5D[E9HxS
%uK4B:Tc)Pu 自修經濟或讀商科自修附加數?:confused:oiMhwhT0[
有信心係好事,不過唔可以有漁翁撒網既心態。mlv1Mw:g5yW0t
Z5T!R0JV:A'FBx3wF{
對果科有信心、有興趣既話,前途暫時唔係要考慮既方向。

R-Star 發表於 2007-10-28 11:30 AM

我o個時都同你差唔同, 除左數學好d之外, 文理科都冇乜邊科特別大興趣
3|\6b4vk 結果就因為想同某d人一齊讀, 而選左文科 :P:P
!e8V/qP V8?*it uZ YC;Z6Ny,\:N/f
其實最緊要真係要知道自己想讀d咩 (當然有得揀就梗係唔讀啦:lol:)
.ys V/[?g 因為我係一個唔鍾意背野o既人, 所以去到文科要讀d中史, 西史真係好辛苦(最緊要我覺得對出黎做野幫助不大:secret:); 而經濟有得諗下野, 又應用倒o係日常生活都幾好; 地理我就對weather and climate有興趣, 所以都ok :agree: qL)nR g9v,F Z

s9m AA}Qo 理科就唔記得喇, 剩係記得o個時對chem有興趣;!PD%p|3Fdj

4Trf'} f'f}5Ht 如果當時學校有商科我都會揀, 因為較為緊貼日常生活 :cheers:0x3J1g9_bM
理科我就覺得對知識幾有幫助, 例如知道人體構造, 有d咩成份食左係會眼訓等, 真係唔讀過都唔知, 所以我覺得讀理科o既人幾叻:good:*p}P*uCyC
文科就睇下你對歷史有冇興趣, 因為文學, 中史, 西史都係讀番以前o既野, 如果你對歷史有興趣, 而o係背野方面又有天份:naughty:, 文科亦係一個好選擇 :)

65739684 發表於 2007-10-28 11:46 AM

自修附加數   我覺得你會好辛苦囉~~  附加數 其實有好多時自己看都會有好多5明~~!Cqp6_#w\0G5c
ZU.wbE&k9@"iy%\e
我覺得 興趣 為先~~

朗尼囡 發表於 2007-10-28 11:58 AM

我就讀文科,而家讀緊中七,其實理科好大競爭,分分鐘會考o個時out of standing,無得讀....
2c$q"M]!J6bR.i)L s 都係要以你自己興趣為重!

Triangel 發表於 2007-10-28 11:58 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-10-28 11:11 AM:+j W&[*o,v9D

b K#A%u7gl:i2I#zh 雖然好似好低智,不過都要講:[colo... [/quote]
7Bd!pX&v5c
w,ZFF2WU 我升中四時你又吾教我! :gun::gun::gun:

clkgtr 發表於 2007-10-28 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-10-28 11:58 AM:
6S3c6U#Yet M-j p2K"A,KA
我升中四時你又吾教我! :gun::gun::gun: [/quote]
\g E5rDMf I~i|(j_6V
你成50幾年前讀中三, 人地點教你呀 :naughty: :dev:

Edgar_Davids 發表於 2007-10-28 12:28 PM

[b]:clap::clap: 文商科生揮手區 :clap::clap::clap:[/b]

Edgar_Davids 發表於 2007-10-28 12:35 PM

其實讀書, 興趣真係好重要. :)
t.e2d_:Kh(h)m 你可以先諮詢供主修科目, 再從而揀選適合自己的. :)
y+O(v~ BK7L8N nM7G9X]7|W&\
個人覺得你中史唔錯. :good::):)

clkgtr 發表於 2007-10-28 12:39 PM

[color=Red][b]現實角度:[/b][/color]
)Llbs8M8L _?,wE 其實以現實角度嚟睇, 就一定選理科Tc l xmB
因為讀理科, 入到大學可以選盡大部份既科目_%t"_G6nD5B-m

DL(K'g0]DL#q 而且當HKCEC/HKAL既時候, 嚮文科攞高分亦比考理科既難
D[l~ d 如果你入大學想選一d 非文科programme既時候(如BBA), 你就要同一d 理科既人爭eD]#]?
讀文科就會顯得冇咁著數qzo+p;dqi

A f8E5{4h [color=Red][b]實際角度:[/b][/color]
FpLi9v7tG1bS j I#t 選讀咩就當然要根據自己既能力去選文科/理科喇
:p$Qv\8Ijd 雖然理科會係比較著數,但係如果係讀唔掂的話, 可能重衰過選文科
(X@elV(c U7Jn?A:U/jQ#`s k
如果你對文科係比較有把握的話, 讀文科攞高分d, 你都一樣可以入到BBA
a'v7LC9b0h]7^(E
+| T HP%@V 如果你對商科係比較有把握的話, 同讀文科一樣, 攞高分d, 都一樣可以入到BBA

wer 發表於 2007-10-28 01:08 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43:
I(H@qtW 小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote])i4Q)s&rj#L!W
理科係有前途,但都要讀得好先得架
_1x+R/m0j$~ 你估醫生好容易做架,他們d英文要好好先得架

155220 發表於 2007-10-28 01:49 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 13:08:2a${2A7n9e(SU

9~&h&Xr!R~ nO7S 理科係有前途,但都要讀得好先得架e9b0XP4i-N3w
你估醫生好容易做架,他們d英文要好好先得架 [/quote]
)B`;I `l z.b$m f \^#mFD!|*h5O
咁讀理科又唔一定要做醫生既......,l b Fd"g:V EuW8L
反正我英文都認真一般......
yD+L[d#g 如果數學成績突出,有咩野職業較為適合去做?J)g%H[^6K*R_
[quote]Originally posted by [i]65739684[/i] at 2007-10-28 11:46:(Y&z/`3R&|6l6tbk
自修附加數   我覺得你會好辛苦囉~~  附加數 其實有好多時自己看都會有好多5明~~
Qj1C+xn
Fzx8vR:B#N 我覺得 興趣 為先~~ [/quote]
2sB)B;tb^ G5M{ }sDO
你讀過附加數?
CS$hL0q"b 我就諗,我本身數學既成績都唔錯,就算出去參加一年一度既培正數學邀請賽,跟各校同級的學生競爭,也能獲獎。如果唔讀理科,失去左學習附加數既機會,是否可惜?所以我打算如果唔讀理科,就自修附加數。即使沒有上課的機會,也可以透過自己的努力來學習,必要時還可以補習,未嘗不可。$K p8_0Z\o

f V:e T+@ [[i] Last edited by 155220 on 2007-10-28 at 01:54 PM [/i]]

愛新覺羅 發表於 2007-10-28 01:57 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:
-BT;G c*N)G 小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote]
@q;Xmo$A 想話你知... z"F Ip'B1X3d
唔好以為讀文科冇前途...3U9gZ6F(zx7p3se
有冇前途係睇你自己能力..
4A2x4\9J4C5Y~ 唔係因為你讀咩科
5fzl!eO rx$h:\:t 大把高層人士都係讀文科出身 Z[9Ql2mV
z2aoV"IL4[$x;k
至於你話自修科;O)RS?/m#Mx
econ我讀過~/p/u0m3J(J/p
覺得可以q^1V8a,SoS-g EX/u
不過最好有個老師係幫下你
HIZlz4P/vZ 雖然ce econ好易9d.]P+C SS5G pL
但有時d野諗唔明係要人點一點)Z*i(B!N(B
z&P'W'L;n_jl
btw...
LCA [~7kkt!|1X-n 自修好考你定力...
'K| B;@X_D 要好好諗清楚..
xqb;r-s.Q6c 唔好高估自己ge能力...
4d~f Dk5v1Z u6i l1x%RGJ0ZV-z

`zU8p)h,K 仲有..如果你中意數學...|]U YU bq
直接d去做研究or教書..
\7I.B/C:CB2q X L^5]#~-a
[[i] Last edited by 愛新覺羅 on 2007-10-28 at 01:59 PM [/i]]

155220 發表於 2007-10-28 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]R-Star[/i] at 2007-10-28 11:30:0U7V7w9AU
我o個時都同你差唔同, 除左數學好d之... [/quote]
:V0I Nms[ bV)J Vk0^.a5C:RD ]
你讀經濟覺得困難大嗎?我本身讀英文中學,所以咩野科都要用英文學同埋考,以你所知,如果用英文考經濟,本身英文水平一般會否有很大的影響?
P#}_Ml/x 如果讀文科,升大學有咩野學系可以選擇?第時出來有咩野工作適合?

sakura310 發表於 2007-10-28 02:14 PM

這裡有個不讀書的白痴走進來了2G}A4N%}4aN R
這個白痴,除數學好外,一無事處
#Sn$K!Fg"O#T 但為了讀數,決心讀理科 @WK \.}N L B/]
當然,phy,chem,bio年年都係0岩0岩合格,之後還好順利畢業了
dr o4w+k 上大學後,這個白痴正在讀econ2CR7hyt ^x q
由一個初學者去讀,係辛苦一點,但成績還好在合格之上 w&t5f.~#ld2Z
現在快完成第一段了,所以,如果真的揀了理科,將來再讀econ應該也不算太難(第一年的)%{JIJ4n'J"f
而且,讀phy,chem時可以厄自己,「全部都係數學黎ga,照計啦」
$qlT5w5N4wW&I 就是這樣,這個白痴順利的畢業了f4K(Up6^(\3k
我當然不是hard sell理科,文科的地理我倒覺得滿有趣的,不過自己學不懂而矣/@F|M l
econ現在讀起來也不錯,當年也是因為怕歷史而揀理科... rYLE(l5s2q4T*{
-N:ibv"WraBC%o
啊~對了,提醒一句rO@P0a
別以為讀理科就不用背書,phy chem bio都好多野背,不過唔係一句句死板板的句子而矣

wer 發表於 2007-10-28 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 13:49:+]H ]2sO+F]E

%B&wZ8AhG`f,Ex )@WoQ [.i
咁讀理科又唔一定要做醫生既........ [/quote]
)}[8h"?:Ij$m 雖然我maths差,但我做過類似題目,是好難架,
/l o^t1z:W y 另外,自修的學生都常都好勁,如果你唔得就唔好胡來

wer 發表於 2007-10-28 03:15 PM

[quote]Originally posted by [i]愛新覺羅[/i] at 2007-10-28 13:57:
C&?9OL*m$Ci[V )nm~y [
想話你知...
4UIxS"fa"G"a6o 唔好以為讀文科冇前途... [/quote]
'[NGno\\T ?dD Eu(y[`-O&{
econ一開始係好淺,但去到最尾就會好難

wer 發表於 2007-10-28 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-10-28 14:14:_%]"x(dP.|j4cu!t
這裡有個不讀書的白痴走進來了*t:h+X8Fxnjw R
這個... [/quote]R6J-{q8f b
英文仲多野背:P

155220 發表於 2007-10-28 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 15:13:`xi-oz7}_]v
.?)CKS&bh^ Y
雖然我maths差,但我做過類似題目,是好難架,T2B ^"J8C0B.t
另外,自修的學生都常都好勁,如果你唔得就唔好胡來 [/quote]
E!v lP GV
5Y Y \-k6x._/Bn:Ok3Z 我就係見自己數學有番咁上下先打算自修附加數的......

155220 發表於 2007-10-28 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-10-28 14:14:6_rU6?~1S0D2q
這裡有個不讀書的白痴走進來了
J1OJEG&RDD 這個... [/quote]
r4B~"BA rx#C'Ga _5D'TGz T)e\"e
讀左2年science,我都知嫁喇,讀science最煩就係要背好多專有名詞,甚至比歷史的還要難......
?$TR p ? |){8tZG 我最怕就係選左理科,但phy,chem,bio讀得差姐。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.