中三升中四選科一問
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。 [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:1W;R:BYeOy{小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。 [/quote]
雖然好似好低智,不過都要講:[color=Blue]一切最重要係你自己既興趣[/color]:good:` cBxJ?C~w5H:qC
無錯!香港社會一定係理科前途好D,就連大學都係理科學位多勁多u%is*aT9h!L2w{R{E
而且重要係,如果你讀理科,你可以0係中六、Jupas果度轉做文科同商科.........
6a;m/F4Nv
但係咁唔代表理科好,只係代表你推遲自己決定自己人生方向既途徑
文科一樣有出產獨一無二既人材
商科一樣有出產家產無限既人
自修經濟或讀商科自修附加數?:confused:oiMhwhT0[
有信心係好事,不過唔可以有漁翁撒網既心態。mlv1Mw:g5yW0t
Z5T!R0JV:A'FBx3wF{
對果科有信心、有興趣既話,前途暫時唔係要考慮既方向。 我o個時都同你差唔同, 除左數學好d之外, 文理科都冇乜邊科特別大興趣
結果就因為想同某d人一齊讀, 而選左文科 :P:P
uZ YC;Z6Ny,\:N/f
其實最緊要真係要知道自己想讀d咩 (當然有得揀就梗係唔讀啦:lol:)
因為我係一個唔鍾意背野o既人, 所以去到文科要讀d中史, 西史真係好辛苦(最緊要我覺得對出黎做野幫助不大:secret:); 而經濟有得諗下野, 又應用倒o係日常生活都幾好; 地理我就對weather and climate有興趣, 所以都ok :agree:qL)nRg9v,F Z
理科就唔記得喇, 剩係記得o個時對chem有興趣;!PD%p |3F d j
如果當時學校有商科我都會揀, 因為較為緊貼日常生活 :cheers:0x3J1g9_bM
理科我就覺得對知識幾有幫助, 例如知道人體構造, 有d咩成份食左係會眼訓等, 真係唔讀過都唔知, 所以我覺得讀理科o既人幾叻:good:*p}P*uCyC
文科就睇下你對歷史有冇興趣, 因為文學, 中史, 西史都係讀番以前o既野, 如果你對歷史有興趣, 而o係背野方面又有天份:naughty:, 文科亦係一個好選擇 :) 自修附加數 我覺得你會好辛苦囉~~ 附加數 其實有好多時自己看都會有好多5明~~!Cqp6_#w\0G5c
ZU.wbE&k9@"iy%\e
我覺得 興趣 為先~~ 我就讀文科,而家讀緊中七,其實理科好大競爭,分分鐘會考o個時out of standing,無得讀....
都係要以你自己興趣為重! [quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-10-28 11:11 AM:+j W&[*o,v9D
雖然好似好低智,不過都要講:[colo... [/quote]
我升中四時你又吾教我! :gun::gun::gun: [quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-10-28 11:58 AM:
M-jp2K"A,KA
我升中四時你又吾教我! :gun::gun::gun: [/quote]
I~i|(j_6V
你成50幾年前讀中三, 人地點教你呀 :naughty: :dev: [b]:clap::clap: 文商科生揮手區 :clap::clap::clap:[/b] 其實讀書, 興趣真係好重要. :)
你可以先諮詢供主修科目, 再從而揀選適合自己的. :)
nM7G9X]7|W&\
個人覺得你中史唔錯. :good::):) [color=Red][b]現實角度:[/b][/color]
其實以現實角度嚟睇, 就一定選理科Tc l xmB
因為讀理科, 入到大學可以選盡大部份既科目_%t"_G6nD5B-m
而且當HKCEC/HKAL既時候, 嚮文科攞高分亦比考理科既難
如果你入大學想選一d 非文科programme既時候(如BBA), 你就要同一d 理科既人爭eD]#]?
讀文科就會顯得冇咁著數qzo+p;dqi
[color=Red][b]實際角度:[/b][/color]
選讀咩就當然要根據自己既能力去選文科/理科喇
雖然理科會係比較著數,但係如果係讀唔掂的話, 可能重衰過選文科
U7Jn? A:U/jQ#`s k
如果你對文科係比較有把握的話, 讀文科攞高分d, 你都一樣可以入到BBA
如果你對商科係比較有把握的話, 同讀文科一樣, 攞高分d, 都一樣可以入到BBA [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43:
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote])i4Q)s&rj#L!W
理科係有前途,但都要讀得好先得架
你估醫生好容易做架,他們d英文要好好先得架 [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 13:08:2a${2A7n9e(SU
理科係有前途,但都要讀得好先得架e9b0X P4i-N3w
你估醫生好容易做架,他們d英文要好好先得架 [/quote]
f \^#mFD!|*h5O
咁讀理科又唔一定要做醫生既......,l bF d"g:V EuW8L
反正我英文都認真一般......
如果數學成績突出,有咩野職業較為適合去做?J)g%H[^6K*R_
[quote]Originally posted by [i]65739684[/i] at 2007-10-28 11:46:(Y&z/`3R&|6l6tbk
自修附加數 我覺得你會好辛苦囉~~ 附加數 其實有好多時自己看都會有好多5明~~
我覺得 興趣 為先~~ [/quote]
G5M{ }sDO
你讀過附加數?
我就諗,我本身數學既成績都唔錯,就算出去參加一年一度既培正數學邀請賽,跟各校同級的學生競爭,也能獲獎。如果唔讀理科,失去左學習附加數既機會,是否可惜?所以我打算如果唔讀理科,就自修附加數。即使沒有上課的機會,也可以透過自己的努力來學習,必要時還可以補習,未嘗不可。$K p8_0Z\o
[[i] Last edited by 155220 on 2007-10-28 at 01:54 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote]
想話你知... z"F Ip'B1X3d
唔好以為讀文科冇前途...3U9gZ6F(z x7p3se
有冇前途係睇你自己能力..
唔係因為你讀咩科
大把高層人士都係讀文科出身Z[9Ql2m V
z2aoV"IL4[$x;k
至於你話自修科;O)RS?/m#Mx
econ我讀過~/p/u0m3J(J/p
覺得可以