娛樂滿紛 26FUN's Archiver

wer 發表於 2007-10-28 04:10 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 15:54:
WB}5n){s Y2Z$T9},{4WiD

Gi\ |@ 我就係見自己數學有番咁上下先打算自修附加數的...... [/quote]
"f+I~H7By#Nk 你幾多分:confused:

CHECSS 發表於 2007-10-28 04:24 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007/10/28 15:13:U!LXt;py6E9ZI(D1e
5v Z1a%V(E6jO
雖然我maths差,但我做過類似題目,是好難架,
M5U E^c2e!E6eI 另外,[color=Red]自修的學生都常都好勁[/color],如果你唔得就唔好胡來 [/quote]!e;V {-U I\dn
乜係咖 :lol::win::clap:Oa2g3z L2txI+le
ZW.jUXj5g
[[i] Last edited by CHECSS on 2007-10-28 at 04:25 PM [/i]]

R-Star 發表於 2007-10-28 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 01:58 PM:
}\Bc$P#Z5a 你讀經濟覺得困難大嗎?我本身讀英... [/quote]@"TfNm
基本上讀econ冇乜深字架 :kicking::kicking::kicking:qs@VJ"Vg q!`T(Z
會考黎講(好多年前喇:lol:), 都係背左個definition(好淺:dev:), 分析下岩唔岩, 講下example, 再劃埋幅demand/supply圖就搞掂, 係咪講到好易呢 :love:#G6Q7@+u/Wi D

0V$CYN2]$~ ]/J5}y&Y 英文黎講, 因為會考主要係講price and quality, demand and supply (唔記得有冇GDP, GNP o個d:confused:), 好多字平時日常生活都會接觸倒, 深少少o既字e.g. price discrimination 其實一睇個字點解都已經大概知個concept講乜添 :agree::agree:
;W1|`Vt "Q(k6s%h2h%c7pzsd
可能我分析力好d所以覺得econ易, 始終每一科都有人話深有人話淺 :fight:
0p6ENd&x f#D%k Fj
8}(cuB8j}tk%Sm 再hardsell下先, econ都有數計架, d數又唔難計, 有少少數學底都會覺得係送分 :secret:
)G PWs5_5K a:VF]7Od
P.S. 話雖如此, 但都唔能夠因為鍾意econ(假設)而選文/商科, 始終仲有其他唔同o既科目 :kiss::kiss::kiss:

CHECSS 發表於 2007-10-28 05:13 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007/10/28 10:43:C-y{6io
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote][0J1V;vN+jo$c_+S
自修附加數 ................ 好浪費時間 , 一係認認真真入附數班一係就放棄 ;)
)h4s.NZCb?QV d dh&eX J
中四文科好難 , 你中史係唔錯 , 不過考同學完全係兩回事 ............. Hist.同GPA就背到喊呀:cry::cry::cry:
o[ V e ]D -J&V8@{.Z'M
Chem. 同 Bio.都okay 易 .................... 比d時間落去就得 :win:$H~:Q8y~ l]h[

*Y!w|'X @['T@0Y,[ 我之前差d選文科咖 , 因為想原校升 , 先入理科班 ............... 但我主要靠英文(英文全級第三 , 總計全級第六)入附數班 , 其他文理科差不多都全級頭十 , 入邊班都一樣 , 最後因為讀A Math到F.6 多d choice , 所以先入附數班 :haha::haha::dev:bTM+wO(`M

)u'tl3J#EN1Ru2b 而家應該努力讀 , 因為未來4-6個月都係充滿變數 :agree:
*b6K e-|1HN
} KU4Q*j[ p.s. 個人認為理科考高分易過文科 :D .............. 但最重要係你自己擅長邊科 :good:

'nice' 發表於 2007-10-28 05:16 PM

我都覺得興趣好重要,選科應該以興趣行先,有興趣你先有心機讀落去,
3ai-Wp+pe9j-z1k 雖然理科的出路係比較多,不過文科,商科的出路絕對唔窄!!(F2`,R*k#a0ZT9m
以你的解釋,我覺得你都適合讀商科的,既然你的數學唔錯,選修埋附數,%Nev2]a k{S
因為之後你中6,7選數統+經濟+會計,搞定....
^7L8VORC$pF 不過當然係睇你自己的興趣同能力啦!5yG0m/U2G/g2`+}5z
祝你好運!!

CHECSS 發表於 2007-10-28 05:17 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007/10/28 15:56:ya mVK+L
e?,t Ccmz,Xv\@

lmy@Q;QkTe 讀左2年science,我都知嫁喇,讀science最煩就係要背好多專有名詞,甚至比歷史的還要難......
cyh.BY 我最怕就係選左理科,但phy,chem,bio讀得差姐。 [/quote]
4^R \y!{I!R7eQ 中六先轉做商科喇 , F.4-F.5 商科都幾useless .................. :D:):cheers:

155220 發表於 2007-10-28 05:22 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 16:10:
nF3jo e9Q%o
~TnuI7g"] 你幾多分:confused: [/quote]
5KV9i-@3h 8r/vY@ iDD
九十幾......上次考試係升中後4次之中最難的,拿97分,3級第一,其他3次就九十幾分,但就唔係全級第一。

155220 發表於 2007-10-28 05:24 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-10-28 17:17:
"?} g"sl vK p8bU.E(F%t7w'M6`f:m | b3V
中六先轉做商科喇 , F.4-F.5 商科都幾useless .................. :D:):cheers: [/quote]
9A+]OrHA
wU3@ FU-_3g-F 如果中6先轉商科,會考用不用考一些屬於商科的科目?例如會計,經濟,商業。0J+p^@3s K
你英文勁姐,我唔係......我英文全級排到成80左右(全級217人),無咩優勢......
+Vrgc)b[)V'^4~ 仲有,附加數真係咁難?如果唔上堂只靠自修,很難會成功?你讀左差唔多兩個月,覺得呢科點?m7R8a3A$iV_A

5Q*CdZ [r#_$N3h.f [[i] Last edited by 155220 on 2007-10-28 at 05:31 PM [/i]]

wer 發表於 2007-10-28 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-10-28 16:24:r8Kg)m h.|

bkiDw1qgU*{ 乜係咖 :lol::win::clap:
+M \N,BP e3x d7a U5A wB Z6X
[[i] Last edited by CHECSS on 2007-10-28 at 04:25 PM [/i]] [/quote]
2X7V)ui$i V7Y 廢話:nogood:

wer 發表於 2007-10-28 07:54 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-10-28 17:13:
4vS/U(mBV&x!G~ ~ G$y0b5NF.}@.m,L
自修附加數 ................ 好浪... [/quote]
F3v4w4dZ0C G 中文理科係淺,但英理科,背都背死你

wer 發表於 2007-10-28 07:56 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 17:24:nJ3H"j9]2]$F

Z)uT1r%~%C6o-]O(K }x Z2~\3Q^s
如果中6先轉商科,會考用不用考一... [/quote]P1G Ywv ~{\/VJ(^'L
附加maths只是把一些深d嘅maths抽出來教,你maths好的話就唔驚

CHECSS 發表於 2007-10-28 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007/10/28 17:24:9e8S,v&PI|&M0Q

0l:| F6f,Yjj X` 7r @\y+`{]9s
如果中6先轉商科,會考用不用考一... [/quote]
V9I;V q:m2f5{!^9cA 唔駛 :D&ct9{EG#W CW*c!V
我英文唔勁 , 我上年個Miss 勁姐 ............... :D
x/f4|(O:p'W8c[ 講真A Math 唔係太難 , 只要你每日比1.5-2hours 落去A Math都可以變簡單(上堂) ......... 問題係你其他科成績唔係太好 ............. ;)
Y^?'s7Y1T;H 每日15:30 放學>16:00 回到家>之後溫A Math>18:00食飯加洗澡>19:00做homework>21:00 溫其他科>22:00先free ........... 重有F.4少不免有chairman , committee ......... 之類職位 , 好似我咁都有個Chairman同4個committee , 只靠自修讀A Math一日25hours都唔夠用 ................. :cry::cry::cry:

CHECSS 發表於 2007-10-28 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007/10/28 19:56:
"@K[2{!sz 'h_4FJ F+x
附加maths只是把一些深d嘅maths抽出來教,你maths好的話就唔驚 [/quote]
S%R#B!Dk?b"z 我都想咁簡單 ................ :(:(:(

CHECSS 發表於 2007-10-28 08:23 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007/10/28 19:54:s4YOW q|:ep8D
-~&U*CJ*d.^hW
中文理科係淺,但英理科,背都背死你 [/quote]
0cnngR 英文理科要背好多專有名詞 , 中文理科易理解學都學得多d快d :D

艾力克 發表於 2007-10-28 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-10-28 08:05 PM:Y%}(PO7hX Uh

LD,gX0i$zfU 唔駛 :D'eSk%Ie i.v
我英文唔勁 , 我上年個Mis... [/quote]B ~8@vu*oZ D
好勁呀你 :eek:o"y]/Q;tB5}Zbk
乜而家d學生咁勤力架 :P:P

CHECSS 發表於 2007-10-28 08:53 PM

[quote]Originally posted by [i]艾力克[/i] at 2007/10/28 20:48:CK L6sUE#^&U
G3c8g M~[X
好勁呀你 :eek:
V M$y W)ih9O 乜而家d學生咁勤力架 :P:P [/quote]
/S}[5qT 我每日15:30 放學(o係學校做homework加溫書)>19:30 回到家>之後食飯加洗澡>20:30玩加surfing internet加watch tv ................ :win::win::win:
.B B?7^!W_f#j+o~ h g~ c%\^ h Z
i am a lazy fool ........... :P:P:dev:

極樂 發表於 2007-10-28 09:24 PM

等我呢個師奶仔講下我既經驗啦..../z&Qm:} ] M3^ap

[,u;hwa"\0N 香港地讀書, 無論文科, 理科 定 商科....第一樣野就係 "死記"$v` s&F8n]\$`J
就算你同我講"數學"要理解, 但係都要"記"....
w-hj3E;Tt0ul 當你d數計得多, 你會發現, 黎黎去去都咁上下方式....T:m3zx B6wP k-L#n
只係d  x, y 調下唧....
v,J!?Q^/E#o G3f };G4@
至於你話自修 a-math, 你從來未讀過 a-math, 我唔知你掂唔掂....
,P[3f x%X@6vH:he 我有讀 a-math, 但反而影響到 math成績無咁好....
8S*xAC#]2eG 點解咁講?! 因為a-math 諗野深入d....所以當我做 "math"既數, 都簡單複雜化....1yt;@2hB#q:l/? gUy
5Y-Am0?)|-{6|7[g4a&d,y
所以選科都係睇興趣....讀果陣舒服d....
F7QE7HE z9I 之於你話出路, 好坦白講, 除非你好知道自已將來一定要係邊行發展...咁你就話向住果條路出發, 否則....你只要讀好"英文"就得啦. 你依家問....有幾多人可以學以至用? 真係好少人囉....GVa)K8_ Mb KG%P

s)M{"}d f 讀書, 讀中七, 讀大學....跟本就係"踏腳石"....d人係睇你大學畢業, 讀邊科對公司黎講已經唔重要, 返到工係睇你工作表現, 讀過d乜都無人記得啦, 就算你係碩士生 (讀既野同做既野有關), 但做野唔掂都照炒啦....6}3vmST(HZ

{;[f.v#@;q.nPl 我出黎做野, 我只係覺得, 識用word, excel, 中文, 英文掂,....已經唔使驚無出路... _(\X%THw"b^
語文能力高, 你就會有信心去做任何一行.....

愛新覺羅 發表於 2007-10-28 10:19 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 03:15 PM:
[~Gsg|+Q d A(Z }`{
q'W$wEBn)[I
econ一開始係好淺,但去到最尾就會好難 [/quote]
6Vc!jXa~*B 都係一半半啦
-\ARb\ c 6m.ilr'Ti bq_
其實好多都係一d common sense用econ角度去解釋...

月之神 發表於 2007-10-28 11:59 PM

我又係好似你咁只係得數學勁,我自己而加都係讀緊中三,我都好認同以前樓主講最緊要係興趣囉,無話緊科出路好,條條大路通羅馬~
_$nCh9v/Zu;k WHb%c0G Vpu6LF
如果可以間咁最好商了<-聽落去都型d&勁d,不過都係興趣行先

愛新覺羅 發表於 2007-10-29 12:29 AM

補充一句....W qL9}'LHv

z h:Z4{"EF 如果你真係中意計數...
,U"Z_-e$K)AP?4m%x #I3`2A`;?
又想揀d有前/錢途ge科...
Abw'~*A
-D$T2n1L ~"m 而你又有能力...
D?+q"w!\+` ? hT&r{&`\"U h!`G
讀商la... J2\UBWT _4GR

z Xi6M?8e? 到大學時入d勁ge商科...(唔好入d廢ge..)
S F x.v5q#UADV
/[ pP.c{l}P U 到時就又可以計數..又可以有有前/錢途:agree::agree::agree::agree:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.