娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2007-10-29 09:20 AM

冇飯食, 幾有興趣都冇用. 如果真係有興趣, 選左理科都可以自己讀中史,k l&s(o'vS#i8_
奉勸一句, 唔好讀理科.
dyP$KG3\?-Z
[o lU3a"j/M9b 有一位讀bio的, 大學畢業後花多2年時間讀account才可以轉工YJ4`S7^
有一位讀bio的, 大學畢業後有一段時間失業, 而家做左公務員.
u4t!E+m]Z"\ 有一位讀電腦的, 現在做銀行工.

155220 發表於 2007-10-29 05:31 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-10-29 09:20:
{+h!Q s(Dai3B%s 冇飯食, 幾有興趣都冇用. 如果真係有... [/quote]*ksl!y iI3S&`z)A
8j e8p,zmLY$k!F B
咁讀理科又唔一定會讀生物,電腦既。
f0^ h0R"iA-l6GM} [quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-10-28 20:05:2c0yY\0x YjH mH

+t:z*{N?^ D 唔駛 :D
a)T2Eme2o]%{ 我英文唔勁 , 我上年個Mis... [/quote].|? N.HR6l-vf.~
zks s7jP^w
你貴人事忙姐,我一定無咁多野做:D
9@)zd*Mh 附加數比數學難很多?我就15:40先放既:cry:如果無任何課外活動,16:00至19:00都有3小時用,食完飯21:30去到22:30都仲有1小時,即係4小時左右,如果用2小時自修附加數,仲有2小時用,我做功課唔會用好多時間,通常星期一至四每日都係用幾個字就完成,即係仲有超過1小時用,我想其他科平時有上堂,每日也不用付出那麼多時間吧(測驗週除外)a%rg EI$K

q\h[1ZBN2WD 我中二下學期既排名如下:
;J0x#` ke,{ Nq 中文全班第2,全級20左右
6_'p;`9Q a-B Qud 英文全班第9,全級80左右$z8^3I*G kh
數學全班第1,全級第1A^-_6L,\5_?5]
科學全班18,全級100左右:haha:cD$J6dz5a.a,RM
中史全班第2,全級首15名
G |z'H,N M,Sm 西史全班第6,全級50名內)q(}y!DDDbM
地理全級18,全級又係100左右
5I.Ua8v5BQZwx/@ 計埋其他科目,總排名就6x/217
5tcf mFFW _T2f B5wH gtj-p,]~
[[i] Last edited by 155220 on 2007-10-29 at 05:41 PM [/i]]

我愛章小慧 發表於 2007-10-29 05:43 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-10-29 08:07 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-10-29 17:43:oV&AA-z/}l9~2{
AvLfm$uw~
我係台大史系考28 , 算唔算叻仔???:dev: [/quote]
x JBm*C6JI2r6_ ]t $m!Y'o-X;{/h3K
有幾多人同你競爭先?

我愛章小慧 發表於 2007-10-29 09:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

CHECSS 發表於 2007-10-29 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007/10/29 17:31:!oTyqc0y

7GVr _ F*Q`-U
0g,o$pf[4M6z\)V 咁讀理科又唔一定會讀生物,電腦既... [/quote]4QY*S-F(I
科學全班18,全級100左右
F2wV$h)MA%W 西史全班第6,全級50名內
)@y#og4id 地理全級18,全級又係100左右5~%La,S Iw9p
[b]中規中"距"喇 ................. 有好多改進空間 :good::good::good:t`Wi3^*tq3C
不過谷下d phy. , chem. , bio. ................... 有好處(唔識可以問我) :D;):)[/b]
EM,u \xFe (Ss&A T6e
英文全班第9,全級80左右Wndfn.^ZL
[b]唔知你學校有無加權 , 我學校英文x3 , 中文x2 , 數學x2 ............... 改善下d英文有優勢 :naughty:[/b]

155220 發表於 2007-10-30 05:27 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-10-29 21:54:"zo0|5xm+e] }
uJi \3VyM
科學全班18,全級100左右
+?xxr ndI 西史全班... [/quote]ATuB!BP
-d ^L7Ybe
我就中英數x3,選理科就phy,chem,bio x3,中世史,地理x1,文科就中西史,地理x3,phy,chem,bio x1,商科就除左中英數,其他6科x2 c'T$b,t&K\4M
G(wT0j7Qy
宜家phy,chem,bio仲未教到好深既課程,但很快就會。

155220 發表於 2007-10-30 05:30 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-10-29 21:30:vrF YA

Hr Z2_%[B`3q 全班54人 ... 但佢地係台大人喎~~:dev: [/quote]-V-M#j0~tM#x0_;x;G
1ERC y+EF
台大人???唔明。

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.