中三升中四選科一問
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。 [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:r/VLU GMw9a9o小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。 [/quote]I5Lo1J2qe
雖然好似好低智,不過都要講:[color=Blue]一切最重要係你自己既興趣[/color]:good: