娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-10-28 10:43 AM

中三升中四選科一問

小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。

自由神 發表於 2007-10-28 11:11 AM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:r/VLU GMw9a9o
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy,chem,bio又唔係太過讀得來,如果龔文科又好似無咩前途,我本身就得一科數學成績好,如果讀商科,有咩出路?如果讀理科,phy,chem,bio成績唔係太好,又有何出路?如果讀理科自修經濟或讀商科自修附加數,會否十分困難?希望各版友能指點迷津。 [/quote]I5Lo1J2q e
雖然好似好低智,不過都要講:[color=Blue]一切最重要係你自己既興趣[/color]:good:\/k V2H(Tg#I
無錯!香港社會一定係理科前途好D,就連大學都係理科學位多勁多/L~;\'_;`)^Eu;[
而且重要係,如果你讀理科,你可以0係中六、Jupas果度轉做文科同商科.........i`AJk m#}
-D*Z4r4`8Y;z
但係咁唔代表理科好,只係代表你推遲自己決定自己人生方向既途徑
$u1^(@9N:Bb3Vgb+? 文科一樣有出產獨一無二既人材
:s:T a#I+P 商科一樣有出產家產無限既人d2F5x J&g-s5C.Bt

&~ {A%|fcW+cH 自修經濟或讀商科自修附加數?:confused:
f9v M@1R Lo9C 有信心係好事,不過唔可以有漁翁撒網既心態。EYv+|{j}

$L9nq$?\t'ATB#]#[;Z 對果科有信心、有興趣既話,前途暫時唔係要考慮既方向。

R-Star 發表於 2007-10-28 11:30 AM

我o個時都同你差唔同, 除左數學好d之外, 文理科都冇乜邊科特別大興趣qc6w&| c+r6Hk
結果就因為想同某d人一齊讀, 而選左文科 :P:P
t"FX7RR'WVz(A $r(c Hj1RK
其實最緊要真係要知道自己想讀d咩 (當然有得揀就梗係唔讀啦:lol:)Wu0T/D/AFl)|
因為我係一個唔鍾意背野o既人, 所以去到文科要讀d中史, 西史真係好辛苦(最緊要我覺得對出黎做野幫助不大:secret:); 而經濟有得諗下野, 又應用倒o係日常生活都幾好; 地理我就對weather and climate有興趣, 所以都ok :agree:
#I$P+|Zd4^ x U|)N blK
理科就唔記得喇, 剩係記得o個時對chem有興趣;/Lj[j8c#jT5S|9?I
.L-`2rCd"P%y9Z"Jjm4k
如果當時學校有商科我都會揀, 因為較為緊貼日常生活 :cheers:wp5h)rW,GN_%L-f
理科我就覺得對知識幾有幫助, 例如知道人體構造, 有d咩成份食左係會眼訓等, 真係唔讀過都唔知, 所以我覺得讀理科o既人幾叻:good:^%y-mW#Kwj
文科就睇下你對歷史有冇興趣, 因為文學, 中史, 西史都係讀番以前o既野, 如果你對歷史有興趣, 而o係背野方面又有天份:naughty:, 文科亦係一個好選擇 :)

65739684 發表於 2007-10-28 11:46 AM

自修附加數   我覺得你會好辛苦囉~~  附加數 其實有好多時自己看都會有好多5明~~V j}1@}
ua*f;_rd
我覺得 興趣 為先~~

朗尼囡 發表於 2007-10-28 11:58 AM

我就讀文科,而家讀緊中七,其實理科好大競爭,分分鐘會考o個時out of standing,無得讀.... ^(A5a _5x1Z1o)?
都係要以你自己興趣為重!

Triangel 發表於 2007-10-28 11:58 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-10-28 11:11 AM:
I0p$K"u Z/LNV6Z
W|ZtdW4HX*W 雖然好似好低智,不過都要講:[colo... [/quote]
^*ep.]l.\)Gk %X`imR
我升中四時你又吾教我! :gun::gun::gun:

clkgtr 發表於 2007-10-28 12:22 PM

[quote]Originally posted by [i]Triangel[/i] at 2007-10-28 11:58 AM:
.Q0u-Gd7jG/s~7A Y7z {9va\
我升中四時你又吾教我! :gun::gun::gun: [/quote]B0`2y U&IXkc7v

P*^ Plr+Hj:Y 你成50幾年前讀中三, 人地點教你呀 :naughty: :dev:

Edgar_Davids 發表於 2007-10-28 12:28 PM

[b]:clap::clap: 文商科生揮手區 :clap::clap::clap:[/b]

Edgar_Davids 發表於 2007-10-28 12:35 PM

其實讀書, 興趣真係好重要. :)
Fad+i4Yx 你可以先諮詢供主修科目, 再從而揀選適合自己的. :)
RWz:OH(Fq
+W6@ah,x2gk 個人覺得你中史唔錯. :good::):)

clkgtr 發表於 2007-10-28 12:39 PM

[color=Red][b]現實角度:[/b][/color]
%Dr(|Cxgl 其實以現實角度嚟睇, 就一定選理科^c3b(yJ.c1J
因為讀理科, 入到大學可以選盡大部份既科目8XM:Q9cQ EQJ

5rg ] P%DTfmMZb 而且當HKCEC/HKAL既時候, 嚮文科攞高分亦比考理科既難
E6MAav\ 如果你入大學想選一d 非文科programme既時候(如BBA), 你就要同一d 理科既人爭Jn t?0XQW-_O;o
讀文科就會顯得冇咁著數
Ul'T(RI0|G I*z(g
@k.^'^ |&J o [color=Red][b]實際角度:[/b][/color]
vC#@ w Z?\ 選讀咩就當然要根據自己既能力去選文科/理科喇
@$W6s&XE hz#a 雖然理科會係比較著數,但係如果係讀唔掂的話, 可能重衰過選文科
%m&jxfCB*B
?r~:}+a*v0vz#H,v7vR 如果你對文科係比較有把握的話, 讀文科攞高分d, 你都一樣可以入到BBA E|&ii~
iG7~?(v@!Pb
如果你對商科係比較有把握的話, 同讀文科一樣, 攞高分d, 都一樣可以入到BBA

wer 發表於 2007-10-28 01:08 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43:#O#bs;X.k
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote]c U JGtNK
理科係有前途,但都要讀得好先得架
Ko9{{3K H V!m@ 你估醫生好容易做架,他們d英文要好好先得架

155220 發表於 2007-10-28 01:49 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 13:08::W!L~e-BC
z/M ~,@O3\8du\
理科係有前途,但都要讀得好先得架
6qo4x k VWJG 你估醫生好容易做架,他們d英文要好好先得架 [/quote]
wEDR+xm1E}:W B$b#I`s)u+D oZ
咁讀理科又唔一定要做醫生既......d}T7n5n$i
反正我英文都認真一般......
-UCb5urA 如果數學成績突出,有咩野職業較為適合去做?8Lq_-X2id
[quote]Originally posted by [i]65739684[/i] at 2007-10-28 11:46:*BrAKm'^
自修附加數   我覺得你會好辛苦囉~~  附加數 其實有好多時自己看都會有好多5明~~
Y"l1M~0d*oB]
k0rR/jv+wF@ 我覺得 興趣 為先~~ [/quote]
.G(h'w:Tf@ d1r$\,[Lf?&yT.N6^5b1B!~
你讀過附加數?HJYeC9T.v
我就諗,我本身數學既成績都唔錯,就算出去參加一年一度既培正數學邀請賽,跟各校同級的學生競爭,也能獲獎。如果唔讀理科,失去左學習附加數既機會,是否可惜?所以我打算如果唔讀理科,就自修附加數。即使沒有上課的機會,也可以透過自己的努力來學習,必要時還可以補習,未嘗不可。nL9yKr-ij+v ci(o
+G;\OyeA3U
[[i] Last edited by 155220 on 2007-10-28 at 01:54 PM [/i]]

愛新覺羅 發表於 2007-10-28 01:57 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 10:43 AM:,M)pgpP el,B~
小弟今年中三,就快就要選科,我發覺phy... [/quote]
V;}'mh O[ 想話你知...
}!f^0J 唔好以為讀文科冇前途...
Wb-I5uK)fN 有冇前途係睇你自己能力..;L5]+uR7P
唔係因為你讀咩科M%gp/K9u|m
大把高層人士都係讀文科出身
&u8LR)h&C%r EPiC Q2L8Y;TcF2y2]&t&}
至於你話自修科
5j?T'vR-{ econ我讀過 rc9`_6t1a&E6l~
覺得可以6R(j"Y xi M
不過最好有個老師係幫下你
u6r2r!l*A6m8X4Q 雖然ce econ好易*`0q(Fe:Q
但有時d野諗唔明係要人點一點
Hy x1[T[&Ai
$V%e t"x0^ btw...p.`;u L,Nq
自修好考你定力...
y6xf EKt4\ 要好好諗清楚..
q~*J7t jIS.s 唔好高估自己ge能力...*d/[$W Wd+k

pIi1tP p O2O3?Ab Ef*@u#~2`
仲有..如果你中意數學... bzDB8p3|
直接d去做研究or教書..
~z/CI;u;j#i
{_6q(?H(hh [[i] Last edited by 愛新覺羅 on 2007-10-28 at 01:59 PM [/i]]

155220 發表於 2007-10-28 01:58 PM

[quote]Originally posted by [i]R-Star[/i] at 2007-10-28 11:30:
;{KU2H1A;o[pF? H%H 我o個時都同你差唔同, 除左數學好d之... [/quote]
1G+S8Tkbq
m hXW7VPH? 你讀經濟覺得困難大嗎?我本身讀英文中學,所以咩野科都要用英文學同埋考,以你所知,如果用英文考經濟,本身英文水平一般會否有很大的影響?
Xk.ttZf 如果讀文科,升大學有咩野學系可以選擇?第時出來有咩野工作適合?

sakura310 發表於 2007-10-28 02:14 PM

這裡有個不讀書的白痴走進來了 @)w)Y7LZ;CQ-KJ
這個白痴,除數學好外,一無事處
yn'f3J| G{k b 但為了讀數,決心讀理科
~#Uo2I i._ 當然,phy,chem,bio年年都係0岩0岩合格,之後還好順利畢業了6xrcG'LugIz%U
上大學後,這個白痴正在讀econ
2f:y Q;^S 由一個初學者去讀,係辛苦一點,但成績還好在合格之上
A3Q/b2k3Z'D 現在快完成第一段了,所以,如果真的揀了理科,將來再讀econ應該也不算太難(第一年的)
%H3l6i{RA(x#jw 而且,讀phy,chem時可以厄自己,「全部都係數學黎ga,照計啦」
$fhG2eyf 就是這樣,這個白痴順利的畢業了
F*WrZR5XR D 我當然不是hard sell理科,文科的地理我倒覺得滿有趣的,不過自己學不懂而矣0iq$N5j+~X#A2TP
econ現在讀起來也不錯,當年也是因為怕歷史而揀理科...
7@3T aiJ_z F:f'e
w]4aZ YTku"p 啊~對了,提醒一句R*J d*R [t.U
別以為讀理科就不用背書,phy chem bio都好多野背,不過唔係一句句死板板的句子而矣

wer 發表於 2007-10-28 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-10-28 13:49:
W| j:jR"mXh&C e dsh2v2aJfI

nO4[6XxRl 咁讀理科又唔一定要做醫生既........ [/quote]2]0e!I*XOYe _ To0o
雖然我maths差,但我做過類似題目,是好難架, ?B`ps!j
另外,自修的學生都常都好勁,如果你唔得就唔好胡來

wer 發表於 2007-10-28 03:15 PM

[quote]Originally posted by [i]愛新覺羅[/i] at 2007-10-28 13:57:^tap&} F#l7j9az

oA`(qB ].L9M Wy$G-wd 想話你知...%l:UI@(Z#V |
唔好以為讀文科冇前途... [/quote]2q eEZH

5Bf Tb+u@1^t econ一開始係好淺,但去到最尾就會好難

wer 發表於 2007-10-28 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-10-28 14:14:^#N5A-M NM'MZD
這裡有個不讀書的白痴走進來了;ZY:wmm;D%ui
這個... [/quote]L Nm@P s
英文仲多野背:P

155220 發表於 2007-10-28 03:54 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-10-28 15:13:c6N)r;`fW@`)q

!St%U G8k^/rD 雖然我maths差,但我做過類似題目,是好難架,1k.a%uM:@7pno:I7G
另外,自修的學生都常都好勁,如果你唔得就唔好胡來 [/quote] g9]GU&H2s!ft]

5t#f6t4k_ o 我就係見自己數學有番咁上下先打算自修附加數的......

155220 發表於 2007-10-28 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-10-28 14:14:
RL4D+W-J+B{:[+g 這裡有個不讀書的白痴走進來了
^1i!TdsL:y0b 這個... [/quote]
;I:rI x v
#p0|yy k1Sn 讀左2年science,我都知嫁喇,讀science最煩就係要背好多專有名詞,甚至比歷史的還要難......'b0^]"G8K-fV)C
我最怕就係選左理科,但phy,chem,bio讀得差姐。

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.