其實各位有無去[格價手機區]去睇手機價格呢
:eek::eek:PH&c6PNs Zbc,_eW
我只想知道 ??
nX6m Q@!u1GD ^
如果各位想睇價錢
&`0jA\A
但係都無去26fun 格價手機區 睇/K}O8a~nF4~
$U!@pl c _6gf
咁我出街留意啲價錢
之後再番黎報價咪無意義 ???/A m2QrU2p
1LT)K#X&x#\0fA9V
你地想知價錢有無去睇嫁 辛苦哂!~ :good::good::good:q*~aJ"ji5N!Ak] _0I
可惜我未係時候換機...d料對我暫時無用... 我重以為係6hSZac5g h'Io{
"其實各位有無去格仔":drool:
睇真D......:redface:
頁:
[1]