娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2007-10-30 12:12 AM

其實各位有無去[格價手機區]去睇手機價格呢

:eek::eek:PH&c6PN
sZbc,_eW
我只想知道 ??
:lE l;C0? nX6m Q@!u1GD ^
如果各位想睇價錢
FT/WCB ?`St;W &`0jA\A
但係都無去26fun 格價手機區 睇/K }O8a~nF4~
$U!@pl c_6gf
咁我出街留意啲價錢
`l7R2B1^
$a!jZ-jZO1lUe!{u sf 之後再番黎報價咪無意義 ???/A m2QrU2p
1LT)K#X&x#\0fA9V
你地想知價錢有無去睇嫁

mycomic2005 發表於 2007-10-31 11:03 PM

辛苦哂!~  :good::good::good:q*~ aJ"ji5N!Ak] _0I
可惜我未係時候換機...d料對我暫時無用...

qqwqqwqqw1 發表於 2007-11-2 10:00 AM

我重以為係6hSZ ac5g h'Io{
"其實各位有無去格仔":drool:
5F uK"LV)xj 睇真D......:redface:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.