小弟今日生日
細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下(次要)Q'jk+{ h#m7` P(首要係呃D分,講笑姐)
比以往唔同就係出左國過生日 ?zf{D`
過左黎澳洲,大大話話都8個月8tE$U\b,m
百般滋味在心頭
以往每年都會同家人慶祝
細個揀生日禮物,揀自已鐘意的玩具,食晚飯,食生日蛋糕7R D,A/b2~3s9s6h6u
;大個左,包利是
今年又再大一歲,唔再係以前的裙腳仔 m2{kkNx
唔再可以有事就:‘媽咪呀…咁咁咁呀’
‘媽咪呀…點點點呀’
成長左,經一事長一智#U$eZ8]8@:_,B+c
咩都要自已成擔,負責
由以前手抱的BB仔
到現家高過佢成個頭的男人X%uZ i am
聽到屋企人打長途電話過黎同我講生日快樂
心入面總係酸尾尾咁…
都怪自已唔長進,讀書成績唔好,要出國讀書
攪到屋企人要節衣縮食,供我出國H^.wB+n*x1E$m|9f&e
生日要慶祝的其實唔止我一個0\4K(@.qv5]_/O
仲有偉大的Daddy & MummyP&C!OY z;f
多謝你們22年的養育:love: 生日快樂呀﹗祝你心想事成﹗ 生日快樂呀!
8@;]3Yl5mG@
o係呢一刻你知道親恩,就已經係對佢地最大既回報啦! [quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:3a!Doir4R$o
細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote]I7B}K:dB wc
9f!O^#o,T;_V p$}
我一月都黎澳洲讀書la ~
我去melbourne 讀 ar ~
你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....
any hints for me ?Yo_Z!A O
Sf-x1RU
thx sas ~ [quote]Originally posted by [i]lsx6954[/i] at 2007-10-30 01:30 AM: