娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sas 發表於 2007-10-30 01:04 AM

小弟今日生日

細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下(次要)Q'jk+{ h#m7` P
(首要係呃D分,講笑姐)
I9L!?cy6WW&Q 比以往唔同就係出左國過生日 ?zf{ D`
過左黎澳洲,大大話話都8個月8tE$U\b,m
百般滋味在心頭
"[8|F#b n3h 以往每年都會同家人慶祝
~8K}[r0gd 細個揀生日禮物,揀自已鐘意的玩具,食晚飯,食生日蛋糕7R D,A/b2~3s9s6h6u
;大個左,包利是
4l"u U8SCV \Z }h 今年又再大一歲,唔再係以前的裙腳仔 m2{kk Nx
唔再可以有事就:‘媽咪呀…咁咁咁呀’
w O5f5yI ‘媽咪呀…點點點呀’
]$g n#z&H3k^ 成長左,經一事長一智#U$eZ8]8@:_,B+c
咩都要自已成擔,負責
(^ c |oa.x jm(Uw2ec*b 由以前手抱的BB仔
Q.V!le AWf(mTi 到現家高過佢成個頭的男人X%uZ i am
聽到屋企人打長途電話過黎同我講生日快樂
%YBY&h h 心入面總係酸尾尾咁…
)_&zI_D ?HcD 都怪自已唔長進,讀書成績唔好,要出國讀書
"bs"BF&n:xxv K 攪到屋企人要節衣縮食,供我出國H ^.wB+n*x1E$m|9f&e
生日要慶祝的其實唔止我一個0\4K(@.qv5]_/O
仲有偉大的Daddy & MummyP&C!OY z;f
多謝你們22年的養育:love:

ThomasKoon 發表於 2007-10-30 01:06 AM

生日快樂呀﹗祝你心想事成﹗

自由神 發表於 2007-10-30 01:06 AM

生日快樂呀!
vz ?M9a Al UV` 8@;]3Y l5mG@
o係呢一刻你知道親恩,就已經係對佢地最大既回報啦!

lsx6954 發表於 2007-10-30 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:3a!Doir4R$o
細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote] I7B}K:dBw c
9f!O^#o,T;_V p$}
我一月都黎澳洲讀書la ~
Z!ut#RJJffn 我去melbourne 讀 ar ~
)G0ej'\!t%y] 你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....
6hQ5o;Zt any hints for me ?Yo_Z!A O
Sf-x1RU
thx sas ~

sas 發表於 2007-10-30 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]lsx6954[/i] at 2007-10-30 01:30 AM:
BNr so3| g:~ SZxE/~f4B&c$O+ii
-~a)l/Z1QYl*]:X
我一月都黎澳洲讀書la ~
fL]lnF"tY 我去melbourne 讀 ar ~ %`vQ uwA:~:TH9_
你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....
7d ZZ2fR v EU5jkC,w any hints for me ?0E$R*|\ d&W?0E
,^E5c7sAr
thx sas ~ [/quote]
zgW&D k*r 初頭貴境一定好唔慣ga la,jp-M rV
英文唔係最大問題
%[3z$Ig%_7t9W2^ 問題在於你敢唔敢講
i6M@.xsc 你敢出聲,大把人幫到你
x*kz'I2G|m1y 人生路不熟,做人要禮貌D#L J8bAHK8\G5i
最緊要唔該前唔該後
r6z'XAlOE 開頭果幾日實唔慣ga la,wU[r/Pg5t@2^
我初初黎到住homestay
$G7jak9{&OG X 果到莫講話上網,就連電話都未必收到6RazY.`(})vCU
過定多d戲or劇集啦4XJ5`*Y3xbE"C
上網慢,生活指數高1:7,美金……

eric911 發表於 2007-10-30 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM::H4Fl3NaS
細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote]9|g"H-^CSX6J1[)a%C
"U:H5{:Y iYN,R
先祝你生日快樂﹗你的情況小弟絕對感同身受。因為我父母又是要節衣縮食才能供我到外國讀書,所為一生兒女債,我已回家10幾年,到現在父母仍舊擔心我,真的好過意不去﹗所以我同自己講,日後無論係女朋友好老婆都好,最親的也是家人,要最鍚的也是家人。父母對兒女的那份勞心勞力,簡直超級偉大。令我也對自己將來生不生兒女,也是個?號呀,因為自己有沒有這樣的心機和心血可照顧到自己的兒女呢?真的抱著很大程度的懷疑啊﹗再次祝你生日快樂﹗緊記孝順父母呀﹗
6Z9Di*`f J~G :):):)

vv1668vv 發表於 2007-10-30 07:44 AM

先祝樓主sas  生日快樂。'RR!K[ pBV(r^
祝你  年年HAPPY ,HAPPY連連。h"v:^5e!M?,X@'Hl
`G)h@J$l2~3cj

&V?wI'b Eric911
L#M9h9wUq"m2t-c;Z,YTf 好有同感呢。。。
hm(^ `s%g8S_8s[M 父母,家人對自己的付出與栽培,相信一世都還唔曬。k?0x'h/DW
有時自己都會這樣想,自己只好儘量做好自己作為報答。

BOYDWAN 發表於 2007-10-30 08:44 AM

sas,收利是分啦~:lol: 生日快樂呀~:photo:
DC5T4W m(FY 初初離鄉別井,平時慣左有家人照顧,一定有d 人離鄉賤感覺咖喇........不過要好好珍惜屋企人為你帶呢個機會,要知道有咁機會並唔容易,而且亦唔係個個有咁機會;比心機讀書啦,當你學有所成已經係比你父母最大回饋。
6I"a+i5X){fR$|s$Kq#T 為人父母,又驚仔女學壞、又想子女有前途、又想仔女身邊方便照料、又驚子女唔識照顧自己.........真係分分鐘都憂心忡忡;尤記得當年小弟出發留學前幾日,屋企人驚死我去到無啖好食,真係日日食到嘔!總之除左天山雪蓮之外真係講得出都塞晒入個肚,食到死咁滯,陣未知寶咖.......過到去日日食快餐食junk food 先開始懷念屋企人照顧........陣屋企人晚晚long d 問候傾到我都煩,到後來先知呢d 問侯每個月要成五萬幾蚊!(陣IDD 無依家咁普及,web phone 更加未有) 最深刻係陣呻話d 杯麵無合味道,難食到暈,結果第二日已經收到速遞公司大包裹,又杯麵又罐頭.........罐頭!幾重呀,一睇速遞公司張receipt,成萬蚊.....}"I(t]m'oT+j
一刻,我真正感受到屋企人份無微不至關懷。|7xFQ%Bz
呢d 只係其中一兩件小事,如果要講晒真係要講幾年,小弟都好認同父母偉大確係筆墨難以形容,所以真係要藉此衷心感激世界上每一位悉心照料子女父母。!n0u f;Do

@U&eo;I#p5J sas,比心機加油呀,good luck~:good:
`DDTwDz4H HAPPY BIRTHDAY~:kiss:

BOYDWAN 發表於 2007-10-30 08:46 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2007-10-30 02:34:-X L,li/lJ+a(D(]
4O$u nMP]
9ug^%[Y U K
先祝你生日快樂﹗你的情況小弟絕... [/quote]T aL bK#Y9Q^5?{\
I"X&d(|.XY4Dm.sp
t&MNzY-p G+F
:agree::agree::agree::good::good::good:w/Em*u}*i@
+FUN 以示認同~ ^^

yeung hiu he 發表於 2007-10-30 09:53 AM

樓主, 首先祝你生日快樂先! 係度祝你學業有成,t6QeH5C8K,^
回來香港或者留在澳洲會有一番成就!:clap::clap::_H{3R'y z4cy
另外我上年都身同感受, 上年我還在美國, 這次也是$Y \(zP"OH"gJ
我第一次出國, 又是第一次在外國過身一次生日, /n1w8n/H#o
雖然果時d 外國fd 同我一齊過, 但我還是覺得不是太開心e pJ*@5h2A$q v
可能好似樓主咁思念家人啦, 那時我的家人都有打來同我講(s$}qp XL0V#?
生日快樂, 他們打來的時候真是好感動, 真是懷念細細個
+h*se0p i(MuA 同成班fd 在家中開party同玩game, 現家大個左慶祝的方式
}8R)y&gp 已經大大不同, 我大過左後多數同女朋友過, 連母親辛辛苦苦
Q[2Ss8Z 用左十個月生我出來都忘記左, 真是有點兒慚愧, :cry::cry:
o raT&EYjW}a 幸好下個月十五號是她生日, 我一定會趁這機會好好報答她.
krs~P SG;P w-]1N 最後都是祝樓主早日學成歸來, 同家人早日團聚! :clap::clap:

vv1668vv 發表於 2007-10-30 09:54 AM

以前無INTERNET , 剛開始有手機,貴到根本負擔唔起,
ei!k'{h:B:`q+C(F V 外國申請電話線,IDD 等等。。 乜鬼都貴。 $mpWV6ah$mKTs
所以呢。。。覺得衣加去留學 已經比以前真系幸福好多。
/l0f,VVK5v~:J /z)B-m%s~E7T9|
以前收到一封“家書” 既喜悅 ,真系開心過自己考試摞滿分呢。+qq!\,S iTr
%V Wo3C@ OI
在外時,形形式式不同引誘特別多。`6^2G2Ob.pW
自己能否把持得住。。。真要看自己的定力。
k Z1x*@q:{ Y+V
%z6zRK7S-ox 祝願 在外拼搏讀書既 留學生 平平安安,學有所成。

卡娃兒 發表於 2007-10-30 11:57 AM

樓主~祝你生日快樂!!!+U:o9~3d0s;U
比心機哦~!!

Triangel 發表於 2007-10-30 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:
sRB9l_] 細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote]],@[e4S/Y ZJXa}
|] Enl3c
[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:53 AM:
'j*f~le
]Qj2a | 初頭貴境一定好唔慣ga la
i K ?nr 英文唔係... [/quote]2D+Y;rKU9N%E
ygIc s!w
oim9_Y*Deh
sas 兄,7iDNZ3V
我都係海外會員,3GY f V*kP9`id [s_
被人賣豬仔賣到花旗,
,UWxY(vV] 隻身飄洋過海,
#`F*l/A5KE 你講D嘢, 身同感受, w#lZ)jD8}
!ep0n{3c"I/\U;o'M0v5c
咁啦,$uD4s$f)v W,q9W
你溫完書可以多D入頑童區,'TUj2A4D1uB;o
我地幾時都歡迎你,希望EF/頑童區可以比到你有些少家的感覺.:good::win::P'o8B B3VE6G

4w D*\a O:]M [[i] Last edited by Triangel on 2007-10-30 at 12:29 PM [/i]]

Triangel 發表於 2007-10-30 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]lsx6954[/i] at 2007-10-30 01:30 AM:
![vw%u.n-aaa%|
Ba}uL(Sk#k1z$]M
uM6EwI0v.X|W 我一月都黎澳洲讀書la ~ s*]A(m[.p7A b
我去melbourne 讀 ar ~
6U6Y7Qdux 你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....DV H'L1\+V
any hints for me ?
/A"A/[]Zn/Y F
W:d"Eh]LP6Kw thx sas ~ [/quote]pk$wr-~Cqe

G;LV4M| melbourne 民情應該好nice...
$LX&s#Of!vrk 英文溝通吾掂?
2g'Oy}-wI 咪慢慢講曪、
.MR'i p)u:c 練英文最好揾D 做Sales 姐姐仔練,{te{y;Wk
或者同 Telemarketing Sales 傾
9E$M,D?q$o4Z 因為無論你講成點,佢地都會好用心聽你講嘢:naughty:

echola 發表於 2007-10-30 02:20 PM

生日快樂~~~:dev:

sakura310 發表於 2007-10-30 03:09 PM

哦~ o6b'e5UV%Sc$}I7w
原來樓主都黎左澳洲
8E `&Jr5Tl\q3}8Q 我都係呢~^^+mh,Kj$osftR^
你而家係邊度讀呢? FWqJ&^
生日ma...我的生日在哪裡呀>口<}P bxB"s[
別管了,講生日快樂就是了^^p'z9d VYIx[ }

X-~b${0o2U7[[ umum...
)E1\1u"h0^0U:Xk 講起長途電話,我都好耐無同屋企人講電話lu,因為有咩事都用msn講
@ q(eSe VY l 開cam的話,又講到野,又睇到樣,最重要係唔使另外俾電話費ma~
R Lhi/yI E&H N)y"M%R%@-F
唉~不過說真的,我不喜歡澳洲,來了這麼久還是討厭這裡...唉~
5v,b/_7lr5UJ*X!F 雖說是為了學業,但讀得不高興就沒甚麼動力去讀...

155220 發表於 2007-10-30 06:44 PM

祝樓主生日快樂,你可要報答父母22年的養育之恩!

nm3tuca8 發表於 2007-10-30 07:26 PM

生日快樂ar!!22歲la要俾心機工作回報父母ar!!

Maxson85 發表於 2007-10-30 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:
0c1F1M(?YA+m+PFd6B 都怪自已唔長進,[color=Blue]讀書成績唔好,要出國讀書[/color][/quote]{q Yc vj
\4eF'u"ZT
都唔知你晒命定忏悔。。。:D:P:dev:
8U_M;J/n S"M 祝你生日快乐喇~~~!!!!!
W F6R jf 大个仔生性 d 唔好激阿爸阿妈已经系一种孝顺黎架喇~
+@2mvc6?&P 读完书咪快 d 番黎孝顺他地咯~~

tony 發表於 2007-10-30 07:35 PM

生日快樂呀﹗

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.