娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 小弟今日生日
sas
發表於 2007-10-30 01:04 AM
小弟今日生日
細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下(次要)
4h.p]vL
(首要係呃D分,講笑姐)
SOT-l#kAPUGB
比以往唔同就係出左國過生日
S{.pn1F/e&~:mW [
過左黎澳洲,大大話話都8個月
v3bZIP:A0V
百般滋味在心頭
!aF@$qwi x
以往每年都會同家人慶祝
2I9ZHUV:x'd
細個揀生日禮物,揀自已鐘意的玩具,食晚飯,食生日蛋糕
^"?$w9Cg|,hE4G
;大個左,包利是
Y3[#I#ad%d^
今年又再大一歲,唔再係以前的裙腳仔
k*y'XS:At
唔再可以有事就:‘媽咪呀…咁咁咁呀’
f7a@-f!|#T+d!m
‘媽咪呀…點點點呀’