娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sas 發表於 2007-10-30 01:04 AM

小弟今日生日

細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下(次要)4h.p]v L
(首要係呃D分,講笑姐)
S OT-l#kAPUGB 比以往唔同就係出左國過生日S{.pn1F/e&~:mW [
過左黎澳洲,大大話話都8個月
v3bZIP:A0V 百般滋味在心頭!aF@$qwi x
以往每年都會同家人慶祝
2I9ZHUV:x'd 細個揀生日禮物,揀自已鐘意的玩具,食晚飯,食生日蛋糕^"?$w9Cg|,hE4G
;大個左,包利是
Y3[#I#ad%d^ 今年又再大一歲,唔再係以前的裙腳仔k*y'XS:A t
唔再可以有事就:‘媽咪呀…咁咁咁呀’
f7a@-f!|#T+d!m ‘媽咪呀…點點點呀’q ZHn$F
成長左,經一事長一智
t \ q'Kr3] O 咩都要自已成擔,負責
p2v/J+GQ9XY 由以前手抱的BB仔
/h@,m3B$k 到現家高過佢成個頭的男人
C };iy5S P!Bt-z R 聽到屋企人打長途電話過黎同我講生日快樂0H;o \$_TCt?
心入面總係酸尾尾咁…?Rp&x'gK$^5U
都怪自已唔長進,讀書成績唔好,要出國讀書
Rl R,LB#cNlZ h 攪到屋企人要節衣縮食,供我出國&dJ2f+Y%yy4n.bV`
生日要慶祝的其實唔止我一個)fz&WH4e?
仲有偉大的Daddy & Mummy3Zu,q+ug
多謝你們22年的養育:love:

ThomasKoon 發表於 2007-10-30 01:06 AM

生日快樂呀﹗祝你心想事成﹗

自由神 發表於 2007-10-30 01:06 AM

生日快樂呀!5\+C7R&DX1m
Z&CO:O$O
o係呢一刻你知道親恩,就已經係對佢地最大既回報啦!

lsx6954 發表於 2007-10-30 01:30 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:
$pzx(P?u1@(` 細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote]\,Z4T [3l/zW+{L
s9|tgr-}
我一月都黎澳洲讀書la ~ Q0Ek.R$g"pL
我去melbourne 讀 ar ~ \BL"H`P
你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....
LOx N2c any hints for me ?
4m L-M(w3Xf7od 8S} vZ,lGL8|
thx sas ~

sas 發表於 2007-10-30 01:53 AM

[quote]Originally posted by [i]lsx6954[/i] at 2007-10-30 01:30 AM:
ZfuJ Z |xrA1[ `N i

pDo,p[3b1lo4P 我一月都黎澳洲讀書la ~
2bJ4k0Ol"S 我去melbourne 讀 ar ~
Q\JUnD 你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....
b b/eW z0aW6TW any hints for me ?
x X2r%E0SX ]U U5DZ'sn#d#F-[L
thx sas ~ [/quote]qX4tlgz
初頭貴境一定好唔慣ga la)pB0P:P5h.U"TN1oZ
英文唔係最大問題
jx u'ZL,YwU 問題在於你敢唔敢講Y'o{^V*n.ONevJQ
你敢出聲,大把人幫到你p~F2s?Rt6@
人生路不熟,做人要禮貌D
&`$l\%]*S/ES 最緊要唔該前唔該後
P F!UNDV$fc-^z 開頭果幾日實唔慣ga la I u6d#@] I h
我初初黎到住homestay#vd&T(u sO;h:i
果到莫講話上網,就連電話都未必收到
3o,Iad!n*h/b 過定多d戲or劇集啦
:v fL$w6e^#}#p 上網慢,生活指數高1:7,美金……

eric911 發表於 2007-10-30 02:34 AM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:
7?NA b ECx 細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote]nK$B \rj

_;_:Ib,F)yA3b4oy 先祝你生日快樂﹗你的情況小弟絕對感同身受。因為我父母又是要節衣縮食才能供我到外國讀書,所為一生兒女債,我已回家10幾年,到現在父母仍舊擔心我,真的好過意不去﹗所以我同自己講,日後無論係女朋友好老婆都好,最親的也是家人,要最鍚的也是家人。父母對兒女的那份勞心勞力,簡直超級偉大。令我也對自己將來生不生兒女,也是個?號呀,因為自己有沒有這樣的心機和心血可照顧到自己的兒女呢?真的抱著很大程度的懷疑啊﹗再次祝你生日快樂﹗緊記孝順父母呀﹗,L(umUyW.G
:):):)

vv1668vv 發表於 2007-10-30 07:44 AM

先祝樓主sas  生日快樂。%K/\@3};T*\
祝你  年年HAPPY ,HAPPY連連。
l:a4ksS.}D!oE
2B7Q6`F"Q
I7E frA&o'A,g Eric911
h!_XX7q1I/W?G 好有同感呢。。。
aM}WCHR 父母,家人對自己的付出與栽培,相信一世都還唔曬。D mw)Mqa
有時自己都會這樣想,自己只好儘量做好自己作為報答。

BOYDWAN 發表於 2007-10-30 08:44 AM

sas,收利是分啦~:lol: 生日快樂呀~:photo:(y.E7_*z*H*hqP
初初離鄉別井,平時慣左有家人照顧,一定有d 人離鄉賤感覺咖喇........不過要好好珍惜屋企人為你帶呢個機會,要知道有咁機會並唔容易,而且亦唔係個個有咁機會;比心機讀書啦,當你學有所成已經係比你父母最大回饋。%n Cd\(c GAU,t
為人父母,又驚仔女學壞、又想子女有前途、又想仔女身邊方便照料、又驚子女唔識照顧自己.........真係分分鐘都憂心忡忡;尤記得當年小弟出發留學前幾日,屋企人驚死我去到無啖好食,真係日日食到嘔!總之除左天山雪蓮之外真係講得出都塞晒入個肚,食到死咁滯,陣未知寶咖.......過到去日日食快餐食junk food 先開始懷念屋企人照顧........陣屋企人晚晚long d 問候傾到我都煩,到後來先知呢d 問侯每個月要成五萬幾蚊!(陣IDD 無依家咁普及,web phone 更加未有) 最深刻係陣呻話d 杯麵無合味道,難食到暈,結果第二日已經收到速遞公司大包裹,又杯麵又罐頭.........罐頭!幾重呀,一睇速遞公司張receipt,成萬蚊.....
"?&}~/{J7J1R;X 一刻,我真正感受到屋企人份無微不至關懷。
_B!z;`)V?"?~ 呢d 只係其中一兩件小事,如果要講晒真係要講幾年,小弟都好認同父母偉大確係筆墨難以形容,所以真係要藉此衷心感激世界上每一位悉心照料子女父母。JG"[@^!S-Z

B;c#k%HpI sas,比心機加油呀,good luck~:good:
,b:As$N[;^ HAPPY BIRTHDAY~:kiss:

BOYDWAN 發表於 2007-10-30 08:46 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2007-10-30 02:34:
X0\ ?$] y5rAP i1E6^0eD[n

#R8tg`8x@I1C J m 先祝你生日快樂﹗你的情況小弟絕... [/quote]
0jq.w3p)Rjz`
1]O2lM!fW wa3k o 6j3i,h6j/l+`7Jw
:agree::agree::agree::good::good::good:
3K4to k&Hm +FUN 以示認同~ ^^

yeung hiu he 發表於 2007-10-30 09:53 AM

樓主, 首先祝你生日快樂先! 係度祝你學業有成,*P7I+|Y2UBiA
回來香港或者留在澳洲會有一番成就!:clap::clap:
R,yD9hY o)t 另外我上年都身同感受, 上年我還在美國, 這次也是)A:X:wT+B Y q
我第一次出國, 又是第一次在外國過身一次生日,
G v)W3R"e9oq 雖然果時d 外國fd 同我一齊過, 但我還是覺得不是太開心
~+_3nt.E$v-Om 可能好似樓主咁思念家人啦, 那時我的家人都有打來同我講,[7r;@!q!Wt A
生日快樂, 他們打來的時候真是好感動, 真是懷念細細個
4F0fmB!['~0w 同成班fd 在家中開party同玩game, 現家大個左慶祝的方式rU:f3i1q^
已經大大不同, 我大過左後多數同女朋友過, 連母親辛辛苦苦fi%O,s.`:uz1N E
用左十個月生我出來都忘記左, 真是有點兒慚愧, :cry::cry:%n9Lvl3Q \.b5c
幸好下個月十五號是她生日, 我一定會趁這機會好好報答她.
I/`qe'O r 最後都是祝樓主早日學成歸來, 同家人早日團聚! :clap::clap:

vv1668vv 發表於 2007-10-30 09:54 AM

以前無INTERNET , 剛開始有手機,貴到根本負擔唔起,
IJ t(P5N)Jg"N-E!l!yh 外國申請電話線,IDD 等等。。 乜鬼都貴。
Q{;]4c1Ph)| of 所以呢。。。覺得衣加去留學 已經比以前真系幸福好多。*eD%R(si-P1v$I7T
xwuoFJ6\
以前收到一封“家書” 既喜悅 ,真系開心過自己考試摞滿分呢。0Z!TM G YyNL

Z$` { t$m ?+C/ck 在外時,形形式式不同引誘特別多。
]%_#MomG}1f 自己能否把持得住。。。真要看自己的定力。
4D w;f {u3Bf9\k
c3J*j2k"Y 祝願 在外拼搏讀書既 留學生 平平安安,學有所成。

卡娃兒 發表於 2007-10-30 11:57 AM

樓主~祝你生日快樂!!!
,Y dGh;b![6d 比心機哦~!!

Triangel 發表於 2007-10-30 12:27 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:
WzF$t"Bf!XK.j-b 細佬今日生日想同26fun d 兄弟分享下... [/quote]
2RP bo)u$m G:Y%R.Sa GU4e fk
[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:53 AM:'Y7rE$gb d(V
bg*udi s;_(\
初頭貴境一定好唔慣ga lax+A/x&|3~%S4{
英文唔係... [/quote]6} Gd4z0Cu%Y!{
;Tlx1s,A

:A gD@-?[ sas 兄,?&F1}-VTn$I[K
我都係海外會員,
@+S'@K8x/W7l@)f,i Q 被人賣豬仔賣到花旗,H p"o/~m:J
隻身飄洋過海,
4Q*V[%kD 你講D嘢, 身同感受, ^C|Jo&q!n*w2Y
:D9]'V%} LM
咁啦,
#|:RdH-W%VC 你溫完書可以多D入頑童區,
)z GP [7n ^m vM*E/V 我地幾時都歡迎你,希望EF/頑童區可以比到你有些少家的感覺.:good::win::P1t0rC8X.HB2f
7Z1rD+Ov r n V
[[i] Last edited by Triangel on 2007-10-30 at 12:29 PM [/i]]

Triangel 發表於 2007-10-30 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]lsx6954[/i] at 2007-10-30 01:30 AM:
[0f0`3G x$lO1M
\ Yl6X9N-Y;q V}
9]K0QA7})[/o"c2A)F6| 我一月都黎澳洲讀書la ~ $y[ J]}h:M6Hr J{A
我去melbourne 讀 ar ~ ZUYff$r
你去左幾耐先慣ar ? 我怕我用英文溝通吾掂...讀吾掂ar....
6\Z b8QS$l v any hints for me ?
#n8n:E)z:qo2O TVi,S?K
M4X Z2xrj @;p*p thx sas ~ [/quote]uY[_%a-C

9s$?%M:`I melbourne 民情應該好nice...3b&o*f8?/e+S1P
英文溝通吾掂?
b qSD1m"^2y 咪慢慢講曪、
6[6TuHDi"GX 練英文最好揾D 做Sales 姐姐仔練,6A5M0t J)W+e
或者同 Telemarketing Sales 傾
g;l9h['}` 因為無論你講成點,佢地都會好用心聽你講嘢:naughty:

echola 發表於 2007-10-30 02:20 PM

生日快樂~~~:dev:

sakura310 發表於 2007-10-30 03:09 PM

哦~g.}k.};h%r
原來樓主都黎左澳洲E6Y^ Mr
我都係呢~^^
U5ci)Q)w Y 你而家係邊度讀呢?
AL-zB N8P9l P;Od 生日ma...我的生日在哪裡呀>口<
D4Fm.t'U1K|v 別管了,講生日快樂就是了^^
;b,})NB0W7de/H ` 3a*Jc h#~ P4u&SG
umum...
rlL"i]3y 講起長途電話,我都好耐無同屋企人講電話lu,因為有咩事都用msn講 |yI3aj3q [
開cam的話,又講到野,又睇到樣,最重要係唔使另外俾電話費ma~
.s&f/P6SR/v-}:Cax X-r:v ao j6IhE+q
唉~不過說真的,我不喜歡澳洲,來了這麼久還是討厭這裡...唉~ o1YJ!GBp1K4K9W
雖說是為了學業,但讀得不高興就沒甚麼動力去讀...

155220 發表於 2007-10-30 06:44 PM

祝樓主生日快樂,你可要報答父母22年的養育之恩!

nm3tuca8 發表於 2007-10-30 07:26 PM

生日快樂ar!!22歲la要俾心機工作回報父母ar!!

Maxson85 發表於 2007-10-30 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]sas[/i] at 2007-10-30 01:04 AM:_BQ&N4}-[N4^0p
都怪自已唔長進,[color=Blue]讀書成績唔好,要出國讀書[/color][/quote]gz t*z TLD

K\+v;gxi#z;@ 都唔知你晒命定忏悔。。。:D:P:dev:Cd iu0mg k4}*y
祝你生日快乐喇~~~!!!!!
1r | XU#Sfl 大个仔生性 d 唔好激阿爸阿妈已经系一种孝顺黎架喇~[ Q*dX4B
读完书咪快 d 番黎孝顺他地咯~~

tony 發表於 2007-10-30 07:35 PM

生日快樂呀﹗

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.