娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lamtikon11 發表於 2007-10-31 11:30 PM

廣州博覽會大打鬥!=

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

sky308 發表於 2007-10-31 11:36 PM

不知所謂
G&Q9TP.oq x 真係擔心大半年後既奧運會有d咁既野發生

kaky923 發表於 2007-10-31 11:53 PM

第三世界真係羞家

hamsubboy 發表於 2007-11-1 12:35 AM

好明顯係香港, 因為有HK POLICE.:mad::mad::mad:e G$V3{V R'Ax
?#qK~oF k_
人地話廣州博覽會, 你地就狂踩大陸!
}QAwX ALT!U Pt7SB_$I-M
樓上幾位Brother, 段FILM都未睇清楚就加評論, 人地話咩就係咩,........ 以後唔好喇! :):):)如果唔係呢個世界會好亂!:):):)

Nuf 發表於 2007-11-1 01:19 AM

Can't you read?? 香港美食博覽會大打鬥

vv1668vv 發表於 2007-11-1 01:49 AM

個別例子黎姐。。個別例子黎姐。。。大家唔駛驚訝。2ngRta2?m+P
博覽會打膠芝嘛?  睇睇下就慣架啦。。
S![/yD:d8Z V!T)E QU~*d
之前 老鼠樂園 開張大吉。。。日日都有穿頭報告。 r8Z}ad _K e!q&V
衣家 無香港人敢去。。咪乜事都無籮。。系咪?6LDqk$kl(rY

;Z ?%Q!e@
}+[-_Xsr Oz:U 總而言之,大家一齊唔好去。。。乜野事都無。。。好太平,好太平。
a:Lv,sC Rzw'O,j`,s+bI [
[[i] Last edited by vv1668vv on 2007-11-1 at 01:52 AM [/i]]

wtdahell 發表於 2007-11-1 04:37 AM

點會係大陸呀 . . . . . M1V,QY&zv
難道香港警察跨境執法??????

foto188 發表於 2007-11-1 05:21 AM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-10-31 11:36 PM: l+U%U.Y+x
不知所謂
@ OHCM)Q5@ 真係擔心大半年後既奧運會有d咁既野發生 [/quote]
-g(B @az5jVf \8sI
l"\CFF W,pv!o shame on your ignorance. you should love your country more.

HSteven 發表於 2007-11-1 06:03 PM

wow 咁都得 真係世風日下 道德論忘-﹏-" xdxd 為了一d事而打架真不值-﹏-

沙維 發表於 2007-11-1 09:43 PM

簡直係不知所謂

agogock 發表於 2007-11-2 12:34 PM

香港美食博覽呀, 大家都見到警察叔叔..唔系公安大哥, Fd9h[/f

8L}9EF7q-@3T )K v[[0SE(u J
唔駛錢咩, 有乜好爭

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.