娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2007-11-6 08:43 PM

愛國者導彈 真係愛國架

愛國者導彈   真係愛國架

alienck 發表於 2007-11-6 11:00 PM

仲有"大"殺傷力武器

hidicky9 發表於 2007-11-7 09:33 PM

有喱兩件野    國家一定無事   防又有   攻又有

alienck 發表於 2007-11-8 05:53 PM

[quote]Originally posted by [i]hidicky9[/i] at 2007-11-7 09:33 PM:
e7HP9?;R^3i Z6B9? 有喱兩件野    國家一定無事   防又有   攻又有 [/quote]
S1x6X/q zd]
%Y}Pa B _ 果支"四聯裝"火箭炮
8W)}(G `V)nh4z.y 係老美係伊拉克搵到o既"大殺傷力武器":D:D:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.