娛樂滿紛 26FUN's Archiver

eric911 發表於 2007-11-7 02:14 AM

跳下舞都投訴......?

歌星賀台慶個個都話唔好睇,原因除了無新意和質素差之外,最大原因是一班係又投訴唔係又投訴的觀眾。關心妍跳舞嗰part竟然有7宗投訴,話意識不良壞細路﹗喂﹗第一,如果人哋叫做玩下少少新意(其實唔算新野),你又話意識差。保守一點又話沉悶,叫人點做?第二,關小姐又唔係著住內衣跳黎跳去,又冇過火動作,咁都話鹹濕?如果家長驚這些表演影嚮兒女,咁不如先驚你自己影嚮啲仔女先啦﹗咁都分唔出好與壞,重唔係有問題?唔怪得香港既性教育咁差啦﹗你班家長知唔知性教育差會導致咩?就係亂倫、性病、16歲未夠就懷孕等問題﹗又點解香港電視節目質素差到咁?因為你地太保守,令到一班電視人有新野都唔敢做,怕左你地班師奶又投訴。愛兒女天公地道,投訴亦有絕對自由,但也要有道理才可呀﹗

Mun 發表於 2007-11-7 03:24 AM

香港有唔少人思想重停留喺古代...

h9n2yun 發表於 2007-11-7 09:45 AM

都唔知係咪其實電視台d人去投訴

家長應該無咁得閒掛.........

雷鳴仁 發表於 2007-11-7 10:28 AM

唉...算數la !! 香港人而家ge文化搞到好似識投訴先代表自己係知識份子 !!T;U-K L ZT@$S~!gl
仲有 , 香港人做ge節目就要正正經經 , 如果唔係就投訴你 ,$_%z2\ao*S{`1C
但係佢地就成日扭過去睇咩東風衛視ar , AXN ar ,
%pa3LQX1F/KY(h Z 根本o個d節目好多時仲激 , 意識更不良 ,{!U.gRC4vG
不過無計...因為人地唔係講廣東話 , 所以"有文化"的家長們即刻拍手讚好 !!!

terry797 發表於 2007-11-7 04:16 PM

所以日本咪咁鐘意做埋d亂倫,sm既a片囉,,
AqOU%[*A Xj+[ E 吸引亞洲保守既傻仔=]DgP/x|]$D
外國跳呢D舞=普通

kaky923 發表於 2007-11-7 10:19 PM

其實我覺得係文化既差異,我可以敢講台慶跳舞嗰part
pm Zg/b b+J"M"\F%[
係日本同台灣佢地一定唔敢播出街,你話我話既:naughty:
U;h8zr TAbS_
MA_RV 知唔知點解:naughty:?

大優勢 發表於 2007-11-7 11:47 PM

係因為[意淫]
3Fqz/c&N]1} 4X$I6g"D,i bs
吾係好多人接受啲人話跳就跳
'yD2l8Ny@7j#SO*}? &H,||2B B7Up4S&C n;|
佢覺得動作淫賤 :|6@+e `_se V~ P

tO*_7K*t6a 投訴下吾得呀
W0Az:j0vS*Q a&{
d|{}%M2M:m~*H 今日跳柱舞?'C.{3ca:R9Y
o0T#Ba|(z A)a^"Y? jV
明日跳淫舞
'f!X UMJBrdk )q0p~Yg
都有機會嫁
!q p Du+[B\5c NS8w4i5C&mlz [
你睇 蕭定一啲女0F"wy'l0|+e2{Z
0]I8zsnj
個個大大波 , 重做歌手
Og&^5zlC#W
Py*X5G!GS"k 遲啲咪跳啲淫舞

Nucks 發表於 2007-11-8 01:59 PM

關小姐三人件舞衣完全唔性感, 比舞動奇跡更沒看頭, 如果只係針對鋼管舞呢種表演形式, 也無話可說了, 人人看法不同吧

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.