娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hidicky9 發表於 2007-11-7 09:09 PM

韓國警車VS大陸警車

顏色差不多
`2O#E!]4zG3@ W$T^t -g!\\JF+d
Q y'g%ac-p0z)j
車種差好多.....

Chenjinnan 發表於 2007-11-8 12:15 AM

你去過大陸未?你去過韓國未?%hcg ]"[9G
係大陸搵圖入面個架似乎仲難過係韓國搵圖入面個架喎!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.