娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2007-11-8 07:41 PM

老闆罵錯你,你會點做?

娛樂內有些會員都是讀緊書,但最終都會出來社會工作,所以想給大家試玩下;3N)pF5yr g

PG7w"F4V,]d#Wn u 如果老闆為一件事在公司勁罵你,但這件事你覺得並非你錯,你會點回應?請先投票,後再看下面結果。
z5Tt8z.J0p/ZV8ilw
N}:i#T7DJ4G%V O6o8P
:Tg2c8w&C&`w+O9mPSr G(V

Reo N)g-]VP @FOo!DEy&m cd

S@2ojv P7_8[
}k_} M L i|u1H&UJip f*x c5C JC9g
4caNnP&o(t#@mK
2?5K{)n;?tm3C
BRt_9{

/c\7s,d1O$xK6{z
&BFd7N4Uhcl
b J7c5Ap_Io!_viV m^'DV`.?$aF

]fI4{'@:u%k9h:g5~x/V~lyQ[#[
f7m w$uX.KR/NNk

4gVv u%_mk&Yo/h9y _i
+V&P,n#Q5} W ?
-d#gi!E*[ v/S

4hT_GvD` M5l c KE_~
Jf XJ5TX^6S1F$SF
-wZ7Ev-E4m

"[K3Ev-JD'yR*Cn!B/cQf
(Ji-fIa}O9Qr7]

`[1U:b3P2T"e4M1mf@,M7o(b\
;\-Q Am?z9W S
-UI5@ x#?)w$A3hm!kg
E}+J'S1|-XR0U/r

vC!Y"~Z2n3`*s
3g%y[^!r 1)選擇1既人,雖然冇頂撞老闆,但老闆會覺得你心中抱怨,即使唔抄你也會調你去其他位置,再慢慢迫走你。:{:T,P0zx2|Dh

;f-Gt0Y-YPO0@ W 2)選擇2既人,老闆認為你肯認自己錯,而且聽教聽話。老闆以後會比多機會你,甚至調你去d易學野/升職的位置。
"F{cD/p*X5ZIH6~-|D5c
p;tXltK ` 3)選擇3既人,不論件事是錯是對,老闆都認為你在〔造反〕,多數的結果都是會被抄。
U+@*X4zJ(aN (gI*Q"q yYq6B
#WVk.q0W8p:D
〔注:以上問題/結果是本人的真人真事〕

a1036043 發表於 2007-11-8 08:03 PM

我選擇第三......老闆做錯野....應該認錯...唔應該話我....我係咁架喎....但冇一次比人炒....
1nwG ze9F(]h cQH}7C$j;Q?F {g
真人真事

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.