老闆罵錯你,你會點做?
娛樂內有些會員都是讀緊書,但最終都會出來社會工作,所以想給大家試玩下;3N)pF5y r g如果老闆為一件事在公司勁罵你,但這件事你覺得並非你錯,你會點回應?請先投票,後再看下面結果。
.
.+O9mPSr G(V
.
.FOo!DEy&m cd
.
.
.&UJi pf*xc5C JC9g
.4c aNnP&o(t#@mK
.2?5K{)n;?tm3C
.BRt_9{
.
.
.
.!_viV m^'DV`.?$aF
.
.9h:g5~x/V~lyQ[#[
.f7mw$uX.KR/NNk
.
.k&Yo/h9y_i
.+V&P,n#Q5}W?
.-d#gi!E*[ v/S
.
.` M5l c KE_~
. JfXJ5TX^6S1F$SF
.-wZ7Ev-E4m
.
.R*Cn!B/cQf
.(Ji-fIa}O9Qr7]
.
.4M1mf@,M7o(b\
.;\-Q Am?z9WS
.-UI5@x#?)w$A3hm!kg
.E}+J'S1|-XR0U/r
.
.
1)選擇1既人,雖然冇頂撞老闆,但老闆會覺得你心中抱怨,即使唔抄你也會調你去其他位置,再慢慢迫走你。:{:T,P0zx2|D h
2)選擇2既人,老闆認為你肯認自己錯,而且聽教聽話。老闆以後會比多機會你,甚至調你去d易學野/升職的位置。
3)選擇3既人,不論件事是錯是對,老闆都認為你在〔造反〕,多數的結果都是會被抄。
(gI*Q"q yYq6B
#WVk.q0W8p:D
〔注:以上問題/結果是本人的真人真事〕 我選擇第三......老闆做錯野....應該認錯...唔應該話我....我係咁架喎....但冇一次比人炒....